17. kapitola

1.2K 46 3
                                    

Ráno som sa zobudila s veľkými kruhmi pod očami, pretože som naspala možno hodinu, lebo som rozmýšľala nad Harrym
Nemám potuchy ako sa k nemu mám správať a čo mu v škole povedať.

Kruhy som sa snažila zakryť korektorom, no veľmi sa mi to nepodarilo, takže som sa na to nakoniec vykašľala a zo skrine si vybrala džínsy, biele tričko a svetlo šedý sveter, ktorý bol v predu kratší ako vzadu a hlavne bol neuveriteľne pohodlný. Vlasy som zviazala do vysokého copu a do ruky vzala čiernu kabelku, do ktorej som si dala potrebné zošity, a potom zišla schodmi do kuchyne, kde som sa napila zeleného čaju.

Po pár minútach, som si na nohy nazula čierne členkové topánky na viazanie a vyšla z domu. Cassidy dnes nešla do školy, pretože je nachladená, čo som jej trochu aj závidela.

O týždeň máme s Harrym odovzdať projekt na chémiu a máme sotva polovicu, čo je úplne perfektné. Znova za ním musím ísť ja, aby sme ho dokončili. V duchu som pretočila očami a odišla do triedy na biológiu.

"Po škole ťa počkám na parkovisku. Poznám jedno tiché a príjemné miesto." Povedal mi Zayn pred začiatkom hodiny a ja som sa na neho zmätene pozrela, no potom si spomenula, že ho mám doučovať. Prikývla som a pohľad sklopila do zošita, Zayn na mňa mrkol a otočil sa pred seba.

***

"Ahoj, zajtra by sme mohli dokončiť ten projekt, takže ťa po škole počkám von a pôjdeme ku mne. " Povedal mi Harry, keď som vychádzala z triedy. Prikývla som a odišla k skrinkám, no vedela som, že ma nasleduje, čo sa mi potvrdilo, keď ma potiahol za ruku a ja som narazila do jeho hrude.

"Hneváš sa na mňa?" Opýtal sa ma a ja som sa uchechtla a chcela sa vysmeknúť z jeho zovretia, no nepodarilo sa mi to.

"Rose odpovedz mi." Povedal varovne a jeho svetlo zelené oči začali tmavnúť.

"Prakticky si mi povedal, že som kurva. Nie vôbec mi to neublížilo a vôbec sa nehnevám Harry." Povedala som s čistou iróniu v hlase.

"Nemyslel som to vážne. Keď som nahnevaný, rozprávam kokotiny." Povedal mi a ja som sa zamračila nad jeho slovníkom.

"Viem, že sa poznáme len chvíľu, no aj tak, by si mal vedieť, že niesom dievča, ktoré spáva s každým chalanom, ktorý okolo nej prejde Harry. Ja som sa ti otvorila Harry. Povedala som ti niečo, čo o mne vie len pár ľudí. Poznáš ma viac, ako ktokoľvek iný. Ale čo o tebe viem ja? To, že každú noc máš v posteli iné dievča a že sa o nikoho iného, ako seba nezaujímaš. Nič iné o tebe neviem. Vôbec ťa nepoznám, Harry. " Povedala som a zrak sklopila na moje nohy a presviedčala sa, aby som sa na neho nevykašľala a neodišla od neho preč, ale Louisovi som dala sľub, že to s ním nevzdám a prebudím v Harrym to malé svetlo. No zatiaľ sa mi to vôbec nedarí.

"Poď so mnou von a ja ti poviem, čokoľvek budeš chcieť, Rose. Len sa prosím nehnevaj." Povedal. V jeho hlase som mohla počuť zúfalstvo a znova ma prekvapila jeho rýchla zmena nálad, na ktorú som si stále nezvykla.

Po chvíli som prikývla a jemu sa na tvári rozlial široký úsmev.

