60. kapitola

925 37 4
                                    

"Páči sa ti?" Opýtala som sa nervózne, keď do ruky vzal jeho vianočný darček.

"Rose, je to najlepší darček aký som kedy dostal. Na svete sú iba dva modely a ja som ani nesníval o tom, že budem jeden z nich mať. Je úžasný." V jeho očiach boli znova tie iskričky, ktoré ma posielali do kolien zakaždým, čo som ich tam uvidela.

"Ďakujem." Povedal a vtiahol ma do jeho tuhého objatia, v ktorom ma pevne stisol.

"Teraz ja čas na tvoj darček." Povedal a otočil sa ku komode, z ktorej vytiahol malú krabičku a tú mi následne vložil do rúk. S prekvapeným úsmevom som na neho zdvihla zrak a zahľadela sa do jeho očí, ktoré ma napäto sledovali.

"Snáď si si nemyslela, že odomňa nič nedostaneš." Povedal na oko ublížene nad čím som sa zasmiala a pomaly začala otvárať krabičku.

Moje ústa sa jemne pootvorili, keď som rozbalila obsah krabičky, v ktorej bol náramok s príveskom knihy, na ktorej bolo vytesané pride and prejudice. Už trochu zmätene som sa pozrela na Harryho, ktorý sa na mňa uškŕňal.

"Pamätáš na deň, keď sme sa pohádali kvôli tejto knihe? Snažila si sa ma presvedčiť, že láska existuje a je nádherná, no ja som niečomu tak nezmyselnému nechcel uveriť. Mala si pravdu, láska existuje a aj s hádkami ako sú tie naše je nádherná." Povedal so širokým úsmevom na tvári, zatiaľ čo mne sa do očí začali tisnúť slzy, pamätal si to. Pamätal si všetko.

"To nieje ešte všetko." Povedal a rukou začal niečo hľadať vo vrecku, zatiaľ čo som ho prekvapene sledovala.

"Keď si bola preč, musel som sa niečim zabaviť a aspoň na chvíľu na to všetko zabudnúť, pretože som to bez teba nezvládal, a tak som ti vyrobil toto." Povedal a do ruky mi vložil drevený prstienok s malým kamienkom navrchu.

"Viem, že to nieje kto vie čo, no urobil som to ja, pretože viem ako miluješ prstene, a tak ma napadlo, že by sa ti to mohlo páčiť, no ak to nechceš, tak môžeme ísť do zlatníctva a kúpim ti oveľa krajší a-"

"Harry, toto je oveľa lepšie, ako nejaký prsteň z obchodu, pretože si do toho vložil kúsok seba. Vyrobil si ho ty a nie nejaký stroj a ja si to neskutočne vážim, je nádherný." Povedala som a svoje pery pritisla na tie jeho. Harry sa do bozku usmial a pritiahol si ma k sebe bližšie.

"Takže, máš nejaké plány na dnešok?" Opýtala som sa, keď sme sa od seba odtiahli. Harry len pokrútil hlavou a prameň vlasov, ktorý mi vypadol z drdolu mi zastrčil za ucho.

"Tak čo keby si prišiel k nám? Mama s Theom ťa určite veľmi radi uvidia, Theo mi s tebou posledné dni stále píli uši. " Z jeho úst sa vydral chrapľavý smiech, ktorý bol pre mňa ako rajská hudba a aj mňa donútil pousmiať sa.

"Tak fajn, Anne tu dnes aj tak nebude, pretože ide domov k rodine, ak už teda neodišla a otec je znova niekde preč, takže pôjdem rád. Oblečiem sa a môžeme ísť." Povedal a rozišiel sa ku skrini, z ktorej vytiahol jeho klasické čierne džínsy a biele tričko.

Najprv si dal dole sveter, ktorý mal doteraz oblečený čím sa mi naskytol perfektný pohľad na jeho vypracovaný chrbát, od ktorého som nemohla odtrhnúť zrak. Je dokonalý a iba môj.

"Tečie ti slina." Uškrnul sa, keď sa otočil a mne tým do tváre prihnal červeň. Nohavice spadli z jeho bokov a ja som nervózne odvrátila pohľad k oknu, no o chvíľu som pocítila slabý dotyk na brade.

"Hej, síce je rozkošné ako sa hanbíš, no nemáš na to dôvod Rosie. " Povedal a palcom mi zdvihol bradu. Prikývla som a svoje pery znova pritlačila na tie jeho.

"Môžeme ísť ?" Opýtala som sa ho, keď sme sa od seba odtiahli kvôli nedostatku vzduchu.  Harry nespokojne zamľaskal, záporne pokrútil hlavou a pritiahol si ma do ďalšieho bozku.

