23. kapitola

1.1K 42 8
                                    

Kľúčom som si odomkla vchodové dvere nášho domu a zamávala Harrymu, ktorý čakal kým vojdem dovnútra a až potom odišiel  a ja som sa prichystala má výsluch od mamy, ktorý začal o pár minút .

Keď mama skončila s jej trošku otravným otázkami ako napríklad: "je milý ?" alebo "čo robia jeho rodičia?" tak som si konečne ľahla do svojej postele a ponorila sa do ríše snov.

***
Ako každé ráno som vošla do kúpeľne a osprchovala sa. Vlasy som si nechala voľne padať na ramená a zo skrine si vytiahla modré džínsy, zelenú blúzku a hnedý kabát. Schodmi som zišla do kuchyne, kde za stolom sedela mama s Theom. Pozdravila som ich tichým "dobré ráno " a sadla si k nim za stôl.

"Spýtaj sa Harryho, či mu sedí tá večera v piatok." Povedala mi mama, keď som vychádzala z dverí a ja som prikývla a rozišla sa cestou do školy.

Prvú hodinu sme mali angličtinu, ktorú som mala s Harrym a bola som celkom zvedavá ako sa ku mne bude správať, keď niesme samy, ale veľa som si od neho nesľubovala, pretože za tú krátku dobu čo ho poznám, som si uvedomila, že je lepšie si sľubovať menej, ako byť neskôr sklamaná.

Vošla som do triedy a porozhliadla sa, či neuvidím Harryho, no v triede bolo len pár ľudí, takže som si ako vždy sadla do poslednej lavice a na stôl si položila učebnicu, ktorú som otvorila a snažila sa niečo naučiť.

O pár minút vedľa mňa zavŕzgala stolička, tak som zdvihla svoj zrak od učebnice a stretla sa s jasno zelenými smaragdami.

"Ahoj Rosie." Pozdravil ma, zatiaľ čo ja som ho sledovala s prekvapeným výrazom v tvári.

Keď som sa konečne spamätala, tak som mu odzdravila a usmiala sa na neho.

"Čo keby si dnes prišla ku mne, aby sme dokončili projekt ?" Opýtal sa ma a ja som veselo prikývla. Bola som naozaj milo prekvapená jeho správaním a tešilo ma, že sa nehrá, že ma nepozná, a že chce dokončiť tej projekt.

"Inak, mám sa ťa opýtať, či ti večera vyhovuje v piatok."

"Vyhovuje, takže ma môžete čakať." Povedal a ja som s úsmevom prikývla, potom do triedy vošla učiteľa, takže sme obaja zmĺkli a snažili sa vnímať nové učivo.

***

"Rose, poď k nám." Zavolala na mňa Amy, keď som sa obzerala po jedálni po mieste na sedenie. Usmiala som sa a rozišla sa k ich stolu.

"Tak, ako sa ti tu zatiaľ páči ?" Opýtal sa ma myslím Tyler a ja som uprela zrak do jeho oceánovo modrých očí.

"Zatiaľ to je v pohode."

"Počula som, že sa stretávaš so Stylesom." Povedala Danielle s otázkou v hlase a ja som sa zamyslela, čo odpovedať. Je to pravda, no nechcem aby si mysleli, že s ním spím alebo niečo podobné, pretože väčšina ľudí má o ňom mienku takú, že má dievčatá len do postele, čo je vlastne pravda, sám to povedal, no ja s ním nespím, tak to úplná pravda nieje, však?

"Sme niečo ako kamaráti." Povedala som a nikto z nich mi na to neodpovedal, ale videla som, ako sa na mňa Danielle pozrela podozrievavým a zároveň naštvaným pohľadom.

***

Po skončení poslednej hodiny som vyšla pred školu čakať Harryho.

Z kabelky som si vybrala telefón a začala prechádzať sociálne siete, pretože prešlo asi päť minút a Harry sa stále neukázal. Po desiatich minútach čakania som sa chcela vybrať domov, no dve veľké dlane mi zakryli oči.

"Harry, no konečne." Pokárala som ho, ale musela sa pousmiať, pretože toto gesto mi prišlo strašne pekné.

"Prepáč Carletová ma zdržala." Povedal a ja som si spomenula na učiteľku fyziky, ktorá raz zastupovala nášho učiteľa a práve mne položila nejaké otázky, ktoré s nami náš učiteľ ešte neprebral, takže je jasné, že som to nevedela, no ona sa na mňa aj tak vykričala. Harrymu som len prikývla a obaja sme nastúpili do jeho auta.

"Je u vás niekto doma?" Opýtala som sa po pár minútach trapného ticha. Harry sa na mňa pozrel s lišiackym úškrnom.

"Nie, máme celý dom len pre seba. Môj úžasný otecko je niekde v piči a Anne mala odísť pred hodinou. Takže, milá Rose, môžeme robiť čo chceme." Mrkol na mňa, no ja som len pretočilo očami nad jeho úchylnymi rečami.

O pár minút Harry zastavil pred obrovským domom, teda ak sa to dalo nazývať domom. Skôr to bola vila. Ohromene som otvorila ústa a zapozerala sa na budovu predomnou. Harry sa uchechtol, keď videl môj výraz, a keď usúdil, že sa tak skoro nepohnem, tak ma potiahol za ruku dovnútra.

Vošli sme do menšej predsiene, ktorá bola moderne zariadená, ale zároveň tam bol nádych domova. Vyzula som si svoje čierne kotníkové topánky a odišla za Harrym po schodoch hore, no cestou som stihla zazrieť nádherne zariadenú kuchyňu spojenú s obývačkou.

Harry ma zaviedol do jeho izby, ktorá bola zariadená do svetlo šedej farby a pôsobila moderne, ako všetko ostatné v tomto dome. No najviac ma zaujala jeho zbierka modelov áut na komode.

"Neradím ti sa toho dotýkať, Rose. Tie modely zbieram od svojich šiestich." Musela som sa zasmiať nad jeho výrazom. Ukazovákom mieril na komodu s autami a obočie mal vtipne zdvihnuté kdesi do neba.

No to by som nebola ja, keby som ho počúvla. Do ruky som vzala jeden z najväčších modelov a začala si ho obzerať.

"Kurva Rose, ty ma nikdy nepočúvneš, však?" Kútikmi mu cukalo, no snažil sa ostať vážny. Zasmiala som sa a záporne kývla hlavou. Po chvíli som autíčko položila späť, a tak sme sa obaja mohli pustiť do dokončovania projektu.

Teenage love H.SWhere stories live. Discover now