47. kapitola

1K 38 6
                                    

Prešli tri týždne a možem povedať, že náš vzťah s Harrym je úžasný. Nevravím, že nemáme žiadne hádky - máme a väčšinou to sú kvôli Harryho žiarlivosti. Vždy, keď sme niekde so Zaynom a chalanmi, tak sa správa neskutočne majetnícky, čo mi na jednu stranu príde milé, ale na druhú ma to už začína štvať.  A takisto som si poslednú dobu na Harrym všimla, že začína byť frustrovaný. Aj keď vždy vraví, že na mňa počká a nenalieha na mňa, no vždy, keď zájdeme trochu ďalej než je bozkávanie, tak vidím v jeho očiach, že chce viac. Viem, že mu to chýba, a že sa snaží kontrolovať, no neviem povedať ako dlho to takto ešte vydrží. Ale  verím jeho slovám, že by ma nepodviedol, no takisto viem, že žiadny vzťah nebude fungovať, keď v ňom nieje nejaká vášeň. No ja si stále niesom istá a to ma znervózňuje. Som pripravená mu dať svoje panenstvo?

"Rose? Vnímaš ma?" Cassidy mi zamávala pred tvárou rukami, a tým ma vytrhla z myšlienok.

"Prepáč, zamyslela som sa. Čo si hovorila?" Povedala som a rozhliadla sa okolo. Práve sme išli domov zo školy. Cassidy dnes chcela ísť večer do klubu, no našťastie som sa dohodla s Harrym, že u neho prespím, keďže jeho otec odišiel opäť na služobnú cestu, takže som sa vyhla opici, ktorú by som mala ďalšie ráno. Mama s tým nebola  príliš spokojná, no uistila som ju, že sa nemá čoho báť, a tak nakoniec povolila.

"Znova nad tým rozmýšľaš?" Áno, asi pred týždňom som jej povedala o tom, že som s Harrym ešte nespala a ona mi poradila, že ak niesom pripravená, tak to robiť nemám a ak ma má naozaj rád, tak počká.

Nemo som prikývla a nervózne si skusla spodnú peru. Cassidy si povzdychla a svoj pohľad upriamila na mňa.

"Rose vážne, ak si tým niesi istá, nerob to. Harry to pochopí a ak nie, tak si ťa nezaslúži. Ak mu dáš svoju nevinnosť, neskôr to môžeš ľutovať, a preto je lepšie počkať, kým si budeš istá, že to chceš." Povedala Cas a ja som prikývla. Pousmiala sa na mňa a začala rozprávať o projekte na dejepis, ktorý máme do pondelka odovzdať.

O pár minút sme sa objavili pred naším domom a ja som sa po rozlúčení s Cassidy rozišla dovnútra, kde sa na mňa prilepil Theo.

***

"Dávaj si pozor fajn? Ešte mám čas na to, byť babkou." Povedala mi mama, keď som si na nohy nazúvala čierne topánky a do ruky brala béžový kabát.

"Panebože, toho sa naozaj nemusíš obávať." Povedala som so smiechom a pozrela sa do zrkadla. Na sebe som mala čierne pančuchy, modrú džínsovú sukňu a kratší biely sveter.

"Dobre, veď len hovorím. Uži si to." Povedala mama a na čelo mi venovala malý bozk a vtiahla ma do jej príjemného objatia.

Pred domom ma už čakal Harryho čierny Range Rover a Harry, ktorý z neho práve vystúpil.

"Ahoj Rosie." Povedal Harry, a keď sme od seba boli na pár krokov, tak si ma k sebe pritiahol a ihneď sa mi prisal na pery.

"Môžeme ísť ?" Opýtal sa ma, keď sme sa od seba odtiahli. Prikývla som a obaja sme nasadli do auta.

O pár minút Harry zastavil pred veľkým domom a obaja sme vošli dovnútra, kde sme narazili na Anne, ktorá si práve obliekala kabát.

"Ahoj Rose, rada ťa vidím." Pozdravila ma a venovala mi jej prívetívý úsmev, ktorý som jej opätovala.

"Harry, v kuchyni je večera, ked budete hladní, tak sa najedzte. Teraz, ak to nevadí, tak ja pôjdem domov. Shawn má narodeniny, takže by som s ním chcela trochu pobudnúť." Povedala a pri spomienke na jej rozkošného vnúčika sa pousmiala. Asi pred týždňom, keď som Harrymu pomáhala s úlohou do školy, mi ho Anne predstavila a musím povedať, že to je naozaj milý chlapec. Má niečo okolo deväť rokov a krásne zelené očká, ktoré sa veľmi podobajú tým Harryho.

Teenage love H.SWhere stories live. Discover now