36. kapitola

1.2K 46 4
                                    

"Zajtra po škole po teba prídem." Povedal mi Harry, keď odchádzal. Aj keď ma zaujímalo, kam pôjdeme tak viem, že by mi to nepovedal, takže som len s úsmevom prikývla a zatvorila za ním dvere. Vošla som do svojej izby a rozvalila sa na posteľ.

Došlo mi, že keď príde mama, tak bude chcieť vysvetlenie za včera. A ja som nevedela, či jej mám povedať pravdu alebo si vymyslieť nejakú výhovorku. Klamať jej nechcem, no viem, že ak jej poviem, čo sa stalo, tak bude chcieť ísť po polícii a všetko riešiť a to som ja nechcela. Chcela som mať pokoj a zabudnúť na ten večer.

Počas môjho rozmýšľania buchli vchodové dvere a ja som mohla počuť Thea ako beží hore po schodoch a o chvíľu sa rozrazili dvere a dovnútra vbehol Theo.

***

"Rose, prosím povedz mi, čo sa včera dialo." Povedala mi mama, keď sme dojedli večeru a Theo sa odišiel hrať do svojej izby.

"A povedz mi pravdu, Mary. Vieš, že vždy spoznám, keď klameš. " Chcela som jej povedať moju naozaj super výhovorku, ktorú som vymyslela, no vedela som, že ona naozaj vždy pozná, keď klamem. Povzdychla som si a povedala jej všetko, čo sa včera stalo.

"O môj bože, Rose." Povedala so slzami v očiach, keď som dopovedala svoj monológ a vtiahla ma do objatia, ktoré som jej opätovala.

"Hneď zajtra pôjdeme na políciu a toho bastarda zavrú." Povedala mi mama presne to, čo som počuť nechcela.

"Nie mami. Nechcem ísť nikam. Chcem od toho mať pokoj a zabudnúť na to."

"Ale ak to nenahlásime, môže sa stať, že to urobí ďalším dievčatám." Mama sa mi pozrela ľútostivo do očí, no ja som len rázne pokrútila hlavou a so slzami padajúcimi po mojich lícach zaborila hlavu do jej hrudi.

Keď som sa ako tak ukľudnila, tak som odišla do izby, kde som si začala robiť úlohy do školy, ktoré mi poobede Cas doniesla. No nebola som veľmi schopná sa na to sústrediť. Moje  myšlienky odbiehali k Harrymu a tomu, čo mi dnes povedal. Naozaj si myslí, že láska neexistuje? Ak je to naozaj tak, ja mu ukážem, že sa mýli a láska existuje aj v reálnom živote a nie len rozprávkach.

***

Nasledujúci deň som sa váľala pred telkou a sledovala upírske denníky. Keď bolo niečo po jednej poobede rozišla som sa do mojej izby, aby som sa prichystala, pretože Harrymu o chvíľu končí škola. Zo skrine som vytiahla čierne džínsy, ktoré nosím skoro všade, pretože ich úplne zbožňujem a svetlo hnedý sveter padajúci cez rameno. Doplnila som to zlatou retiazkou a mojimi obľúbenými prsteňmi. Keďže sa mi nechcelo hrať s make - upom tak som si naniesla iba highlighter a do ruky vzala čiernu kabelku. V predsieni som si cez ramená prehodila béžovú vetrovku a na nohy nazula vyššie topánky.

Pred domom zastavil veľký čierny pick - up a ja som prekvapene vyšla von, kde oproti mne už kráčal Harry.

"Ty máš nové auto?" Opýtala som sa ho zmätene, pretože pokiaľ si dobre pamätám, tak mal čierny Range Rover.

"Je to požičiane." Keď som sa chcela pozrieť dozadu auta, tak ma zahriakol a so slovami - aby som ten svoj zvedavý nos nepchala všade - ma vyhnal sadnúť si dopredu, čo som po chvíli s povzdychnutím urobila.

V aute bolo počas cesty trápne ticho, ktoré som nakoniec nevydržala a natiahla sa, aby som zapla rádio, no zrejme napadlo to isté aj Harryho a naše ruky sa stretli. Mojim telom prešla elektrina a na celom tele mi vybehla husia koža.

