Kráčala som chodbou smerom k našej izbe, keď som pocítila stisk na ramene a následne ma niekto prudko otočil k sebe.
"Kriste, chceš aby som dostala infarkt?" Nervózne som sa zasmiala, no keď som uvidela Mattov naliehavý výraz tváre, tak som trochu zneistila.
"Rose, potrebujem ti povedať niečo, čo bude pravdepodobne znieť šialene, no musíš mi veriť fajn?" Nervózne som prikývla, zatiaľ čo je jeho stisk na mojich ramenách silnel.
"Vieš niečo o Harryho predošlých vzťahoch?" Opýtal sa ma s očami hlboko zabudnutými v tých mojich, pomaly som prikývla.
"Povedal mi, že nikdy nemal žiadny vážny vzťah." Povedala som a pri pohľade na jeho vážnu tvár som začínala byť zmätená.
"Hovorí ti niečo meno Amelia Finch?" Zakrútila som hlavou, pretože som to meno v živote nepočula.
"Bola to Harryho bývala priateľka." Povedal a ja som pomaly začala tušiť, že toto nedopadne dobre.
"Ale prečo by mi potom vravel, že nikdy nemal vážny vzťah?" Cítila som ako sa reťaze okolo môjho srdca znova uťahujú z vedomia, že mi Harry znova klamal.
"Nevieš niečo o tom, že by tvoja mama alebo otec mali nemanželské dieťa?" Opýtal sa ma s ešte väčšou naliehavosťou v očiach a ja som znova pokrútila hlavou v nesúhlas. Mama s otcom sa vždy milovali a som si istá, že ak by som niekde mala nevlastného súrodenca, vedela by som o tom.
"Fajn. Kedysi sme boli ja a Harry najlepší priatelia. Naši otcovia boli vlastníkmi obrovskej firmy, ktorú teraz vedie Harryho otec. S Harrym som strávil skoro celé moje detstvo, no keď sa po smrti jeho mamy zaplietol s rôznymi ľudmi a vydal sa na zlé chodníčky, o ktorých myslím, že vieš všetko , tak sa naše priateľstvo dosť zmenilo. Zatiaľ čo on sa začal flákať, vytvárať kadejaké problémy a všetko ostatné, tak ja som sa spoznal s Ameliou. Bola rovnaká ako ty, hnedé dlhé vlasy, ktoré jej vždy splývali na ramenách a obrovské hnedé oči."
"Keď som ťa prvýkrát uvidel, tak som nechcel veriť vlastným očiam, myslel som, že predomnou stojí Amelia, akoby si jej z oka vypadla. Máte úplne rovnaké črty tváre, oči, proste všetko Rose, vyzeráš úplne ako ona." Na jeho perách pohrával smutný úsmev, keď ďalej očami prechádzal po mojej tvári.
"Po čase sme sa dali dokopy a ja som sa do nej zamiloval ako nejaký pubertiak, krorým som vlastne aj bol." Uchechtol sa a mykol ramenami. "Bola dokonalá." Hovoril ďalej zasnene a ja som napnuto počúvala a bála sa, čo príde ďalej.
"Myslel som si, že to je obojstranné a aj ona miluje mňa. No potom som ju zoznámil s Harrym, stále som ho považoval za najlepšieho kamárata, aj keď sme sa dosť odcudzili."
"Neskôr som zistil, že sa stretávali za mojím chrbtom. Keď som ich spolu nachytal v Harryho posteli, kde ležala pod Harrym a škodoradostne sa na mňa usmievala, zlomilo ma to." Pri pohľade do jeho očí som mohla vidieť, že ho to stále bolí a nedokázala som zabrániť pocitu ľútosti, ktorý sa následne objavil.
"Bolo málo ľudí, ktorí vedeli o ich vzťahu. Keď som neskôr stretol Harryho, uvedomil som si, že sa do nej, rovnako ako ja, bezhlavo zamiloval. A preto, keď pár mesiacov na to zahynula na otravu alkoholom, zničilo ho to." Moje ústa sa sformovali do tvaru o, zatiaľ čo som na neho hľadela s ľútosťou v očiach.
"Keď si potom prišla ty, myslel som si, že ste naozaj do bodky rovnaké, no potom som si uvedomil, že som sa mýlil. Síce vyzeráš ako ona, máš rovnaké oči, tvár, vlasy, všetko máš ako ona, no povahou si úplný opak Amelie. Si čistá, spravodlivá, milá a dobrosrdečná, zatiaľ čo ona bola prefíkaná, podlá, zlomyseľná a starala sa iba o seba. A myslím, že aj Harry si to neskôr začal uvedomovať a možno s tým aj chcel niečo urobiť, no nič nestihol." Pri pomyslení, že ma Harry vlastne nemiluje, miluje vo mne obraz jeho bývalej priateľky, ktorá zahynula, mi po tvári stiekla prvá slza a ja som sa neubránila vzlykom.
YOU ARE READING
Teenage love H.S
FanfictionRose - milé a skromné dievča, ktoré stratilo otca a žije iba s mamou. Čo sa stane, ak príde na novú školu a stretne bandu chalanov, ktorí jej kompletne zmenia život? Harry - bezcitný, sebavedomý, no atraktívny školský badboy, ktorý má každú noc v p...