Zayn na mňa vyjukane pozeral a po chvíli odvrátil zrak.
"Nič ti do toho nieje." Povedal trochu nepríjemným tónom čo ma mierne prekvapilo, no aj tak mi došlo, že Mattove obavy sú bohužiaľ pravdivé. No chcela som, aby mi to povedal Zayn sám.
"Vlastne je. Neviem či o tom vieš, ale Amy je zadané dievča a ona aj Matt sú moji priatelia. A obzvlášť ty Zee. Máš s ňou niečo ?" Rukou som jeho hlavu otočila tak, aby mi pozeral do očí.
"Raz alebo dvakrát sme sa spolu vyspali." Povedal nezaujato a mykol ramenami. Ticho som si povzdychla a pustila z rúk jeho hlavu.
"Vedel si, že má priateľa?" Opýtala som sa ho s nádejou v očiach.
"Pozri Mary, vždy mi bolo jedno, či dievča, s ktorým som spal niekoho malo alebo nie. Spím s náhodnými štetkami a ty to dobre vieš, tak nechápem prečo si kurva tak prekvapená. Nikdy som nemal niečo ako kamarátky okrem teba. Dievčatá som mal a mám len na sex. A vlastne prečo sa staráš?" Hovoril už celkom naštvaným hlasom a postavil sa z móla, na ktorom sme sedeli a začal naštvane pochodovať.
"Pretože mi na tebe záleží a si môj najlepší kamarát. Nenechám ťa, aby si si takto zničil život a zahadzoval sa s kadeakými štetkami. Tebe to možno je jedno, ale mne nieje a nedovolím ti to, pretože viem, že vnútri si normálny chalan, ktorý vie mať rád a nie ten sukničkár a bezcitný idiot, ako o tebe ľudia hovoria." Keď som dopovedala, tak sa Zayn zastavil a pozrel mi hlboko do očí akoby sa tam snažil niečo nájsť. Mala som pocit, akoby z neho všetká zlosť vyprchala a vnímal len moje slová. Odrazu sa ku mne rýchlymi krokmi dostal a palcom jemne prešiel po mojom líci.
"Ako to robíš Mary?" Opýtal sa tichším hlasom, zatiaľ čo mi stále palcom prechádzal po tvári a obzeral si každý detail mojej tváre.
"Ako robím čo?" Zmätene som sledovala jeho oči, ktoré kmitali po mojej tvári.
"Že v každom človeku vidíš niečo dobré. Aj keď vieš, ako veľmi je ten človek skazený, stále v ňom vidíš len to dobré." Povedal potichu, akoby si to skôr hovoril pre seba.
Zrazu sa ku mne začal približovať a ja som mohla cítiť jeho dych na mojej tvári. Palcom mi nadvihol bradu tak, aby som mu pozerala do očí a svoje pery hladovo pritiskol na tie moje. Bol to krátky bozk, pretože sa ihneď odtiahol a ja som tam ostala stáť ako prikovaná. Naozaj ma práve Zayn pobozkal? A ja som sa neodtiahla? V hlave sa mi výrila kopa myšlienok a začala som pociťovať pocit viny. Svojim spôsobom som podviedla Harryho, ale keď sa nad tým zamyslím, tak som neurobila nič zlé. To Zayn ma predsa pobozkal. Áno a ty si sa neodtiahla, pretože si nechcela.
"Ja - prepáč. Nechal som sa uniesť." Povedal Zayn a nervózne sa poškriabal na krku.
"Chceš ísť späť?" Opýtal sa ma po chvíli, keď ani jeden z nás nič nehovoril, iba sme hľadeli do diaľky a boli zabraní vo svojich myšlienkach. Prikývla som a obidvaja sme sa rozišli späť k jeho autu. V aute panovalo trápne ticho, ktoré som sa po chvíli rozhodla prerušiť.
"Ja - ja som s Harrym, Zee." Povedala som tichým hlasom, až som pochybovala o tom, že ma počul. No podľa toho, ako prudko otočil svoju hlavu a zaryl do mňa svoj orieškový pohľad som usúdila, že ma počul veľmi dobre. V jeho očiach sa mihol hnev, sklamanie a bolesť? Posledným som si nebola istá, pretože odomňa veľmi rýchlo odvrátil pohľad.
Zayn otvoril ústa a chcel niečo povedať, no zrejme si to rozmyslel, pokrútil hlavou a s autom sa rozišiel na cestu.
***
Auto zastavilo pred naším domom a ja som rozmýšľala čo povedať, pretože napriek tomu, čo sa stalo, som o Zayna nechcela prísť.
"Zee, ja-" Nenechal ma odpovedať, pretože mi ihneď skočil do reči.
"Nie Mary. Pravdepodobne ľutuješ čo sa stalo, ale ja nie. A chcem, aby si vedela, že sa ťa len tak nevzdám a budem o teba bojovať." Povedal s pohľadom upretým hlboko do mojich očí a mňa jeho slová mierne zahriali pri srdci. Jemne som sa pousmiala a prešla mu palcom po kĺboch na pravej ruke.
"Ja len - nechcem ti ublížiť Zee a nechcem aby si sa kvôli mne trápil." Povedala som so smutným úsmevom. Vážila som si toho, ako sa ku mne Zayn správal, no nebola som si istá, či mu budem niekedy jeho city opätovať. Teraz mám Harryho, ku ktorému cítim niečo naozaj silné.
"Neublížiš mi, Rose. Ty ma robíš šťastným a ani o tom nevieš a ja sa ťa nehodlám vzdať." Povedal s úsmevom na tvári, ktorý som mu opätovala a následne siahla po kľučke od dverí auta. Pred vchodom som sa ešte otočila, aby som mu zamávala, a potom som sa stratila v útrapách nášho domu.
***
Ležala som na posteli a rozmýšľala či mám povedať Harrymu o tom bozku. Ak mu to poviem, tak bude vyvádzať a naozaj si neviem predstaviť, ako by dopadol Zayn. Nieje to dlho, čo mi Harry povedal, že by ho nakopal, ak by si na mňa niečo skúsil napriek tomu, že to sú dlhoroční priatelia.
Potrebovala som poradiť, takže som do ruky schytila telefón a napísala Cassidy.
R: Ahojky, nechceš u mňa cez víkend prespať?
Napísala som jej a dúfala, že súhlasí, pretože som naozaj potrebovala poradiť a trochu vypnúť. A kto iný mi poradí lepšie ako najlepšia kamarátka?
C: Jasné! Po škole pôjdeme ku mne, aby som sa pobalila, a potom k vám.
Nad jej odpoveďou som sa zaradovala a odišla dole, pomôcť mame s večerou a takisto jej oznámiť, že príde Cas.
YOU ARE READING
Teenage love H.S
FanfictionRose - milé a skromné dievča, ktoré stratilo otca a žije iba s mamou. Čo sa stane, ak príde na novú školu a stretne bandu chalanov, ktorí jej kompletne zmenia život? Harry - bezcitný, sebavedomý, no atraktívny školský badboy, ktorý má každú noc v p...