41. kapitola

1.1K 42 10
                                    

O týždeň neskôr
Prešiel týždeň od tej párty u Zayna a s Harrym nám to zatiaľ klape. Správa sa ku mne úžasne a vždy mi dokazuje, že mu na mne záleží. Moje city k nemu silnia každým dňom a ja neviem, či to je dobré alebo zlé, ale viem, že keď som v jeho prítomnosti, tak sa cítim šťastná a sama sebou.

No viem, že nič pekné netrvá večne, a preto sa bojím, kedy mi osud pripraví ďalšiu prekážku.

"Rose? Počúvaš ma?" Z premýšľania ma vytrhol Matt, ktorý mi zamával rukou pred očami. Pred hodinou španielčiny ma pozval dnes na kávu, a keďže som s ním dlho nikde nebola, pretože som mala plnú hlavu Harryho, tak som to prijala a teraz sedíme za stolom v mojej obľúbenej kaviarni.

"Prepáč, zamyslela som sa. Čo si hovoril?" Pozrela som sa na neho ospravedlňujúcim pohľadom a napila sa svojho karamalového latte.

"Pýtal som sa, či náhodou nepoznáš Malika."

"Sme kamaráti. Prečo ?" Matt sa na mňa nervózne pozrel a po chvíľu odvrátil zrak k oknu. Podľa jeho pohľadu som usúdila, že na neho nemá príliš v láske, no nieje jediný, takže som to nechala tak a radšej ho donútila mi povedať pravdu.

"Ja- neviem ako to povedať, aby som neznel ako nejaký žiarlivý priateľ, ale mám podozrenie, že s ním Amy niečo má a keďže sa s ním bavíš, tak som si myslel, že by si o tom niečo vedela." Prekvapene som sa na neho pozerala. Naozaj by toho boli obaja schopný ? Amy bola moja kamarátka a síce som ju až tak dobre nepoznala, tak som si o nej nemyslela, že by bola schopná niekoho podviesť a takisto som si nemyslela ani o Zaynovi. Vedela som, že niektoré veci, ktoré o ňom ľudí rozprávajú sú pravdivé. Vedela som aj to, že dievčatá často strieda, ale nemala som právo sa mu pliesť do jeho intímneho života, aj keď som s týmto nesúhlasila. Stále to bol môj najlepší kamarát a správal sa ku mne naozaj super a ja som ho nechcela stratiť kvôli tomu, čo vôbec nieje moja vec, takže som to neriešila. No teraz ide o Matta a ak je to pravda, -čo dúfam, že nieje- tak neviem, čo budem robiť, ale chcem zistiť pravdu.

"Pozri, ja si nemyslím, že by toho Amy a Zayn boli schopní. Viem, čo si myslíš. Zayn je len obyčajný sukničkár, ktorému nezáleží na citoch ostatných, no tak to nieje a poznám ho dosť dlho na to, aby som mohla povedať, že by to neurobil, ak by vedel, že Amy má priateľa. Každopádne, aj keď si nemyslím, že je to pravda, tak sa nejak pokúsim zistiť ako to je a dám ti vedieť, fajn?" Pozrela som sa mu do očí a kamarátsky mu prešla po ruke v snahe upokojiť ho.

"Nemysli si, že Amy nedôverujem. Ale posledných pár dní sa správa naozaj čudne a včera jej prišla na mobil správa od Malika, ale nechcel som sa jej v ňom hrabať, pretože by to určite zistila a ani mne by nebolo prijemne, ak by sa mi hrabala v telefóne, takže neviem o čom si písali. A takisto mi môj známy povedal, že ich spolu videl pri Malikovom dome, a preto neviem čo si o tom všetkom mám myslieť." Povedal s frustrovane si prehrabol vlasy.

"Nič také si nemyslím a chápem ťa, na tvojom mieste by som robila to isté." Jemne som sa na neho pousmiala . Ak by som bola na jeho mieste a mala obavy, že Harry má niečo s iným dievčaťom, pravdepobne by som sa tiež obávala, aj keď mu plno dôverujem. Preto som chápala správanie Matta a chcela som mu pomôcť.

Všimla som si, že mi mobil ukazuje novú správu, v ktorej mi Harry písal, že ma vyzdvihne v Hyde parku. Nemám poňatia, ako vedel, že sa nachádzam len pár minút od neho, no už som bola zvyknutá, že nejakým spôsobom vie všetko, takže som to neriešila.

"Už budem musieť ísť Matt. Keď niečo zistím, napíšem ti. Rada som ťa videla." Povedala som a objala ho na rozlúčku.

"Tak sa maj a ďakujem." Povedal a usmial sa. Ešte som mu zamávala a vydala sa do neďalekého parku.

Teenage love H.SWhere stories live. Discover now