31. kapitola

1.1K 45 5
                                    

Pred domom zastavilo čierne Audi, z ktorého vystúpil Zayn v bielom tričku, čiernych džínsoch a čiernej koženej bunde, ktorá ho robila typickým badboyom. Keď som k nemu došla, tak ma vtiahol do príjemného objatia, ktoré som mu s radosťou opätovala.

"Vyzeráš skurvene dobre, Mary." Povedal mi, keď sme sa od seba odtiahli a obzrel si ma na dĺžku jeho paže. Do tváre sa mi nahrnula červeň, zamumlala som tiché 'ďakujem' a potom sme obaja nasadli do jeho auta a vyrazili do klubu.

"Tak poď. Ukáž mu čo je v tebe, Rosemary." Povedal Zayn, keď sme zastavili pred vchodom do klubu, nad ktorým svietil neónový názov a povzbudivo mi stisol ruku. V tejto chvíli som bola naozaj rada, že je tu pre mňa. Venovala som mu jemný úsmev, a potom sme obaja vošli dovnútra.

Zayn ma chytil za ruku a viedol ma cez dav opitých ľudí, ktorý sa o seba na parkete obtierali a zrejme to považovali za nejaký druh tanca.

Prišli sme do sekcie VIP, kde to bolo už trochu kľudnejšie. Po ceste Zayn pozdravil niekoľko ľudí, medzi ktorými bol aj sbskár. O chvíľu sme sa objavili pri zadnom boxe, kde sedel Harry, Niall, Louis, Liam, nejakí dvaja chlapci a jedno dievča, ktoré som nepoznala ale prišlo mi celkom sympatické. No čo ma zarazilo bolo to, že vedľa Harryho som zaregistrovala blonďatú hlavu Nicole a naštvane sa pozrela na Zayna, ktorý mi venoval ospravedlňujúci pohľad.

"Naozaj som nevedel, že tu bude tá kurva. Ak by som to vedel, neťahal by som ťa tu." Povedal s ľútosťou v očiach, nakoniec som mu venovala jemný úsmev a prikývla, pretože som vedela, že za to nemôže.

Zayn ma každému predstavil a ja som tak zistila mená oboch neznámych chalanov a dievčaťa. Chlapec s blonďavými vlasmi sa volal Nate a ten s ryšavými Luke. Dievča s krátkymi svetlo hnedými vlasmi sa volá Claire a zatiaľ je naozaj milá a som rada, že tu dnes niesom jediné dievča - barbie nepočítam.

Počas toho, ako ma Zayn predstavoval som na sebe cítila Harryho pohľad, no ignorovala som to.

Zayn ma posadil vedľa Nialla a on sám si sadol na moju druhú stranu. Oproti mne sedel Harry a vedľa neho Nicole, ktorá sa po ňom sápala ako po kuse mäsa. Keď si ma po chvíli všimla, venovala mi chladný a povrchný pohľad a opäť sa začala venovať Harrymu.

O malú chvíľu sa Liam postavil od stola s tým, že pôjde k baru vziať nejaké drinky.

"Čo si dáš?" Opýtal sa ma Zayn a ja som mykla ramenami.

"Vezmi jej  'sex on the beach'." Povedal Liamovi a ten prikývol a odišiel k baru.

"Tak, ako sa má Theo?" Opýtal sa ma Niall a venoval mi jemný úsmev.

"Ty si ho pamätáš?" Opýtala som sa ho prekvapene a on nahodil výraz aka 'nerob zo mňa debila' nad čím som sa musela zasmiať.

"Samozrejme, že si ho pamätám. Kto si myslíš, ze ho zabával a hral s ním preteky po celom dvore ?" Povedal so smiechom a to ma naozaj prekvapilo. Theo mi to vôbec nespomínal a o to viac som ostala prekvapená.

"Takže mi chceš povedať, že si sa s ním hral s jeho autíčkami a pretekal po dvore ?" Opýtala som sa ho neveriacky a začala sa smiať. Niall sa na mňa na oko ublížene zahľadel, no po chvíli aj jemu začalo cukať kútikmi, a tak sme obaja vybuchli do smiechu.

"Nechceš si ísť zatancovať?" Opýtal sa ma Zayn po tom, ako sme s Niallom ukončili náš dlhší rozhovor, v ktorom sa k nám pridal aj Liam a ja som o nich oboch dozvedela celkom dosť nových vecí. Prikývla som a prijala jeho ruku. Keď ma Zayn viedol na parket všimla som si Harryho, ktorý pohľadom prepaľoval naše spojené ruky.

"Tú pesničku zbožňujem." Zakričala som, keď som počula prvé tóny pesničky 'smile' od Katty Perry a chytila Zayna za ruky a potiahla ho do stredu parketu. Zasmial sa, no neodporoval. Začala som tancovať ako mi prišlo a musela pri tom vyzerať ako úplný idiot, ale v tejto chvíli mi to bolo naozaj jedno. Vďaka alkoholu v krvi som mala príliš dobrú náladu, niežeby som sa bez neho nevedela zabaviť, skôr naopak.

