63. kapitola

892 36 3
                                    

"Rose? Čo by si povedala na večeru u nás?" Opýtal sa ma Harry, keď sme spolu ležali na posteli v mojej izbe a on sa prstami prehraboval v mojich vlasoch.

"Vieš, že mám Anne rada, takže mi to problém nerobí a večerala som u vás už veľakrát." Zasmiala som sa a trochu sa vyzdvihla na lakte, aby som mu videla do očí. Pýtal sa to akoby sme boli na začiatku nášho vzťahu a bolo na čase, aby som spoznala jeho rodičov.

"No, ja myslím večeru s otcom." Odmlčal sa a pohľad sklopil na naše spojené ruky.

"Ja len- myslím to s tebou naozaj vážne, a aj keď s ním nemám kto vie aký vzťah, no nebolo by od veci ak by ťa spoznal. Predsa len, som si istý, že si všimol, že niekoho mám a aj keď mi je kurva jedno, čo si myslí, tak by bolo asi na mieste aby som mu ťa pozdravil." Videla som na ňom, že ani on sám s tým návrhom nebol spokojný, no chcel to urobiť pre mňa.

"Harry, nemusíme to robiť. Ak to tak naozaj chceš, tak v poriadku, ale ak to robíš iba kvôli mne, tak sa na to potom vykašli. Nechcem aby si pre mňa robil niečo, čo ti nieje príjemné a vadí ti to." Povedala som a venovala mu povzbudzujúci úsmev, pričom som rukou zašla do jeho kučier.

"Nie. Mali by sme to urobiť. Zavolám mu, aby si nič neplánoval a aspoň jeden večer bol kurva doma." Pri spomienke jeho otca sa v jeho očiach objavil hnev, čo som chápala, no nechcela som, aby sa jeho dobrá nálada vyparila, a tak som sa naklonila a pritisla moje pery na tie jeho v snahe zabrániť mu premýšľať o jeho otcovi, o ktorom som tak trochu tušila, že ho nebudem mať rada už len z toho dôvodu, že Harrymu totálne zničil detstvo a docielil ho ako malého si myslieť, že nie je dosť dobrý, čo absolútne nebola pravda. Jediný človek v ktorom bolo niečo zlé, bol práve jeho otec a kvôli tomu, že on nezvládol vychovávať svojho syna, tak tomu malému chlapcovi do hlavy vtlačil myšlienku, že to on je ten, v ktorom je niečo zlé. I keď jeho otca zatiaľ nepoznám, viem povedať, že to nieje dobrý človek, pretože žiadny správny otec by sa takto nedokázal správať k svojmu synovi.

***

"Vieš, že je to len jedna posratá večera s mojím otcom a nie s nejakou skurvenou celebritou, však?" Povedal pobavene Harry, keď som stála pred skriňou a vyberala si oblečenie na večeru s jeho otcom.

"Áno, viem to Harry, no neukážem sa na prvej večeri s tvojou rodinou v rozťahanej mikine a teplákoch." Pretočila som očami a konečne sa navliekla do šiat a vlasy zopla do vysokého copu.

"Vyzerala by si perfektne aj v rozťahanej mikine a teplákoch." Jeho ruky sa obmotali okolo môjho pásu, zatiaľ čo som si na krk pripínala retiazku, ktorú mi daroval otec.

Obaja sme stáli pred zrkadlom, Harry mal na sebe klasické čierne džínsy a biele tričko, zatiaľ čo ja som bola oblečená v červených šatách s čipkovanými rukávmi a sukňou do áčka. V zrkadle som sa na neho usmiala a svoje ruky položila na tie jeho, ktoré sa teraz nachádzali na mojom bruchu.

O chvíľu sa Harry sklonil a môj krk začal obsypávať jemnými bozkami, čím ma donútil mierne zakloniť hlavu a umožniť mu tak lepší prístup k môjmu krku.

"Mala by si častejšie nosiť čipku, pretože v nej vyzeráš skurvene dobre." Povedal chrapľavo blízko môjho ucha a mne na tele ihneď nabehla husia koža.

"Hm, možno nad tým popremýšľam." Povedala som so zatvorenými očami a zadkom sa natlačila na jeho rozkrok. Z Harryho úst sa vydral hlasný vzdych a jeho prsty sa zaborili do mojich bokov, pričom slastne zatvoril oči.

"Čo tak sa vykašľať na tú večeru ?" Opýtal sa ma Harry a rozkrokom narazil do môjho zadku, nad čím som musela zavzdychať, no o chvíľu som sa od neho s povzdychom odtiahla.

Teenage love H.SWhere stories live. Discover now