Ďalšie ráno som sa zobudila s hlavou na Harryho hrudi a nohami prepletený s tými jeho.
"Dobré ráno." Ozval sa Harryho chrapľavý, keď som zdvihla svoj zrak vyššie.
"Odkedy si hore?" Opýtala som sa ho a slabo sa zamračila, čo na jeho tvári vytvorilo široký úsmev s jamkami.
"Asi dvadsať minút." Povedal pobavene a uvoľnený prameň vlasov mi zastrčil za ucho.
"Prečo si ma nezobudil?" Harry len mykol plecami a preplietol naše prsty.
"Bavilo ma ťa sledovať. Vyzerala si roztomilo." Povedal Harry a mňa to donútilo sa zasmiať.
"Áno máš pravdu. S rozstrapatenými vlasmi a slinami tečúcimi po brade som vyzerala určite roztomilo." Povedala som zamyslene a mohla počuť ako sa Harry rozosmial, no ja som ho utíšila bozkom na pery, ktorý mi s radosťou opätoval.
"Čo budeme dnes robiť?" Opýtala som sa ho, keď sme sa od seba odtiahli a ja som sa oprela o jeho čelo postele.
"Neviem. Čo by si chcela ?" Pozrela som sa von oknom a zistila, že vonku prší a je zamračené, takže som si hlavu zaborila hlbšie do vankúša a perinu si vytiahla vyššie.
"Čo tak pozerať nejaké filmy a objednať si pizzu?" Zamrmala som a svoje ruky obmotala okolo Harryho trupu.
"Fajn, ale žiadneho Mika dnes nechcem vidieť." Pravdepobne si naschvál pomýlil Mattove meno a myslel, že ma to naštve, no ja som vybuchla do silného smiechu, pričom ma Harry zmätene sledoval, no po chvíli sa ku mne takisto pridal.
"Fajn tak niečo vyber, ale hlavne nie Mika." Povedala som pobavene a vyliezla z postele.
"Pôjdeš priniesť popcorn z kuchyne?" Opýtal sa ma Harry so stále na oko nahnevaným výrazom, zatiaľ čo sa snažil vybrať nejaký film. Keďže som sa nedávno ako tak naučila orientovať v tomto dome a zistila kde čo je, tak som prikývla a odišla do kuchyne. Z vrchnej poličky som vzala vrecko sladkého popcornu a vložila ho do mikrovlnky. Svoj zrak som uprela na veľké okno, na ktoré dopadli malé kvapky dažďa a začala premýšľať o Vianociach, ktoré sa blížia. Som človek, ktorý si nerád veci necháva na poslednú chvíľu, takže by som pomaly mala začať kupovať darčeky. No začala som mať obavy, čo kúpim Harrymu, pretože môže mať všetko na čo si ukáže a vymyslieť pre neho darček je naozaj ťažké.
Z myšlienok ma vytiahlo pípanie mikrovlnnej rúry, z ktorej som po chvíli vybrala vrecko popcornu a vysypala ho do sklenenej misky. Potom som sa vrátila za Harrym a našla ho ležať znovu v posteli.
"Čo si vybral?" Opýtala som sa ho, misku s popcornom som mu položila na brucho a ľahla si k nemu do postele.
"The notebook." Prekvapene som sa na neho pozrela, no on svoj zrak držal na televízii.
"Ty predsa nemáš rád romantické filmy." Povedala som a do úst si vložila popcorn. Harry si povzdychol a svoj zrak premiestnil na mňa.
"Možno som zmenil názor." Povedal nezaujato a mykol ramenami. Na tvári sa mi objavil široký úsmev a venovala som malý bozk na Harryho líce, kde sa mu vytvorila malá jamka.
***
"Čo na to hovoríš?" Opýtala som sa Harryho, keď sa skončil film. Vstala som z postele a rozišla sa dole schodmi v závese s Harrym.
"Bolo to fajn." Povedal a rukou sa poškriabal na krku. Zasmiala som sa a pokrútila nad ním hlavou.
