"Tak maličká, teraz si užijeme." Zašepkal mi do ucha opĺzly hlas a mne z očí začala tiecť potôčiky sĺz. Chlap za mnou si ma otočil čelom k sebe, a tak mi umožnil pozrieť sa do jeho hnedých očí, ktoré sršali túžbou. Znechutene som sa na neho pozrela a odvrátila zrak. Jeho ruky si našli cestu k lemu môjho trička, no to som nechcela dovoliť a aj keď som vedela, že sa mi nepodarí ho premôcť, aj tak som sa o to musela aspoň pokúsiť. Moje koleno vystrelilo k jeho rozkroku a chlap sa zkácal k zemi, čo mi umožnilo sa od nebo vyslobodiť. No on sa rýchlo pozviechal a prudko ma zhodil na zem. Pri tvrdom náraze môjho chrbta s asfaltom som sykla a chcela ho znovu kopnúť, no zabránil mi tým, že si na mňa sadol obkročmo a ja som nemala šancu sa brániť. Aj keď som sa všelijako trhala a trepala sebou, aj tak zo mňa nejakým spôsobom strhol moje tričko. Jeho pery sa prilepili na tie moje a jazykom sa snažil vtlačiť do mojich úst, načo som silno zahryzla do jeho jazyka a za to mi na pravom líci pristála silná facka. Ruku som si priložila na poranené miesto a začala sa viac trhať, no bolo mi to na nič. O chvíľu sa jeho ruky ocitli na rozopínaní mojich nohavíc, ktoré o chvíľu skĺzli k mojim článkom. Začal si rozopínať svoje nohavice a ja som bola prípravená, že dnes stratím svoje panenstvo a na svoje poprvé sa budem snažiť zabudnúť do konca svojho života.
No neďaleko sa objavila tmavá osoba, ktorá rýchlim krokom mierila k nám a ja som sa v tej chvíli modlila, aby mi ten človek pomohol a odtrhol odomňa toho slizkého idiota.
"Pusť ju ty skurvený hajzel." Vedľa seba som počula povedomý chrapľavý hlas a svoj zrak som upriamila na svojho záchrancu, ktorý tomu chlapovi venoval jeden úder za druhým a stretla sa so zelenými smaragdami.
"Keď sa k nej ešte raz priblížiš, tak sa nedožiješ ďalšieho rána, ty bastard." Povedal mu a nechal ho nehybne ležať na ulici. O chvíľu som cítila, ako sa jeho paže obmotali okolo môjho polonahého tela a vzal ma do svojej náruče. Svoje ruky som obmotala okolo Harryho krku a tvár mu zaborila do mohutnej hrude.
"Shh. Už som tu, nikto ti viac neublíži." Šepkal mi do ucha ukľudňujúce slová, zatiaľ čo som mu plakala do hrude. O chvíľu som počula otváranie dverí a usúdila, že ma položil na sedačky jeho auta, no stále som nebola schopná niečo povedať alebo mu aspoň poďakovať. Dvere nechal otvorené a odišiel niečo vziať do kufru auta a ako som o chvíľu zistila, to niečo bola teplá deka, do ktorej ma zabalil. Cítila som , ako sa jeho pery jemne obtreli o moje čelo, a potom zabuchol moje dvere a nasadol na miesto vodiča. Po chvíli sa mi začali zatvárať oči a ja som upadla do ríše snov.
***
Keď som otvorila oči zistila som, že sa nachádzam v Harryho izbe. Počula som tečúcu vodu v kúpeľni, ktorá sa o chvíľu vypla a z dverí vyšiel Harry s uterákom okolo pásu.
"Prečo nespíš Rosie?" Prišiel ku mne a vtiahol ma do medvedieho objatia. Hlavu som mu znovu zaborila do tentokrát nahej hrude a vdychovala jeho osobitú vôňu, ktorú som si stihla zamilovať. Harry mi jednou rukou upokojujúco prechádzal po chrbte a druhou sa hrabal vo vlasoch.
"Si v pohode ?" Opýtal sa ma, keď som sa od neho odtiahla.
"A-asi áno. Harry, keby si neprišiel, tak-
"Nepremýšľam nad tým, čo by sa stalo. Hlavné je, že sa nič viac nestalo, dobre ?" Prikývla som a Harry mi zotrel malú slzu, ktorá mi stiekla po líci.
"Niesi hladná? Alebo nechceš ísť do sprchy?" Opýtal sa ma, no ja som len zakývala hlavou v znak nesúhlasu a jemne sa pousmiala. Je pravda, že by som rada išla do sprchy zmyť zo seba tie nechutné dotyky, ale práve teraz som chcela hlavne ostať v Harryho blízkosti. Po chvíli odomňa vstal a rozišiel sa k veľkej skrini, odkiaľ vytiahol boxerky a čierne tričko, podobné tomu, ktoré som na sebe mala ja. Sledovala som, ako sa jeho svaly pohybujú, keď na seba naťahuje oblečenie a nemohla od neho odtiahnuť zrak. No keď mu z bedier uterák skĺzol k zemi, tak som pohľad odvrátila k oknu a moja tvár sčervenela.
Po chvíľu som ucítila, ako sa prehol matrac, čo značilo, že si ku mne prisadol Harry. Zrak som opäť uprela do jeho očí, v ktorých sa odrážala starosť. Vážne sa o mňa Harry bojí?
"Tak poď, pôjdeme spať." Povedal a potiahol ma ruku, čiže som nesedela, ale ležala s hlavou na Harryho hrudi a rukami obmotanými okolo jeho trupu. Harry svoje prsty zaboril do mojich vlasov a pomaly sa nimi prehraboval. O chvíľu sa mi začali zatvaráť oči, no pred tým ako som úplne upadla do ríše snov, som počula ako Harry zašepkal vetu, ktorá ma donútila sa pousmiať.
"Nikomu viac nedovolím, aby ti ublížil Rosie. Nikomu." Zašepkal a venoval mi bozk na čelo.
YOU ARE READING
Teenage love H.S
FanfictionRose - milé a skromné dievča, ktoré stratilo otca a žije iba s mamou. Čo sa stane, ak príde na novú školu a stretne bandu chalanov, ktorí jej kompletne zmenia život? Harry - bezcitný, sebavedomý, no atraktívny školský badboy, ktorý má každú noc v p...