Zayn položil svoje ruky na moje boky, ktorými som krútila a pozrel sa mi očí. Zaregistrovala som Harryho pohľad, ktorý smeroval k nám a možno aj to ma donútilo sa k Zaynovi otočiť chrbtom a zozadu sa na neho tesno pritisnúť. Stále som na sebe cítila Harryho pohľad, a tak som začala viac krútiť bokmi a jemne sa otierať o jeho rozkrok. Možno to bolo z časti preto, aby Harry žiarlil, no klamala by som, ak by som povedala, že sa mi to nepáčilo.

Po dalších troch pesničkách som odišla od Zayna s tým, že potrebujem ísť ma toaletu, na čo len prikývol a odišiel za ostatnými k našemu boxu.

Po vykonaní potreby, som si umyla ruky a rukou si prehrabla vlasy. Čakala som, že budem mať rozmazaný make - up a vlasy do všetkých svetových strán, no našťastie sa moje predtuchy nevyplnili.

Keď som vychádzala z toaliet, tak som si všimla Harryho, ktorý sa opieral o stenu oproti dámskym wc. Chcela som okolo neho prejsť tak, aby si ma nevšimol, no samozrejme, že sa mi to nepodarilo a on akoby ucítil moju prítomnosť zdvihol zrak od svojho telefónu a rozišiel sa za mnou. Zrýchlila som krok, aby som sa s ním nemusela rozprávať, no on obmotal svoje prsty okolo môjho zápästia, a tak ma zastavil.

"Rosie" Vydýchol a pritiahol si ma bližšie k sebe. Navzájom sme si hľadeli do očí, zatiaľ čo sa môj dych stával každou sekundou rýchlejší.

"Dnes vyzeráš kurva dobre, Rosemary." V inej situácií by sa mi do tváre pravdepodobne nahrnula červeň a ja by som hanblivo sklopila hlavu, no dnes nie. Odhodlane som mu hľadela do očí a mračila sa.

"Daj mi pokoj Harry." Sykla som a chcela sa vymaniť z jeho zovretia, pretože táto situácia mi bola nepríjemná. Celý večer pchá tej štetke jazyk do hrdla, skoro si to s ňou rozdá na stole a teraz mi vraví, že vyzerám dobre a rôzne iné sladké rečičky. Tak to teda nie.

"Prečo to robíš? Čo som kurva spravil?" Opýtal sa a ja som sa na neho neveriacky pozrela a uchechtla som sa.

"Čo si spravil ? To snáď nemyslíš vážne, Harry." Povedala som už so smiechom a jemu sa porozumením blýsklo v očiach.

"Prepáč, že som vtedy neprišiel, ale otec potreboval pomôcť vo firme s nejakými papiermi a vieš aký je. Nemohol som ho odmietnuť." Povedal a chcel ma chytiť za ruky, no ja som sa mu vysmekla. Toto bola posledná kvapka. Sklamanie a ľútosť, ktorú som pociťovala posledné dva dni bola preč a nahradil ju hnev a zúrivosť.

"Tak ty ma pozveš ma večeru, vôbec sa neukážeš a necháš ma ako naivnú kravu čakať, zatiaľ čo ty si užívaš s tou štetkou. Cely večer sa s ňou oblizuješ, skoro si to s ňou pred všetkými rozdáš na stole a teraz mi budeš aj klamať, Harry? Vážne si myslíš, že som taká blbá?" Odmlčala som sa a o chvíľu pokračovala s pohľadom zabudnutým do jeho očí.

"Skôr, ako mi začneš klamať a vymýšľať si rôzne výhovorky, sa presvedč, že tá tvoja vydarená barbie niekam nezavesí vašu fotku. Vieš Harry, naozaj som si myslela, že v tebe je ten kúsok svetla, len potrebuješ niekoho kto ten kúsok rozhorí a ja som si naivne myslela, že by som v tebe mohla prebudiť dobrého človeka, ale nie Harry. Možno v tebe naozaj ten kúsok je, ale vidím, že ja niesom vhodný človek, ktorý by ho dokázal rozhorieť." Ku koncu sa môj hlas zlomil a ja som sa chcela zababušiť do periny a nikdy z nej nevyliezť.

"Rosie" Šepol a chcel ma chytiť za ruku, no ja som ňou mykla a odstúpila od neho.

"Nie, žiadne Rosie. Vybral si si, Harry. Sám posúď či si zvolil správne." Povedala som tichým hlasom a odišla od neho.

Po ceste som narazila do mohutnej hrude, a keď zdvihla zrak stretla som sa s orieškovými očami, ktoré si ma teraz starostlivo obzerali.

"Prosím odvez ma domov Zee." Hlavu som zaborila do jeho hrude a hlboko si povzdychla. Do oči sa mi hrnuli slzy, ale nedovolila som im vyjsť von, viac nie.

Teenage love H.SWhere stories live. Discover now