5. kapitola

1.6K 56 3
                                    

Zamkla som dvere od domu, a rozišla sa ku Cassidy, ktorá ma čakala pred domom.

"Ahoj, Rose." objala ma, ako je jej zvykom.

"Tak a teraz mi môžeš povedať všetko, čo sa včera udialo." nadšene poskočila na mieste nad čím som sa zasmiala.

"Nieje veľmi čo povedať Cas, boli sme v kaviarni, povedal mi veľa o svojej rodine a pýtal sa ma, kde som bývala predtým a či mi to tam nechýba, a potom sme sa boli prejsť do parku."

"Tak to ma podrž. Rose, uvedomuje si, že si zatiaľ asi jediné dievča, ku ktorému sa takto správa?"

"Jediná určite niesom." zamyslela som sa.

"No, ešte som od nikoho nepočula, žeby sa k niekomu takto správal, väčšinou je k ľuďom nepríjemný, ako ostatní jeho kamaráti." pozrela na mňa zamračeným pohľadom.

"Nie Cas. Má sestru, ktorú podľa jeho slov nadovšetko zbožňuje, takže niesom jediná." obidve sme sa na tom zasmiali, a potom sme v kročili do školy, kde sa väčšina študentov pozerala mojim smerom, čo som nechápala.

"Cas, prečo sa na nás tak pozerajú?" pošepla som jej, keď som si vyberala učebnicu na angličtinu.

"Čuduješ sa? Bola si von s Harrym Stylesom. To sa len tak nestáva. Zvyčajne s dievčatami nechodí do kaviarní alebo do parku. On má dievčatá len do postele Rose. Hlavne si na neho prosím dávaj pozor. On má svoje taktiky na dievčatá." Keď som jej niečo chcela odpovedať, tak zazvonilo na hodinu, takže sme sa obidve rozišli do svojich tried.

Keď som vošla do triedy, tak som uvidela pri jednej z lavíc stáť Harryho. V tom istom okamihu si všimol aj on mňa. Usmiala som sa na neho a čakala som, že sa mi pozdraví, alebo mi úsmev opätuje. Lenže on len odvrátil zrak a začal sa ďalej rozprávať s nejakým chalanom. Ja blbá, som si myslela, že nieje až tak zlý, ako o ňom každý hovorí. Cassidy mala pravdu. Nemala som s nim nikam chodiť. Ale túto chybu už nespravím.

***

S Cassidy sme sedeli za stolom v školskej jedálni. Práve mi rozprávala o jej kamarátoch z druhej triedy, s ktorými by ma chcela zoznámiť.

"Takže, Cassidy toto sú Amy, Tyler, Jacob a Danielle."

"A toto je Rosemary." Všetci si sadli za stôl ku nám.

"Takže, čo rada robíš, Rose?" spýtala sa ma Amy, nižšia čiernovláska s modrými očami.

"Rada počúvam hudbu, čítam knihy a fotím." usmiala som sa na ňu. Prišla mi celkom sympatická a milá ako všetci ostatní.

"Čo fotíš?" spýtala sa ma zaujato, čo ma celkom potešilo, keďže to zaujíma málo koho.

"Väčšinou prírodu alebo nejaké budovy."

"Keď som bola mladšia, tiež som fotila prírodu a tak, ale potom ma to prestalo baviť tak som prestala." Celkom ma to prekvapilo. Zriedkavo stretnem niekoho, kto fotí alebo sa v tom aspoň trochu vyzná, takže ma to celkom potešilo.

"Cas, pôjdem na wc, stretneme sa v triede." povedala som jej, kývla na pozdrav ostatným. Nedojedený obed, ktorý bol úplne odporný, som vyhodila a potom odišla na toalety.

Pri umývadlách som si mokré ruky priložila na čelo, aby som sa trochu osviežila, pretože mi dnes nebolo nejako dobre.

Keď som vyšla z wc, tak ma niekto potiahol za ruku a ja som bola nútená sa otočiť a stretnúť sa s párom zelených očí.

"Čo potrebuješ, Harry?" opýtala som sa ho znudeným tónom hlavne kvôli tomu, čo sa stalo na prvej hodine ale aj kvôli tomu, že mi naozaj nieje nejako dobre.

Teenage love H.SWhere stories live. Discover now