***

Po skončení poslednej hodiny som vyšla pred školu a uvidela Zayna ako sa opiera a jeho čierne Audi. Keď si ma všimol, tak sa na mňa uškrnul.

"Ahoj, kam teda ideme?" Opýtala som sa ho, no on len pokrčil ramenami a prefíkane sa zaškeril. Prečo mi nikto, s kým niekam idem, nikdy nepovie kam ma berie?

Pretočila som očami a nasadla k nemu do auta.

"Pozrel si sa aspoň do tej učebnice?" Opýtala som sa ho, no potom ako sa na mňa pozrel, som usúdila, že nie. Takže to asi bude ťažšie, ako som čakala, povzdvychla som si.

O pár minút sme zastavili pred menšou chocolateriou, nad ktorou svietil názov Lummy. Obaja sme vystúpili a vošli dovnútra. Voňalo to tu škoricou a jablkami a naozaj tu bol pokoj a ticho.

O malú chvíľu k nám prišla mladá čašníčka, ktorá si stiahla tričko asi po zem a flirtovne sa na Zayna usmiala. A ten aby nezaostával tak na ňu mrkol a vypýtal si od nej číslo. Ja som sa na tom potichu smiala, čo Zayn asi ani nezaregistroval, keďže čumel tej čašníčke do výstrihu. Keď si konečne objednal, tak sa dievča otočilo aj na mňa, no s oveľa menším úsmevom ako predtým, nad čím som sa uchechtla.

"Ja si dám mliečnu kokosovú cokoládu a karamelové latte." Povedala som a ona prikývla, a potom odkráčala k pultu.

"Tuším, že tie reči o tebe sú pravdivé." Uchechtla som sa a Zayn sa na mňa zamračil.

"Ona s tým začala. Veď mi ten výstrih napchala skoro do úst." Povedal na svoju obranu a ja som sa na neho pozrela s nadvihnutým obočím.

"Lenže ty si sa nebránil."

"Žiarliš?" Uškrnul sa na mňa a ja som zasmiala.

"Ani zďaleka. Ver tomu, že nepotrebujem byť ďalšia na tvojom zozname."

"Neklam, tam chce byť každá. Len nie každá sa tam aj dostane, babe."

"Chceš tým povedať to, že niesom dosť pekná na to, aby som sa tam dostala - čo ani nechcem - alebo to, že nieje pravda, že máš každú noc v posteli iné dievča?"

"Nie všetko, čo sa o nás hovorí je pravda. To si pamätaj, Rosie." Povedal s vážnym výrazom na tvári, no keď som chcela odpovedať, tak nám tá čašníčka doniesla našu objednávku, ktorá bola mimochom perfektná.

"Tak, pustíme sa do toho? Už nemôžem z ďalšieho skurveného testu dostať päťku." Povedal, a tak som si z kabelky vybrala učebnicu a začala mu vysvetľovať prvú tému.

***

Po troch hodinách, ako som mu vysvetľovala rôzne veci, tak sme sa rozhodli, že toho bolo dosť a obaja nastúpili do auta. V aute bolo ticho, obaja sme boli zabratí vo svojich myšlienkách. Ja som znova premýšľala o Harrym. Možno to malé svetielko, ktoré v ňom je, tak sa ešte rozhorí, len potrebuje mať v niekom oporu. Niekoho, kto pri ňom bude stáť v jeho dobrých, ale aj zlých chvíľach. Niekoho, kto bude zvládať jeho výlevy a zmeny nálad. Niekoho, kto mu bude vravieť, že na to má. Niekoho, kto ho bude podporovať. No niesom si istá, či ten človek môžem byť ja, no keď si Louis myslí, že áno, tak to aspoň skúsim. V Harrym sa skrýva dobrý človek, ktorý je však zakopaný pod maskou bezcitného, uzavretého badboya, ktorý sa nezaujíma o nič iné ako sex a alkohol, ale pod týmito kamennými múrmi je dobro a láskavosť.

Teenage love H.SWhere stories live. Discover now