"Nechceš sa ísť prejsť za dom? Je tam menší les." Opýtal sa ma Harry a ja som sa znova pozrela von oknom a zistila, že prestalo pršať a pomaly výchadza slnko. Veselo som prikývla a vybehla znova schody do Harryho izby, kde som na seba natiahla čierne džínsy, hore som si nechala Harryho tričko, ktoré bolo neuveriteľne príjemné a k tomu voňalo ako Harry, takže som ho zbožňovala, a na vrch som si ešte dala čiernobielu károvanú košeľu a odišla dole za Harrym, ktorý sa práve obúval.
"Už som ti vravel, ako dobre vyzeráš v mojom oblečení?" Povedal Harry po chvíli a pritiahol si ma bližšie k sebe a svoje pery prilepil na tie moje.
Keď sme sa od seba odtiahli kvôli nedostatku kyslíku, Harry vzal moju ruku do svojej a preplietol naše prsty. Potom sme vyšli z domu a vybrali sa po malej cestičke smerom k lesu.
"Často som sem chodil, keď som sa pohádal s otcom alebo keď som chcel byť chvíľu sám." Povedal Harry a ja som svoj zrak premiestnila na neho.
"Hádali ste sa často ?" Opýtala som sa ho opatrne.
"Keď som bol mladší, chcel som s ním tráviť čas, no on sa na mňa vždy len vykričal a odišiel preč a mňa to vždy sklamalo, takže som si našiel toto miesto a vždy po hádke s ním sem chodil. Neskôr ma tie neustále škriepky prestali baviť, všetko mi začalo byť jedno, takže som sa na to vykašľal a teraz spolu ledva prehodíme pár slov." Povedal a videla som, že sa snažil byť silný, no viem, že ho to vnutri trápilo.
"To ma mrzí Harry, ale neboj sa. Raz si uvedomí, že urobil chybu." Vo svojej dlani som stisla Harryho ruku a venovala mu malý úsmev.
***
"Mám objednať tú pizzu?" Opýtal sa ma Harry, keď som nám obom zaliečala čaj po dvojhodinovej prechádzke. S úsmevom som prikývla a Harry vytiahol mobil, aby mohol objednať.
Obe naše čaje som položila na pult a sadla si na barovú stoličku. Keďže som sa nudila a nemala som čo robiť, kým Harry nevyjde zo sprchy, do ktorej vliezol pred pár minútami, tak som do ruky vzala telefón a začala prechádzať sociálne siete a popritom som pomaly chlípala čaj.
O pár minút sa domom ozval zvonček čo značilo, že dorazila pizza. Keďže Harry stále nevyšiel z kúpeľne, tak som do ruky vzala peniaze a otvorila vchodové dvere. Niekedy mám pocit, že sa tu správam až príliš 'ako doma', predsa len s Harrym sme spolu len pár týždňov, ale na moju obranu - vždy sa tu citim príjemne a Anne mi vždy pripomína, aby som tu bola ako doma. A keď vám to človek neustále opakuje, tak si na to jednoducho zvyknete.
Poslíčkovi s pizzou som podala peniaze a venovala mu ďakovný úsmev, ktorý mi opätoval. Zabuchla som dvere a všetko položila na stôl do kuchyne, v tom istom čase, ako sa otvorili dvere kúpeľne a z nich vyšiel Harry so stále mokrými vlasmi.
Potom ako sme sa obaja najedli, tak sme zaliezli znova do Harryho izby a začali sledovať film, ktorý vybral Harry, no v jeho polovici sa mi začali zatvárať oči a ja som zaspala.
YOU ARE READING
Teenage love H.S
FanfictionRose - milé a skromné dievča, ktoré stratilo otca a žije iba s mamou. Čo sa stane, ak príde na novú školu a stretne bandu chalanov, ktorí jej kompletne zmenia život? Harry - bezcitný, sebavedomý, no atraktívny školský badboy, ktorý má každú noc v p...