46. kapitola

1K 34 8
                                    

Prosím prečítajte si poznámku na konci kapitoly.

Keď ráno Cassidy odišla, v mojej hlave sa výrila kopa myšlienok a mala som obavy z toho, ako Matt zareaguje a takisto som bola zvedavá čo mi Zayn chce povedať.

Ale jedna vec, ktorú nechápem je, prečo bol včera s Amy. Pravdepobne si chcel užiť a neviem prečo, ale myslela som si, že potom ako mi povedal, že ma má rád, tak možno prestane s dievčatami na jednu noc. Samozrejme, že som chcela, aby bol šťastný a nechcela som, aby sa teraz zbytočne naháňal za mnou, pretože viem, že mu teraz niesom schopná opätovať jeho city, no nemyslím si, že takýto život ho robí šťastným.

Z myšlienok ma vytrhlo vibrovanie telefónu, na ktorom svietilo Harryho meno. S úsmevom na tvári som hovor prijala.

"Ahoj Rosie, čo keby si dnes prišla ku mne?" Opýtal sa ma a môj úsmev povädol, keďže som ho musela odmietnuť.

"Prepáč Hazz, ale idem do kaviarne s Mattom. Musí vedieť pravdu o Zaynovi a Amy, aj keď ho to pravdepodobne položí." Povedala som a počula som, ako sa Harry na druhej stane uchechtol.

"Ten parchant si to zaslúžil. Nebuď na každého tak milá Rosie, nie všetci si to zaslúžia." Povedal a ja som si povzdychla.

"Harry, prosím." Povedala som a rukou si premasírovala čelo.

"Rose, je to len obyčajný parchant, ktorý ťa využíva a ty by si sa s ním nemala stretávať."

"Pozri Harry. Nemám najmenšieho poňatia, čo sa medzi vami dvoma odohralo, ale povieš mi to. A nesnaž sa nahovoriť mi, že nič a podobné hlúposti, pretože ja niesom blbá a vidím to." Povedala som a Harry si povzdychol a niečo nespokojne zamrmlal. O chvíľu sme sa rozlúčili a ja som sa rozišla do izby prichystať sa.

Zo skrine som vytiahla modré džínsy, biele tričko a navrch som si dala čierno - bielu košeľu, ktorú som nechala rozopnutú. Make - up som úplne vynechala a do ruky vzala béžový kabát a na nohy nazula čierne vyššie topánky.

O chvíľu som už stála pred mojou obľúbenou kaviarňou a zhlboka sa nadýchla pred tým, ako som vošla dovnútra, kde som ihneď zazrela Matta, ktorý nervózne sedel pri zadnom stole a rozhliadal sa po celej miestnosti kým ma neuvidel vojsť.

"Ahoj Matt." Povedala som jemne a vtiahla ho do objatia, ktoré mi opätoval.

"Ako sa máš ?" Opýtala som sa ho v snahe zdvihnúť mu náladu, aj keď som vedela, že to je pravdepodobne zbytočné.

"Rose, síce si cením tvojej snahy, no prosím ťa prejdi k veci." Povedal a nervózne sa mi zahľadel do očí.

"Mal si pravdu." Odmlčala som sa a všimla si, ako nádej z jeho očí pomaly vyprcháva.

"Neviem ako dlho, no ťahali to spolu. Zayn sa mi priznal, no neviem ti povedať, či to pokračuje. Včera som ich nachytala v jeho aute pred nákupným centrom, no neviem prečo tam boli." Samozrejme, že mi bolo jasné, čo tam robili, ale nechcelo som to na neho takto vybaliť, ale určite to došlo aj jemu. Prišiel by na to každý normálny človek.

"Čo mám robiť Rose? Ja ju nechcem stratiť, ale zároveň sa mi začala hnusiť. Ako to mohla spraviť? Ja som jej veril a ona ma podviedla s jedným z najväčších sukničkárov na škole." Povedal a svoju hlavu si zložil do dlaní. To, čo povedal o Zaynovi ma trochu nahnevalo, aj keď viem, že to je pravda, ale radšej nechala som to tak, pretože by som mu mojím zastávaním Zayna asi veľmi nepomohla.

