Zobudila som sa na otravný zvuk budíka. Lenivým krokom som sa dostala do kúpeľne, kde som vošla pod sprchu a nechala horúce kvapky vody stekať po mojom tele. Keď som sa osušila a vyfénovala moje dlhé vlasy tak som si naniesla jemný make-up a vlasy stiahla so vysokého copu.
Pri pohľade na hodiny mi došlo, že ak si nepohnem tak budem meškať a to by nebolo príliš dobré, keďže nastupujem na novú školu a pred začiatkom vyučovania musím ísť do riaditeľne, takže potrebujem o to viac času. Rýchlo som si vzala kabelku do ktorej som dala mobil, peňaženku a kľúče a zbehla schodmi do kuchyne, kde ma už čakala mama, ktorá sa opierala o barový pult a Theo, môj malý brat, ktorý raňajkoval.
Ešte som sa nepredstavila. Volám sa Rosemary Johnson ale každý ma volá Rose alebo Mary. Mám 17 rokov a mladšieho brata Thea ktorého nadovšetko milujem. S mamou sme sa presťahovali do Londýna, kvôli jej práci. Dostala tu lepšiu pracovnú pozíciu. Predtým sme bývali v Liverpoole kde som nechala všetkých mojich priateľov ale aj zážitky a spomienky hlavne na môjho otca, ktorý zomrel pred 2 rokmi pri autonehode.
"Ak nechceš ísť pešo do školy v tvoj prvý deň, tak si pohni. Počkám ťa v aute Mary. " Pretočila som očami a do hrnčeka si naliala môj obľúbený zelený čaj a z chladničky si vzala jogurt.
Rýchlo som vyšla z dverí, ktoré som zamkla a nasadla do maminej audi o ktorú sa stará pomaly viac ako o mňa.
"Mám ťa po škole vyzdvihnúť?" spýtala sa ma a ja som odvrátila zrak od okienka a pozrela som sa na ňu. To, že ma chce vyzdvihnúť zo školy sa nestáva často, keďže domov z práce chodí okolo 4 poobede. Dnešok je výnimka.
"Nie, chcem sa prejsť po meste aby som to tu trochu spoznala."
"Dobre dávaj si pozor, keby niečo píš a neboj sa, bude to dobré. Ľúbim ťa " prívetivo sa na mňa usmiala tým jej ukľudňujúcim úsmevom, a zo zadných sedadiel sa na mňa takisto vyškieral Theo.
"Aj ja teba, pa Theo." otvorila som dvere auta a zamávala im. Rozišla som sa k dverám veľkej budovy, pred ktorou postávalo mnoho študentov zhromaždených v skupinách.
Kráčala som chodbou a snažila som sa nájsť riaditeľňu, keď som do niekoho vrazila.
"Oh prepáč." ospravedlnila som sa dotyčnému, zatiaľ čo som sa snažila pozbierať veci ktoré mu spadly.
"Nabudúce dávaj lepší pozor." Povedal tŕpkym hlasom a ja som na neho konečne zodvihla zrak. Bol to čiernovlasý chalan s čokoládovo hnedými očami a olivovou pokožkou.
"Ehm fajn? Každopádne, mohol by si mi prosím povedať, kde tu je riaditeľňa?"
"2 poschodie, choď rovno po chodbe a asi 3 dvere na ľavo." Povedal nepríjemným hlasom a odkráčal preč tak rýchlo, že som mu nestihla ani poďakovať. Toto bolo naozaj divné. Povzdychla som si, mykla ramenami a vybrala sa na 2 poschodie.
Zaklopala som na dvere riaditeľne a po tichom "ďalej " vošla dovnútra. Predo mnou sa ocitla žena, ktorá mohla mať okolo 40 rokov a milo sa na mňa usmievala.
"Ty musíš byť Rosemary Johnson, sadni si." povedala a vysvetlila mi niekoľko vecí ohľadom štúdia, dala mi môj rozvrh a potom ma zaviedla k mojej triede.
"Ahoj, ty si tu nová však? môžeš si sadnúť sem ak chceš." Práve keď som si chcela ísť sadnúť do poslednej lavice, ma zastavila milá ryšavka.
"Volám sa Cassidy." venovala mi žiarivý úsmev a vtiahla ma do objatia čo ma príjemne prekvapilo, no oplatila som jej ho.
"Rosemary." usmiala som sa na ňu. Nemohla som si nevšimnúť jej dlhých ryšavých vlasov a krásných zelených očí.