"Počúvaš five seconds of summer?" Opýtala som sa ho prekvapene, keď z rádia začali vychádzať prvé tóny "teeth", čo bolo moja obľúbená pesnička.

Harry len mykol plecami a v tichosti sledoval cestu pred sebou. Moje obočie vyskočilo do výšin a na tvári sa mi sformoval úsmev.

Asi po polhodine cesty sme zastavili na skalnom útese, z ktorého bolo krásne vidieť celé okolie a vyzeralo to prekrásne. No to najlepšie prišlo, keď ma Harry zaviedol do zadu tohto auta.

Harry

Keď som otvoril zadnú časť auta, kde sa nachádzala kopa diek, vankúšov a dalších kokotín, tak na to Rose zostala len tupo  hľadieť. Po pár minútach, kedy nič nevravela, som to ticho nevydržal a musel prehovoriť.

"Plánoval som, že by sme tu dnes prespali, pretože je z tadiaľto vidieť na hviezdy a nieje tu moc zima a je tu pekne. Ale ak nechceš, nemusíme to robiť." Prečo kurva kokcem. To dievča ma privedie do šialenstva. Nikdy som pred nikým a už vôbec nie pred dievčaťom kruva nekoktal.

"Harry." Vydýchla a ja som vedel, že sa jej to tu nepáči a chce ísť domov. Kurva, prečo som sa snažil. Mal som vedieť, že sa jej to tu nebude páčiť.

"Super. Mal som vedieť dopredu, že sa ti to nebude páčiť." Zamrmlal som si pre seba, no ona to zrejme počula, pretože keď som chcel späť nasadnúť na miesto vodiča a odísť, tak ma chytila za zápästie a pritiahla späť.

"Harry preboha, toto bol odmalička môj sen. Spať pod hviezdami a v aute. Vždy som bola zaujatá hviezdami a lákalo ma spať pod nimi, no mama mi to nechcela nikdy dovoliť - neviem prečo. Pamätám sa, že keď som mala asi 13, tak sme s Hailey spali na mojom balkóne, z ktorého to síce nebolo tak dobre vidieť, ale aj tak to bolo super. A deň pred tým, ako ocko zomrel mi sľúbil, že na moje narodeniny, ktoré som mala o dva týždne ma vezme spať po hviezdy, tak aby o tom mama nevedela. No bohužiaľ to nestihol. A teraz - teraz si ma sem vzal ty a ja neviem čo povedať. Nemám tušenia, ako ťa to napadlo, no takéto niečo pre mňa nikto nikdy nespravil. Ďakujem." Povedala a pritisla svoje pery na tie moje. Prekvapene som zamrkal, no bozk som jej opätoval. Jej tvár som si vzal do rúk a jej telo si viac pritisol k tomu môjmu.

"Nemáš začo Rosie." Šepol som, keď sme sa odtiahli. Natiahol som ruku k jej tvári a slzu, ktorá vytiekla z jej oka som zotrel a pritiahol si ju do objatia.

Nemám najmenšieho poňatia, čo sa to so mnou kurva deje, ale toto dievča so mnou robí divy.

***

Pomaly sa stmievalo a my sme sedeli v zadnej časti auta prikrití všakovakými dekami a vankúšmi. Keď som jej vravel, že mi nieje zima a tie kokotiny tu sú pre ňu a ja sa nehodlám správať ako nejaká baba,  tak ma so slovami 'práve teraz si ako malé decko, tak prestaň vymýšľať' zabalila do najhrubšej deky, akú našla a celého ma zahádzala vankúšmi . To isté spravila so sebou a ľahla si vedľa mňa. Svoju ruku som prehodil cez jej ramená a ona si ľahla na moju hruď.

Nijakému dievčaťu som nikdy nedovolil to, čo Rose. A to ma desilo. Desilo ma to, ako som sa pri nej cítil. Desilo ma to, že som vyhľadával jej prítomnosť, čo sa pri žiadnej inej nedialo. Desilo ma to, že vždy keď sa naše telá dotkli, na tele mi vyskočila husia koža.
A najviac ma desilo to, že k nej pravdepodobne niečo začínam cítiť.

Teenage love H.SWhere stories live. Discover now