2. kapitola

1.9K 67 5
                                    

Keď som sa zobudila bolo pol šiestej. Keďže som bola dosť hladná a môj žalúdok vydával čudné zvuky, tak som zišla dole schodmi do kuchyne kde pri sporáku stála mama a niečo varila.

"Ako bolo v škole?" spýtala sa, zatiaľ čo do hrnca pridávala nejaké korenie.

"Celkom dobre, spoznala som jedno milé dievča, ktoré býva len pár domov od nás." usmiala som sa na ňu, zatiaľ čo som si sadla za stôl a do ruky vzala mobil.

"To je super. Ak chceš, môžeš ju sem niekedy zavolať, ale teraz prosím ťa, choď po Thea a obidvaja sa príďte najesť."

Vyšla som hore schodmi a otvorila dvere do jeho izby, kde som ho našla na zemi hrať sa s nejakými autíčkami.

"No čo ty môj hrdina, ako bolo v škôlke? Našiel si si nejakých nových kamarátov?" Spýtala som sa ho. Zdvihla som ho na ruky a zatočila ním vo vzduchu.

"Hm, skamarátil som sa skoro so všetkými ale najradšej mám Freddieho a Lisu." Ako vyslovoval meno Lisa tak sa jemne začervenal a usmila.

"Hm. A tá Lisa sa ti páči?" spýtala som sa ho, zatiaľ čo som s ním kráčala do kuchyne, kde nás už čakala mama.

"Osee" povedal nahnevane a hlavu si skryl do priehlbiny medzi mojim krkom a ramenom. Theo má trošku problém vysloviť R a preto ma od malička volá Ose, no ja osobne to zbožňujem. Potom sme si obaja sadli za stôl a začali sme jesť.

"Rose, budúci tyždeň v pondelok odchádzam na služobnú cestu na 3 dní, takže potrebujem aby si sa vtedy postarala o Thea čiže odviesť ho do škôlky, a takisto po neho ísť." Povedala mama a s prosbou v očiach sa na mňa pozrela.

"To je v pohode, nejak to tu zvládneme však?" umiala som sa a pozrela sa Theovi do jeho krásnych modrých kukadiel.

"To je super, a teraz ak si poučená, tak by sme si mohli ísť pozrieť nejaký film, čo poviete?"

"Šmolkov" zvolal nadšene Theo a ja s mamou sme sa zasmiali, ale nakoniec sme mu vyhoveli. Takéto večere nemáme často pretože mama je vždy dlho v práci, takže som bola rada že si na nás aspoň dnes našla čas.

***

Znovu ma zobudil otravný zvuk budíka. Lenivým krokom som vošla do kúpeľne a rozčesala som si vlasy, ktoré stáli do všetkých svetových strán. Dala som si jemný makeup a potom otvorila skriňu, z ktorej som vybrala čierne džínsy a šedú mikinu, pod ktorú som si dala biele tričko. Vzala som školskú tašku a ako vždy zišla schody do kuchyne, no keď som sa pozrela von oknom a pred domom uvidela stáť Cassidy, tak som len rýchlo schmatla jablko a pozdravila mamu s Theom a vyšla von.

"Konečne, čakám tu asi 15 minút a myslím že som tvojej mame nahnala strach z toho že ich niekto sleduje, pretože z okna dosť často vykukovala a sledovala ma podozrievavým pohľadom." Povedala hneď potom ako ma objala a ja som sa nad ňou zasmiala.

"Určite si nič také nemyslela, a ak áno, tak jej to vyženiem z hlavy." povedala som jej a zahryzla sa do jablka.

Po ceste sme sa s Cassidy rozprávali o všeličom možnom a tiež mi povedala viac o Harrym a jeho partii. Hoci niesom človek ktorý súdi ľudí podľa toho, čo ňom hovoria ostatní, no Cassidy mi povedala pár vecí ktoré robia iným študentom a myslím si, že s nimi nebudem mať moc dobrý vzťah, ale to nebude ani potrebné keďže si nemyslím, že sa vôbec budeme rozprávať.

Kráčala som chodbou do triedy, práve keď som znovu do niekoho narazila a nanešťastie sa mi po zemi rozsypali papiere na angličtinu.

"Prepáč." Ospravedlnila som sa a zdvihla svoj zrak, a tak sa stretla so zelenými očami.

Teenage love H.SWhere stories live. Discover now