Keď som sa konečne upokojila, tak som sa prezliekla do šedých teplákov a biele tielka, vlasy zmotala do drdolu a zišla schodmi do kuchyne.
"Kedy ste prišli? Nepočula som vás." Opýtala som mamy, keď som ju uvidela v kuchyni ako niečo varí.
"Pred chvíľou. A Rose, asi o hodinu príde ten Theov kamarát, ja musím ísť ešte do práce, pretože musím niečo dokončiť. Postaráš sa o nich prosím?" Opýtala sa ma mama a ja som prikývla a vriacou vodou som si zaliala čaj.
"Dobre, takže keď budu hladní, tak im daj tie lazane, čo tam sú. Ja už musím ísť. Ahoj zlatko." Prišla mi povedať mama do obývačky, kde som sledovala seriál a o malú chvíľu som počula buchnutue dverí.
O pár minút sa domom rozozvučal zvonček, takže som odišla ku vchodovým dverám, za ktorými stál Freddie s Louisom.
"Ahojte." Pozdravila som ich a viac odchýlila dvere, aby mohli vojsť.
"Theo je vo svojej izbe." Povedala som Frediemu a postrapatila mu vlasy, potom sa rozbehol hore schodmi do jeho izby.
"Čo sa ti stalo, Rose?" Opýtal sa ma Louis, keď sa vyzul a obaja sme odišli do obývačky. To vyzerám až tak hrozne?
"Nič. Čo by sa malo stať?" Opýtala som sa ho a snažila sa na neho usmiať, pretože som mu nechcela vravieť, že sme sa s Harrym znova pohádali. Načo mu to bude? Aj tak by bol určite na jeho strane.
"No tak, je na tebe vidieť, že si plakala a máš zničený výraz." Doteraz nechápem, prečo som plakala, ale naozaj sa ma dotklo, že si Harry myslí, že som schopná vyspať sa s človekom, ktorého poriadne ani nepoznám. Ja niesom žiadna šľapka, ako napríklad Nicole.
"Nerieš to, Loui." Pousmiala som sa na neho a do ruky vzala ovládač, aby som v telke niečo zapla.
"Pozri, aj keď ťa dlho nepoznám, tak viem na isto povedať, že si krásne, milé, a inteligentné dievča, ktoré si zaslúži len to najlepšie. Záleží mi na tebe, a preto chcem vedieť, prečo si smutná." Usmial sa na mňa a mňa celkom potešilo, čo mi povedal, pretože som mohla vidieť, že to myslí vážne a v tejto chvíli mi to padlo vhod.
"Harry sa ma už na angličtine pýtal, odkiaľ ťa poznám, no keď som sa ho opýtala prečo sa neopýta teba, keď si jeho najlepší kamarát, tak mi povedal, že si mu to nechcel povedať. A preto som mu to nepovedala ani ja. Tiež nerozumiem, prečo to chce vedieť, nemá ho to prečo zaujímať. Veď má predsa Nicole." Odmlčala som sa, a potom pokračovala.
"Vieš, zo začiatku som si o ňom a vlastne o vás všetkých myslela, že ste len banda bezcitných idiotov, ktorí sa nestarajú o city ostatných, no u teba vidím, že som sa mýlila a Harry, možno je to aj pravda ale vidím v ňom kúsok dobra. Kúsok, ktorý je je veľmi maličký ale je tam. A neviem čo ho donútilo stať sa takýmto človekom akým je teraz, ale ja to zistím to." Už dávno som to zo seba potrebovala vypustiť a povedať niekomu moje pocity a viem, že ak to poviem Cassidy, tak mi znova bude hovoriť, že títo 5 majú dievčatá len do postele a že ma Harry len využíva, ale nemyslím si, že to je pravda. A tak nejak Louimu verím, že to, čo som mu povedala si nechá pre seba.
"Chlapec nám žiarli." Zasmial sa Louis a ja som sa zamračila
"Žiarli? Prečo by žiarlil? Má Nicole, nie? Prečo by žiarlil na mňa?"
"Nicole je pre neho niečo ako jeho osobná kurva. Má ju len na sex. Proste vždy keď si potrebuje vybiť zlosť, alebo keď dostane chuť, Nicole je tam pre neho a neskutočne mu lezie do riti. Z našej partie ju nikto nemá rád a vlastne ani Harry, ale zrejme je dobrá v posteli. Takže sa s ňou baví. " Povedal Louis a ja som na neho prekvapene pozerala. Nerozumiem jej, prečo si to nechá len tak? Ak som to dobre pochopila, tak je pre Harryho len sexuálna hračka a nič viac.
"Aha no okej, ale stále nerozumiem prečo by mal na mňa žiarliť. Už od začiatku sa ku mne správal strašne a až posledné dni boli celkom príjemné, ale aj to dosral tým, že si myslel, že som schopná sa vyspať s kýmkoľvek." Povedala som a zrak som sklopila k svojim nohám.
"Rose, musíš na neho ísť pomaly. V živote si toho prežil celkom dosť, a preto si vytvoril túto masku. Len niektorí ho poznáme, takého, aký naozaj je. Každého od seba len odstrkuje a je pravda, že má dievčatá len do postele, no od kedy si prišla ty Rose, tak vidím, že sa správa inak. Vydrž to chvíľu a možno sa ti otvorí. Ak nie kvôli nemu, tak to urob kvôli mne. Záleží mi na ňom, pretože sme kamaráti skoro od detstva a to, akým sa hrá pred ostatnými, nieje on. Je to jeho maska. Viem, že je to ťažké, ale prosím nevzdávaj to s ním. Si prvá osoba, po dlhej dobe, pri ktorej vidím, že ho dokáže zmeniť a prebudiť v ňom ten kúsok svetla, ktorý v ňom ostal." Niesom si istá tým, či práve ja ho dokážem zmeniť, ale pokúsiť sa o to môžem. Pravdu povediac, ma to za ním ťahá. Chcem odhaliť , prečo sa stal týmto človek. Kto mu ublížil alebo kto od neho odišiel.
Vidím, že som sa vo všetkých plietla, nemala som počúvať reči ostatných, mala som počkať a urobiť si vlastný názor. Síce z nich poznám zatiaľ len Harryho a Louisa, no myslím si, že tie reči čo sa o nich vravia, sú len bludy, ktoré som ja nemala počúvať.
YOU ARE READING
Teenage love H.S
FanfictionRose - milé a skromné dievča, ktoré stratilo otca a žije iba s mamou. Čo sa stane, ak príde na novú školu a stretne bandu chalanov, ktorí jej kompletne zmenia život? Harry - bezcitný, sebavedomý, no atraktívny školský badboy, ktorý má každú noc v p...