13. kapitola

1.3K 46 1
                                    

Zobudili ma jesenné lúče slnka prenikajúce cez okno do mojej izby. Pozrela som sa na hodiny, ktoré ukazovali pol deviatej ráno. Na nohy som si nazula papuče a odišla do kúpeľne, kde som sa z pyžama a vošla pod sprchu.

Ešte v osuške som odišla do svojej izby, kde som na seba navliekla čierne legíny, modré tričko a modrú mikinu. Potom som zišla schodmi do kuchyne, kde by na mňa ako každé ráno čakala mama, no namiesto nej bol na stole položený lístoček.

S Theom sme išli na nákup. Urob si raňajky a poupratuj prosím.
Mama

Zo skrinky som vzala krabicu s cereáliami, ktoré som nasypala do misky a zaliala mliekom. Potom som si pustila pesničky a začala upratovať.

Práve keď som utrela podlahu v celom dome, tak domov prišla mama s Theom.

"Osee, mama povedala, že v pondelok môže zasa prísť Freddie."Pribehol ku mne nadšene Theo.

"To je super." Povedala som a on prikývol.

"Pôjdeš sa so mnou hrať?" Opýtal sa ma a ja som prikývla. Vzala som ho na ruky a aj s ním vyšla schodmi do jeho izby. Theo mi do ruky vtlačil autíčka a ukázal, čo mám robiť a kadiaľ s nimi jazdiť.

Prešlo asi 30 minút, keď sa vedľa mňa rozozvučal môj telefón. Na obrazovke svietilo Cassiino meno. Prstom som prešla po zelenom tlačítku a hovor zdvihla.

"Ahoj Cas. Potrebuješ niečo?"

"Len som sa chcela opýtať, či by sme niekam nezašli. Celkom sa nudím."

"Jasné. Čo tak o hodinu pred mojim domom?"

"Okej. Budem ťa tam čakať." Povedala a hneď nato zrušila hovor. Celkom mi padlo ísť von, pretože potrebujem niekomu povedať to, čo sa včera stalo. Odišla som do svojej izby a otvorila skriňu, z ktorej som vybrala čierne džínsy a čiernu blúzku s prisvitnými voľnými rukávmi. Odišla som do kúpeľne, kde som si vlasy zmotala do drdolu, pretože sa mi s nimi nechcelo babrať. Do ruky som si vzala rifľovú bundu s kožušinou a do kabelky si dala mobil, kľúče a peňaženku a vyšla pre dom. Po pár minútach prišla Cassidy, ktorá má vtiahla do objatia.

"Kam chceš ísť?"

"Neďaleko je niečo ako reštaurácia spojená s kaviarňou." Navrhla načo som jej prikývla a obe sme sa rozišli smerom do centra.

"Čo si dáš?" Opýtala sa ma Cas, keď sme si sadli za stôl v naozaj krásnej reštaurácií.

"Asi ten kurací šalát a ty?"

"Tiež."O chvíľu k nám prišiel mladý čašník, ktorý sa na nás usmial.

"Dvakrát kurací šalát a jedno karamelové a kokosové latte, prosím." Povedala som čašníkovi, ktorý sa na mňa usmial a odišiel.

"Tak hovor. Aké to včera bolo?" V jej očiach som videla zvedavé iskričky, nad ktorými som sa zasmiala. Všetko som jej pomaly vyrozprávala, zatiaľ čo ma ona zvedavo počúvala.

"Ja- neviem čo ti mám na to povedať Rose. Bolo to od neho milé, neviem o tom, že by chodil na takéto miesta aj s inými dievčatami, väčšinou s nimi len spáva, a získať si ich mu nikdy netrvá dlho, pretože mu samé skáču pod nohy. Možno to myslí s tebou vážne a chce sa s tebou kamarátiť - čo by bolo od neho naozaj čudné a zaujímavé - alebo vidí, že si tvrdý oriešok a ide na teba inou cestou."

"Ja neviem Cas. Možno som naivná, ale nemyslím si, že to robí aby ma dostal do postele."

"Každopádne si dávaj prosím pozor." Povedala, na čo som prikývla. Keď sme dojedli naše jedlo, tak sme sa boli ešte prejsť do parku, kde sme si sadli na lavičku.

Keď mi Cassidy rozprávala o nejakom seriále, ktorý videla a vraj bol úžasný tak mi zavibroval telefón. Vzala som ho do ruky a nabehla na správy, kde mi ukazovalo novú správu od neznámeho čísla.

Nechceš zajtra niekam ísť?
Harry.

Prekvapene som sledovala obrazovku môjho telefónu a po chvíli to ukázala aj Cassidy.

"Ale odkiaľ má moje číslo?"

"To teda netuším." Rozmýšľala som, čo mu odpísať, ale nakoniec som sa rozhodla, že súhlasím. Prečo nie?

Napísala som mu jednoduché 'áno' a čakala na odpoveď, ktorá po chvíli prišla.

Budem ťa čakať pred domom o pol 3.

Keď sa začalo stmievať, tak sme obe vyrazili domov, kde som sa prezliekla do pyžama a zapla si film 'me before you', ktorý som prvýkrát pozerala s Hailey, a vtedy sme sa obe naplakli, tak ako aj ja dnes na konci filmu.

Teenage love H.SWhere stories live. Discover now