***

"Mami? Vediem k nám niekoho." Zakričala som do domu a spolu s Harrym sme vošli do kuchyne, kde mama pripravovala večeru.

"Dobrý deň." Mama sa na nás ihneď otočila, a keď zbadala hnedé kučery na tvári sa jej vytvaroval široký úsmev.

"No že vám to trvalo." Povedala a vtiahla nás oboch do objatia.

"Večera bude o polhodinu, Theo je v obývačke, tak k nemu môžete zájsť, určite sa ti poteší Harry." Mama sa znova otočila k sporáku a my sme odišli do obývačky, kde Theo zaujato sledoval rozprávku. Harry sa k nemu zozadu prikradol a rukami ho vyzdvihol vysoko do vzduchu.

"Harryy." Zvýskol Theo a ruky obmotal okolo jeho krku.

"Tak čo, ako si sa mal?" Opýtal sa Harry a poupravil si ho na rukách tak, aby mu nespadol.

"Dobre, ale musíš ma konečne naučiť kresliť autá." Povedal naoko prísne. Spomenula som si na náš rozhovor spred pár dní, keď sa ma Theo pýtal, či s nami k starým rodičom pôjde aj Harry, pretože mu sľúbil, že ho naučí kresliť autá, musela som sa pousmiať.

"Predsa som ti to sľúbil, nie?" Povedal vážne a keď Theo prikývol, tak ho položil na zem a všetci sme si sadli na sedačku.

"Večera je hotová." Ozvala sa mama od dverí, a tak sme sa všetci rozišli do kuchyne a posadili sa za stôl plný jedla.

"Ako sa ti darí v škole Harry?" Pretočila som očami a zrak obrátila na mamu.

"Mami no tak." Zaúpela som, Harry sa zasmial a pod stolom mi rukou upokojujúco prešiel po stehne nad čím mi na tele vyskočila husia koža.

"Až na niektorých učiteľov je to fajn." Povedal a do úst si strčil vidličku s kúskom pečenej ryby, mama súhlasne prikývla.

"A ako sa má otec? Pokojne mohol prísť s tebou." Harry sa pri jej slovách trochu napol, no stále bol pokojný. Vedela som, že táto téma pre neho nieje veľmi príjemná, a preto som bola rada, že dokáže byť stále pokojný.

"Má sa fajn, no nemohol by prísť, pretože je na služobnej ceste." Povedal a zrak sklopil do taniera. Teraz som pre zmenu ja svojou dlaňou prešla po jeho stehne, aby som ho povzbudila.

"Fajn, ak nepotrebuješ pomôcť, tak my pôjdeme hore." Povedala som, keď sme všetci dojedli, nad čím sa mama pousmiala a sama nás vyhnala hore.

Harry vošiel do mojej izby a ja som za nami zatvorila dvere, a oprela sa o ne.

"Viem, že nerád rozprávaš o tvojom otcovi, prepáč. Porozprávam sa s ňou o tom." Povedala som a zrak premiestnila na okno, za ktorým poletoval sneh.

"Som na to zvyknutý Rose, neustále sa ma na neho niekto pýta." Harry mykol plecami, prešiel ku mne a ruky položil na moje boky.

"Aj tak sa to nemala pýtať." Pohľad som uprela na jeho anjelskú tvár. Išiel niečo povedať, no ja som mu v tom zabránila prtisnutím mojich pier na tie jeho.

O chvíľu som rukami zašla do jeho kučier nad čím Harry slastne zavzdychal do mojich úst čo mi dodalo trochu odvahy na môj další krok.

Svojou panvou som pohla dopredu tak, že som svojím rozkrokom narazila do toho jeho. Z Harryho úst vyššlo tiché zastonanie a jeho ruky sa presunuli na môj zadok, ktorý silno stlačil, a potom sa presunul na moje spodné stehná čím mi naznačil, aby som na neho vyskočila. Vyhovela som mu a svoje nohy som obkrútila okolo jeho bokov a on ma silnejšie pritlačil na dvere za mnou. Naše rozkroky sa o seba pomaly obtierali a narážali do seba, zatiaľ čo z našich úst vychádzali vzdychy.

Harry sa o chvíľu presunul na môj krk, na ktorom začal pomaly sať moju pokožku, ktorú o chvíľu vzal medzi zuby. Keď po tom miestečku o chvíľu prešiel jazykom, z mojich úst sa vydral další vzdych a Harry sa so spokojným úsmevom na tvári odtiahol. Jeho oči boli plné chtíču a túžby, keď zamkol dvere a spolu so mnou sa rozišiel k posteli.

Teenage love H.SWhere stories live. Discover now