Viac sme si toho však povedať nestihli, pretože do triedy vošla vysoká bruneta ktorá bola pravdepodobne naša triedna učiteľka.
"Ako vidím máme tu novú spolužiačku, nech sa páči môžeš sa nám predstaviť." ukľudňujúco sa na mňa usmiala.
"Ehm takže, volám sa Rosemary Johnson, mám 17 a -" v rozprávaní ma prerušilo prudké otvorenie dverí, v ktorých sa objavil vysoký chlapec s hnedými kučeravými vlasmi a zelenými očami.
"Dobré ráno, ehm zaspal som." Odkaslal si a odišiel si sadnúť k nejakému blonďavému chalanovi dozadu.
"A čo tak prepáčte, Harry?"
"To je v poriadku, odpúšťam vám." Povedal Harry - ako som zistila - a celá trieda sa zasmiala.
"Nebuďte drzý a Rose, môžete pokračovať." Učiteľka na mňa uprela zrak a takisto som na sebe cítila aj pár zelených očí za mnou.
"No, mám rada fotografovanie a čítanie kníh a prisťahovala som sa sem z Liverpoolu." Dopovedala som a sadla si naspäť na svoje miesto. Po chvíli sa moje oči spojili s tými Harryho. Mal hnedé kučeravé vlasy, ktoré sa na konci skrúcali do malých prstienkov a krásne zelené oči, ktoré pripomínali smaragdy. Oblečené mal čierne tričko s krátkymi rukávmi, spod ktorých vykukovali čierne tetovania a jeho štíhle nohy mu obťahovali skvele padnúce džínsy.
Z môjho pozorovania ma vyrušila Cassidy, ktorá do mňa slabo buchla lakťom a tým ma vytrhla z myšlienok o zelených smaragdoch.
Keď konečne zazvonilo na prestávku, tak sme sa s Cassidy vybrali k skrinkám, kde mi ukázala aj tú moju, ktorá bola len kúsok od jej.
Akurát sa pri mne zjavila Cassidy, keď chodbou prechádzala pätica chalanov medzi ktorými bol Harry a chlapec, do ktorého som ráno narazila.
"To je Harry Styles. Školský sukničkár, ktorý má v posteli každú noc iné dievča, a spal asi so všetkými babami na škole. Viem že je fakt sexy, ale on sa s tebou len vyspí a odhodí ťa, pamätaj si to. Ten modrooký brunet je Louis Tomlinson, je to futbalista na našej škole, teda všetci piati hrajú futbal, ale on je kapitán. A je to taký triedny vtipálek. Ten hnedovlasý je Liam Payne, on je dosť ochrankárský a vždy sa o nich stará. Modrooký blondiak je Niall Horan, on je celkom v pohode, tiež srandista. A nakoniec Zayn Malik, to je ten čiernovlasý, tak on je po Harrym asi najhorší. Takisto dievčatá strieda, ale nie tak, ako Harry. Na všetkých by si si mala dávať pozor, pretože aj keď sa na to nezdajú, tak sú to všetci hajzli." Cassidy dokončila svoj monológ a ja som sa na ňu prekvapene pozerala.
"Fajn, teraz poď do triedy bude zvoniť a triedna nám má na tejto hodine povedať nejaké veci čo sa bude tento rok diať, a potom môžeme ísť domov." Zatiahla ma za ruku do triedy a obe sme si sadli na naše miesta.
***
"Dobre takže ráno sa tu stretneme ?" spýtala sa ma Cassidy po tom, čo sme spolu došli pred náš dom. Prikývla som a ona ma následne ešte vtiahla do objatia. To je ďalšia vec, ktorú som za ten krátky čas na nej postrehla - to dievča sa rado objíma.
Pozdravila som ju a potom si odomkla dvere od domu. Mama ani Theo neboli doma, takže som si šla urobiť do kuchyne zelený čaj a do misky si nasypala cereálie s mliekom. Na stole ležal odkaz od mamy s tým že šla nakupovať a po Thea do škôlky.
Keď som dojedla cereálie tak som vošla do svojej izby a ľahla si do postele, kde som hneď na to zaspala.
YOU ARE READING
Teenage love H.S
FanfictionRose - milé a skromné dievča, ktoré stratilo otca a žije iba s mamou. Čo sa stane, ak príde na novú školu a stretne bandu chalanov, ktorí jej kompletne zmenia život? Harry - bezcitný, sebavedomý, no atraktívny školský badboy, ktorý má každú noc v p...