"Mohla by si prosím skočiť do obchodu? Potrebujem kúpiť pár vecí." Poprosila ma mama, keď som okolo desiatej ráno zišla dole po tom, ako som strávila celkom dlhú dobu v kúpeľni pod sprchou a rozmýšľala nad Harrym.
"Okej, napíš mi zoznam. Ešte sa prezlečiem a pôjdem." Mama prikývla a ja som sa vybrala hore schodmi a zo skrine si vybrala šedé džínsy, bielu blúzku a čierny kabát. Do kabelky som si dala len potrebné veci a odišla dole za mamou.
"Na komode máš zoznam a peniaze." Prikývla som, do ruky si vzala menší lístok a peniaze a odišla do predsiene, kde som si na nohy nazula biele conversky, keďže vonku bolo celkom teplo a vyšla von.
Po pár minútach som sa ocitla pred menšími potravinami, ktoré sa nachádzali neďaleko nášho domu. Do ruky som si vzala nákupný košík a začala doň vkladať potraviny.
Po chvíli mi niekto položil na rameno ruku. Otočila som sa a strela sa s orieškovými očami.
"Ahoj Zayn čo tu robíš ?" Opýtala som sa ho, a potom mi došlo aká hlúpa otázka to bola. Asi prišiel do kina Rose. V duchu som si ťapla po čele a rýchlo dodala niečo, čím by som sa opravila.
"Myslím to tak, že sem nechodí veľa ľudí a teba som tu tiež ešte nestretla."
"Chodím sem celkom často, pretože to mám blízko. A ako tak pozerám, tak asi aj ty. Nevedel som, že bývaš v tejto ulici."Povedal a ja som svoj zrak zdvihla od zeme a pozrela sa do jeho čokoládových očí.
"Tiež som nevedela, že tu bývaš. Nikdy som ťa tu nevidela." Povedala som a on sa na mňa pousmial a prikývol. Po chvíli, kedy medzi nami prebiehalo trápne ticho som sa rozhodla ísť preč.
"Tak ja už pôjdem, mama ma čaká s nákupom." Prikývol a usmial sa. Rozišla som sa do vedľajšej uličky, no hneď sa aj zastavila, keď ku mne znova pribehol.
"Ehm, nechcela by si niekedy ísť niekam na kávu alebo tak?"
"Keď chceš aby som ťa ďalej doučovala, stačí povedať. Nemusíš to zahovárať." Bolo mi jasné, že len nechápe ďalšie učivo z biológie a chce aby som ho to doučila, čo mne problém nerobí, ale môže to povedať rovno.
"Nie, ja som nemyslel doučovať, ale výjsť si normálne." Povedal a ja som na neho prekvapene vzhliadla. Tvárou sa mu mihla nervozita, nad čím som sa pousmiala.
"Rada pôjdem." Povedala som a tým sa mu na tvári vytvaroval široký úsmev.
"Super, potom ti napíšem." Povedal, a potom rýchlo zmizol z môjho dohľadu. So smiechom som nad ním pokrútila hlavou a odišla k pokladni.
Keď som sa chystala do postele, tak mi mobil zavibroval prichádzajúcou správou.
Zajtra o druhej po teba prídem, Marie.
ZaynPousmiala som sa nad jeho prezývkou, mobil odložila na nočný stôl pri posteli a odišla do kúpeľne, kde som si umyla tvár a rozčesala vlasy. Prezliekla som sa do pyžama a konečne zaľahla do postele.
***
Ráno som sa zobudila a hodiny ukazovali deväť hodín ráno. Ako vždy som vošla do kúpeľne a nechala horúce kvapky vody stekať po mojom tele.
Zabalená v osuške som odišla do izby a obliekla sa do šedých teplákov a bieleho tielka. Vlhké vlasy som si nechala prehodené na ramene, aby vyschli a do ruky vzala telefón, aby som skontrolovala, či mi nenapísal Harry, no novú správu som mala akurát od Cassidy s tým, či nechcem dnes niekam zájsť.
R: prepáč Cas, ale som dohodnutá so Zaynom. Včera som ho stretla v potravinách a pozval ma von.
Dopredu som vedela, že sa bude pýtať ako, a kedy sme sa stretli, takže som ušetrila čas nám obom a napísala jej 'priebeh nášho stretnutia'.
C: Nové dievča začína okúzľovať päticu chladných badboyov. Fíhaa.
Potom čakám všetky detaily. Uži si to.Zasmiala som sa nad jej zmyslom pre humor a mobil následne položila na komodu.
"Aké máš na dnes plány ?" Opýtala sa ma mama, keď som pri nej v kuchyni raňajkovala misku s ovsenou kašou.
"Poobede asi pôjdem von s jedným spolužiakom." Povedala som a mama sa na mňa otočila s prefíkaným úsmevom na tvári, nad čím som len pretočilo očami a venovala sa svojim raňajkám. Vždy keď som sa kamáratila s nejakým chlapcom, tak ona v tom videla niečo viac, takže som si na tieto jej výrazy a úsmevy už zvykla.
Pred jednou som sa rozhodla, že by som sa konečne mohla začať chystať, a tak som vošla do kúpeľne a na tvár som si naniesla jemný make - up v podaní korektoru, riasenky, highliteru a lícenky. Ústa som si pretrela červeným rúžom, ktorý mi ladil k rovnako červenému tričku s dlhým rukávom. Na nohy som si navliekla čierne džínsy a cez ramená tiež čiernu kratšiu bundu. Do ruky som si vzala kabelku, do ktorej som vložila mobil, kľúče a peňaženku. Obula som si čierne vyššie topánky na viazanie a vyšla pred dom, práve keď predomnou zastavilo čierne Audi, z ktorého vystúpil usmievajúci sa Zayn.
YOU ARE READING
Teenage love H.S
FanfictionRose - milé a skromné dievča, ktoré stratilo otca a žije iba s mamou. Čo sa stane, ak príde na novú školu a stretne bandu chalanov, ktorí jej kompletne zmenia život? Harry - bezcitný, sebavedomý, no atraktívny školský badboy, ktorý má každú noc v p...