29. kapitola

1.1K 42 4
                                    

Dnes sme mali s Harrym prezentovať projekt z chémie a polovicu prezentácie mal na starosť Harry, takže som sa od rána modlila, aby bol na to pripravený.

Keď som kráčala do školy, tak pri mne zastavilo čierne auto a z okna vykukla hlava s havraními vlasmi.

"Ahoj Marie sadni si, zveziem ťa."

"No ja neviem Zayn, ak vystúpim pred školou z tvojho auta, tak nás každý uvidí a nemyslím sí, že chceš aby si si kvôli mne pokazil svoju povesť badboya." Povedala som, pretože o Zaynovi bolo známe, že vo svojom aute nikoho nevozí, iba naozaj dobrých kamarátov, a preto som bola prekvapená, keď po mňa včera prišiel a teraz ma chce znovu odviezť.

"Je mi jedno kto si čo o mne myslí, takže nasadaj." Povedal a ja som sa po chvíli váhania posadila k nemu do auta a Zayn vyrazil ku škole.

O pár minút sme zastavili pred veľkou budovou školy. Otočila som sa na Zayna, ktorý mi venoval povzbudivý úsmev a obaja sme vystúpili z jeho auta.

Väščina ľudí nám venovala prekvapené pohľady, teda až na skupinu namyslených blondíniek, medzi ktorými bola aj Nicole. Tie na mňa vrhali povrchné a chladné pohľady, čo mi bolo úprimne jedno.

"Ak by si chcela, tak zajtra ideme do jedného klubu v meste. Môžeš ísť s nami."

"Kto všetko tam bude?" Opýtala som sa ho, keďže som naozaj nepotrebovala byť v prítomnosti tých silikónových barbín.

"No mňa, Harryho a Louisa myslím poznáš, a potom príde aj Niall a Liam a s tými sa aspoň zoznámiš." Povedal a ja som sa na neho neisto pozrela.

"Ja neviem, čo ak im to bude vadiť ?" Nevedela som ako to je teraz medzi mnou a Harrym, keďže sa v Harrym nikdy nevyznám. V jednu chvíľu sa správa ako žiarlivý priateľ a v tú druhú chce, aby sme boli len kamaráti a za mojim chrbtom robí kto vie čo s Nicole alebo inými dievčatami.

"Nebude, ver mi." Povedal a pozrel sa na mňa psími očkami, ktorým nikto, ani ja nevie odolať. Porazene som prikývla a na jeho tvári sa vytvoril úsmev.

"Super, zajtra o šiestej po teba prídem." Povedal, a potom sme sa obaja rozišli do svojich tried.

"Ahoj Rosie." Pozdravil ma Harry, ktorý si ku mne prisadol s úsmevom na tvári.

"Prosím povedz mi, že si nezabudol na tú prezentáciu." Pozrela som sa na neho s menším strachom v očiach.

"Veď to je až zajtra, nie ?" Opýtal sa ma so s zmäteným výrazom a ja som si s povzdychom vložila tvár do dlaní.

"Harry, nemáš snáď rozvrh ?" Opýtala som sa ho zúfalo a zdvihla svoj zrak k jeho tvári, na ktorej svietil pobavene úškrn.

"Mňa z teba porazí." Do ruky som vzala učebnicu chémie a buchla ho ňou po hlave, keď mi došlo, že si zo mňa robil srandu a všetko má prichystané.

"Keby si sa videla, ten tvoj nervózny výraz. Neodolal som." Prepukol do obrovského smiechu a po chvíli som sa k nemu musela pridať aj ja.

"Ako ospravedlnenie ťa dnes o piatej vezmem na večeru. Platí?" Navrhol, keď sme sa konečne ukľudnili.

"Tak fajn." Povedala som a usmiala sa. Rozmýšľala som, či mu mám povedať, že ma Zayn pozval zajtra do klubu s nimi, no do triedy vošiel učiteľ a začal vyvolávať jednotlivé dvojice s projektmi, takže som bola ticho a dospela k rozhodnutiu, že mu to poviem neskôr alebo to zistí od Zayna.

***

Keď som prišla domov, tak tu ešte nikto nebol, takže som si z kuchyne vzala jablko a odišla do obývačky, kde som sa rozvalila na sedačku.

O malú chvíľu buchli vchodové dvere a do obývačky sa prirútil Theo a za ním mama.

"Ahoj Rose. Asi o hodinku idem aj s Theom k Maure, takže budeš sama. Ale ak chceš môžeš ísť s nami. Ak si dobre spomínam, tak má syna približne v tvojom veku, nie ?" Opýtala sa mama a ja som prikývla a položila Thea na zem.

"Asi áno, ale som dohodnutá už dohodnutá s Harrym." Povedala som mame, načo sa usmiala a prikývla, a potom odkráčala do kuchyne a ja hore do svojej izby, kde som si začala robiť veci do školy.

Keď mama s Theom odišli, tak som sa začala chystať na večeru s Harrym. Zo skrine som vybrala biele šaty s širšími rukávmi a dierkovanými vzormi. Na krk som si zapla zlatú retiazku s malým srdiečkom a na prsty navliekla prsteň. Na tvár som si naniesla jemnú vrstvu make - upu a špirálou párkrát prešla svoje mihalnice. Vonku bolo príjemne teplo, takže som si cez ramená prevesila len tenkú rifľovú bundu. Keďže bolo o päť minút 5, tak som zišla schodmi dole a na nohy nazula biele conversky.

Keď po 20 minútach čakania sa Harry neukázal, čo mi prišlo naozaj čudné - pretože chodí vždy načas - tak som si z kabelky vybrala telefón, aby som zistila, či mi náhodou niečo nenapísal, no nemala som žiadne nové správy. Keď som ho chcela zamknúť a odložiť späť do kabelky, tak mi prišlo upozornenie, že Nicole pridala novú fotku na instagram. Väčšinou to ignorujem, pretože to sú fotky, kde ma vyšpúlené pery a na tvári minimálne kilo makeupu, no tentoraz som na to klikla, a na mobile mi svietila fotka Nicole ako sedí obkročmo na nejakom chlapcovi a do hrdla mu pchá svoj jazyk. Znechutila som sa nad tým a chcela mobil znova vypnúť, no keď som sa pozrela bližšie na tú fotku, tak som zistila, že chlapec pod Nicole je Harry. Pocit sklamania sa dostavil takmer okamžite. Nahovárala som si, že sa pri nej len pre niečo zastavil a o chvíľu pred našim domom zastaví jeho čierny Range rover, no keď sa tak nestalo ani po ďalšej hodine čakania, tak som to vzdala a vybehla schodmi späť do svojej izby, kde som sa zachumlala pod perinu a snažila sa zadržať slzy, ktoré si napokon aj tak našli cestu von.

Teenage love H.SWhere stories live. Discover now