"Riaď sa svojím srdcom. Neviem ti povedať, čo máš robiť, keďže neviem aké vážne to medzi vami bolo, no poviem ti jednu vec. Ak by ťa naozaj milovala, tak by to nespravila, dupľom nie viackrát." Povedala som tichým hlasom a vtiahla ho do objatia, aby som ho upokojila. Matt si ťažko povzdychol a vycítila som, že nemá ďaleko od plaču, čo ma donútilo cítiť k Amy veľký odpor.

"Ale ak sa rozdneš jej to odpustiť, tak jej to daj najrpv vyžrať." Povedala som a mierne sa zasmiala, čo mu vytvorili na tvári menší úsmev.

"Ďakujem Rose, pomohla si mi, aj keď si nemusela a ja si toho vážim. Ďalej si to vyriešim sám, ale pre tvoje dobro ti radím, aby si si dala pozor na Malika." Povedal a smutne sa pousmial.

***

Potom ako sme sa rozlúčili, tak som sa vybrala na miesto, kde sa mám stretnúť so Zaynom, čo bol neďaleký park.

"Ahoj Marie, ako sa máš ?" Opýtal sa ma Zayn a chcel ma vtiahnuť do objatia, no ja som od neho odstúpila a on si ťažko povzdychol.

"Prejdi k veci. Prečo sme tu?" Opýtala som sa ho pokojným hlasom a zahľadela sa do jeho orieškových očí.

"Nepôjdeme do cukrárne za rohom?" Opýtal sa a ja som po chvíli prikývla, keďže som celkom hladná, pretože v kaviarni s Mattom som si nič neobjednala a niečo sladké by som si dala, pretože moje nervy toho posledné dni zažívajú príliš veľa.

O chvíľu sme sa usadili do zadného boxu a obaja sme si objednali jahodový cheesecake a karamelové latté.

"Pozri Rose, ja viem, že si myslíš, že som s ňou spal a že všetko čo som ti vtedy povedal boli len plané slová, no musíš vedieť, že som všetko myslel vážne. Včera v tom aute som to s Amy ukončil. A tiež by si mala vedieť, že ona bola posledná s kým som spal a bolo to asi pred dvoma týždňami. Od vtedy nič. Musíš mi veriť, Marie. Nechcem ťa stratiť." Dopovedal svoj monológ a s nádejou v očiach sa na mňa zadíval. Prečo som bola tak hlúpa? Samozrejme, že som si to nemohla nechať vysvetliť, ja som na neho musela ihneď začať kričať ako nejaká hysterka. Zatiaľ čo on sa snažil len napraviť svoju chybu, som na neho ja bola odporná. Ale zase - mohol sa aspoň ozvať, aby som sa o neho nebála ako blbá, takže v tom nieje až tak nevinne.

"Ja - Zayn, prepáč. Mala som si to nechať vysvetliť, ale ja som bola tak vytočená, pretože som sa o teba bála ako blbá a ty si mi o sebe vôbec nedal vedieť a nakoniec som ťa našla s Amy v tvojom aute a vyzeralo to naozaj divne." Povedala som a ospravedlňujúci a zároveň káravo som sa na neho pozrela. Na jeho tvári sa začal risovať úsmev, čo ma mierne potešilo.

"Sľubujem ti, že to viac neurobím. Naozaj mi na tebe záleží, Marie." Povedal a smutne sa pousmial.

"Zee." Povzdychla som si a chcela pokračovať, no Zayn mi v tom zabránil.

"Viem, že teraz necítiš to isté a že máš Harryho, ale ja si počkám. Ako sa to hovorí? Na dobré si treba počkať, však?" Jemne som sa na neho pousmiala, a potom sme sa obaja pustili do našich zákuskov.

****

Takže, práve som zistila, že som trochu poplietla postavy a zamenila mená. Aby ste si to neplietli, tak Amy bola vždy Mia, ktorú Cassidy predstavila Rose na začiatku príbehu spolu s Danielle, Tylerom a Jacobom. Je to to dievča, ktoré rado fotí. Mená som už vo všetkých kapitolách zmenila na Amy, takže to prosím berte, že to bola vždy Amy, nie Mia.

Teenage love H.SWhere stories live. Discover now