O dva týždne neskôr
"Máš všetko?" Opýtala sa ma už niekoľkýkrát mama, nad čím som znova pretočila očami a prikývla. Včera skončili zimné prázdniny, ktorých väčšinu som trávila s Harrym a dnes odchádzame na školský zájazd do Liverpoolu, na ktorý ako som zistila ide takisto aj Harry. Klamala by som, ak by som povedala, že niesom mierne nervózna, pretože predsa len budem vo svojom rodnom meste a všetky spomienky na otca a moje detstvo sa vrátia. Takisto by som chcela ísť navštíviť otcov hrob, aj keď to pre mňa asi bude ťažké."Tak fajn, uži si to a sem tam mi daj vedieť, že žiješ, aby som sa nezbláznila strachom." Povedala a hlavu mierne naklonila do strany. Prikývla som a nechala sa vtiahnuť do jej pevného objatia, rozlúčila sa s Theom a konečne sa rozišla k Harrymu, ktorý s chalanmi postával pri autobuse.
"Tak, môžeme si ísť sadnúť? Toto je pre mňa nekresťanský čas, mali by ich za to zatvoriť kurva." Povedal a hlasno zívol nad čím som sa zasmiala a za ruku ho potiahla dovnútra. Usadili sme sa do stredu autobusu a Harry si svoju hlavu položil na moje brucho a ruky mi obmotal okolo pásu, takže som pre neho tvorila perfektný vankúš. Kvôli jeho výške bol na sedadle poskrúcaný do naozaj zvláštnej polohy, o ktorej som naozaj pochybovala, že je príjemná, no zrejme nemal inú možnosť.
Po chvíli som svoje ruky zaplietla do jeho hnedých kučier a začala sa nimi prehrabovať nad čím z jeho úst vyšlo slastné zahmkanie a svoju hlavu pohodlnejšie zaboril do môjho brucha. Autobus sa o pár minút rozišiel a ja som tak mohla iba dúfať, že tento výlet dopadne dobre.
***
Autobus zastavil pred mne známym hotelom a všetci okolo sa začali tlačiť von dverami, zatiaľ čo ja som ostala sedieť na sedadle. Harry z priehradky nad hlavami vytiahol naše tašky a rozišiel sa k ostatným, no keď si všimol, že stále sedím na sedadle, tak sa zastavil a vrátil sa späť ku mne.
"Bude to dobré, fajn? Som tu." Povedal a rukou jemne prešiel po mojom stehne. Prikývla som a pokúsila sa o slabý úsmev, Harry ma za ruku vytiahol na nohy a perami sa prisal na tie moje v krátkom bozku.
Vo vstupnej hale nás rozdelili do izieb a rozdali nám kľúče. Ja izbu zdieľam s Cassidy a Lucy, dievčaťom, ktoré patrí medzi Nicoliine barbies, a Harry má izbu neďaleko nás spolu s Louisom, Zaynom a Shawnom z vedľajšej triedy.
"Kto kurva vymýšľal tie pravidlá. Čo je to za somarinu, že chalani nemôžu byt na izbe s babami. Nikto mi kurva nebude hovoriť, že nemôžem byť so svojim dievčaťom." Začal sa čerčiť Harry a dramaticky pochodovať po chodbe. Jeho oči mali tentoraz tmavú farbu, no v momente, kedy sa stretli s tými mojimi, tak trochu zjemnneli.
"Harry to zvládneš, upokoj sa." Povedala som so smiechom a dlane položila na jeho hruď.
"Len si to predstav. Celý týždeň iba my dvaja v jednej izbe, kurva Rose nevieš si ani predstaviť čo by som s tebou robil." Povedal a slastne zatvoril oči, pričom ja som dostala chuť trochu ho vyprovokovať, a tak som sa rýchlo uistila, že nás nikto nepozoruje a rukou zišla k jeho rozkroku.
"Hm, možno budeš mať šancu mi to ukázať." Povedala som a rukou slabo stlačila jeho rozkrok, nad čím doširoka roztvoril oči a prekvapene sa na mňa zadíval.
Harry otvoril ústa v snahe niečo povedať, no ja som ho predbehla a prilepila sa na jeho mäkké vankúšiky, pričom som si taktiež mohla všimnúť hrče v jeho nohaviciach.
YOU ARE READING
Teenage love H.S
FanfictionRose - milé a skromné dievča, ktoré stratilo otca a žije iba s mamou. Čo sa stane, ak príde na novú školu a stretne bandu chalanov, ktorí jej kompletne zmenia život? Harry - bezcitný, sebavedomý, no atraktívny školský badboy, ktorý má každú noc v p...