Keď som dnes zobudila, tak bolo pol desiatej ráno. Lenivým krokom som zišla schodmi do kuchyne, kde za stolom sedela mama s Theom, ktorí raňajkovali.
"Dobré ráno." Sadla som si k nim za stôl a vzala si jeden obležený chlebík.
"Máš dnes niečo v pláne?" Pozrela sa na mňa mama s otázkou v očiach.
"No, idem von s jedným kamarátom. Prečo?"
"S kamarátom?" Opýtala sa provokačne a ja som pretočila očami ale nič jej na to nepovedala.
Keď som dojedla, tak som odišla do svojej izby a do ruky vzala nejakú knihu, ktorú som určite prečítala asi miliónkrát ale nevadí.
***
"Nechceš s niečím pomôcť?" Opýtala som sa mamy, keď som prišla po hodine čítania do kuchyne.
"Mohla by si prosím urobiť šalát?" Opýtala sa ma a ja som prikývla. Z chladničky som vybrala zeleninu a začala ju krájať. Potom som všetko dala do veľkej misky, premiešala a dokorenila. Vyšla som schodmi hore, aby som zavolala Thea na obed.
Keď som mame pomohla poupratovať zo stola, tak som odišla do kúpeľne, kde som vošla pod sprchu. Zo skrine som vytiahla čierne pančuchy a sivé šaty s golierom. Navrch som si dala béžový kabát a vzala čiernu kabelku. Keď som vyšla von, tak ma tam už čakal Harry, ktorý sa opieral o kapotu jeho auta.
"Ahoj" Povedala som a on sa na mňa otočil a usmial.
"Keď sa ťa opýtam kam ideme, povieš mi to?" Opýtala som sa ho, no on zakrútil hlavou a uškrnul sa. Len som prikývla a a nasadla k nemu do auta.
V aute bolo ticho. Ale nie to nepríjemné trápne ticho. Obaja sme boli zabratí vo svojich myšlienkach. Ako inak, ja som rozmýšľala, kde ma Harry berie. Touto cestou som ešte nešla, takže nemám poňatia kam ideme. Neostalo mi nič iné, len čakať.
O pár minút sme zastavili pred kopou stánkov a atrakcií. Neverila som vlastným očiam, Harry ma vzal do zábavného parku.
"O môj bože. Vždy som chcela ísť do zábavného parku." Svoj zrak som odtrhla od stánkov a uprela ho do Harryho očí. Nadšene som sa na neho usmiala a popohnala ho, aby vystúpil von.
"No tak, spomaľ. Nikam nám to neutečie." Uchechtol sa a ja som konečne spomalila, otočila sa na neho a venovala mu ospravedlňujúci pohľad.
"Tak, kam chceš ísť najprv?" Opýtal sa ma a ja som sa rozhliadla po všetkých atrakciách. Chcem ísť na všetky!
"Ja neviem. Ty si ma sem vzal, tak povedz kam chceš ísť najprv ty." Povedala som a Harry sa zamyslene obzrel na všetky stánky. O chvíľku na chytil za ruku a začal niekam ťahať.
Zastali sme pred stánkom, kde podľa toho koľko sklenených fliaš zostrelíte, tak podľa toho dostanete plyšáka.
"Ktorého by si chcela?" Opýtal sa ma a ja som sa na neho prekvapene pozrela. On to robí pre mňa? Chcela som mu povedať, že tú cenu by mal dať radšej Nicole, ale nechcela som skaziť jeho náladu, ktorá sa neustále mení. Predsa len, ja mám radšej tohto Harryho a nie Harryho, ktorý sa robí, že ma nepozná a správa sa hrozne.
"Chceš toho medveďa?" Prstom ukázal na veľkého medveďa a ja som len prikývla. Nechcela som byť náročná, ale myslím, že za to, aký ku mne bol, si toho medveďa zaslúžim.
"Tak ho budeš mať." Mrkol na mňa a predavačovi podal pár lybier.
"Nech sa páči." Predavač podal veľkého maca Harrymu a ten sa na mňa otočil s veľkým úsmevom a podal mi ho.
"Ďakujem Harry." Povedala som a objala ho, no cítila som ako sa napol. Rýchlo som sa odtiahla a zamrmlala tiché 'prepáč', Harry sa trochu pousmial, a potom sme sa rozišli k iným atrakciám.
Asi po dvoch hodinách chodenia po zábavnom parku, sme toho mali obaja dosť a chceli ísť domov, no to by som ja nemohla uvidieť ruské koleso.
"Harry, poďme ešte na ruské koleso. Prosím" Povedala som nadšene s novou dávkou energie. Harry sa na mňa pozrel a ja som mohla vidieť, že bol naozaj unavený a chcel ísť domov. Ale ja som na ruské koleso chcela ísť už odmalička a teraz si to určite nenechám ujsť.
"Prosiiiiim. " Harry sa mi chvíľu pozeral do očí, no potom povolil a ja som ho za ruku potiahla ku predavačovi. Podala som mu pár libier, pretože celý večer za mňa platil Harry.
"Chcel som to zaplatiť ja." Povedal so zamračeným pohľadom.
"Platil si za mňa celý večer, Harry."
"Ale mne to nevadí. Urobil som to rád." Povedal a ja som sa na neho usmiala a potom sme si obaja už sadli do menšej kabínky a čakali, kým to zapnú. O pár minút sa koleso rozpohybovalo a my sme tak mohli pozorovať Londýn. Bolo to prenádherné.
Keď sme boli na vrchole, tak som pocítila ako Harry vzal moju ruku do svojej a preplietol jeho prsty s tými mojimi. Zapozerala som sa na naše spojené ruky a usmiala sa. Harry ma dnes celý večer prekvapuje a to veľmi príjemne a ja dúfam, že mu táto nálada ešte dlho ostane.
YOU ARE READING
Teenage love H.S
FanfictionRose - milé a skromné dievča, ktoré stratilo otca a žije iba s mamou. Čo sa stane, ak príde na novú školu a stretne bandu chalanov, ktorí jej kompletne zmenia život? Harry - bezcitný, sebavedomý, no atraktívny školský badboy, ktorý má každú noc v p...