Jisung-'Hadi Jeongin ,merak ediyorum.'
Felix ve Changbin'den ayrıldıktan sonra eve dönüş yolunda Jeongin'i aramış ağzından laf almaya çalışıyordum.
Jeongin-'Ya oturduk konuştuk işte.'
Ama o inatla bir şey söylemiyordu.
Jisung-'Bana detay ver Jeongin. Numaralarınızı aldınız mı? Bir daha buluşmak için sözleştiniz mi? Sana nasıl davrandı? Hesabı paylaştınız mı yoksa o mu ödedi? Bak bu önemli bir soru.'
Jeongin-'Öncelikle evet numaralarımızı aldık ama sözleşmedik ve çok iyi davrandı. Kırık bacağının üzerinde bardak kırdım ama bana mısın demedi. Ve o ödedi.'
Jisung-'Oo bu bence iyi haber ama Minho'ya da sorayım.'
Jeongin'den onay aldıktan sonra sevgilime döndüm.
Jisung-"Minho, Jeongin ile konuşuyorum da, Chan hesap ödemiş bu iyi bir şey mi?"
Minho önce sorduğum soruyu içinde tartıp biçmiş ardından bana dönmüştü.
Minho-"Yani normalde aramızda paylaşırız hesabı, bence iyi bir şey."
Aldığım cevap ile tekrar Jeongin'e döndüm.
Jisung-'Bu iyi bir şey Jeongin siz olursunuz. Bir daha vazgeçmek gibi bir şey duymayayım. Chan sana karşı kırmızı ışık yakmıyor, yaktığı ışık sarı bile olsa onu yeşil yapabiliriz.'
Jeongin-'Bilmiyorum ki Jisung. Neyse ben şimdi ödevlerimi yapayım tamam mı? Seni çok seviyorum ve çok teşekkür ederim yanımda olduğun için görüşürüz.'
Jisung-'Bende seni çok seviyorum görüşürüz.'
Telefonu cebime koyduktan sonra gülümseyerek bana ters ters bakan sevgilime döndüm.
Minho-"Kimi seviyorsun?"
Jisung-"Seni tabiî ki kimi olacak?"
Minho-"O zaman niye Jeongin'e diyorsun?"
Jisung-"Minho özel gününde falan mısın?"
Minho-"Ama başkasına sevdiğini söylüyorsun niye?"
Jisung-"Minhocuğum çünkü arkadaşlarımı da seviyorum ve Jeongin bizim minik bebeğimiz. Aa istersen biz sahiplenebiliriz onu, bizim çocuğumuz olur."
Minho-"Ne?" Birden gülmeye başladığında kahkaha atmıştım. Jeongin'in bizim çocuğumuz olduğu gözümde canlanmıştı.
Jisung-"Ya öyle deme güzel olmaz mı? İkimize de hiç benzemiyor ama olsun, bir kedi bir sincap bir tilki ve kocaman bir aile."
Minho-"Tilki dedin de aklıma geldi, Hyunjin'ler ne yaptı acaba?"
Jisung-"Tilki deyince neden aklına Hyunjin geldi? Oysa ki o çok masumdur, aklı hiç öyle şeylere ermez."
Minho-"Tipi benziyor gerizekalı. Bu nasıl bir tartışma böyle?"
Jisung-"Tartışmıyoruz gerizekalı iki kelime de edilmiyor sana ya. Seungmin gider özür diler geri döner, Hyunjin onu uzun bir süre affedecek gibi değil zaten Seungmin de mal çok arkasından koşmaz."
Minho-"Öyle deme, inat ederse bugün bile barışırlar. Hyunjin'e kene gibi yapışır."
Jisung-"Bugün barışsalar bile Hyunjin ona uzun bir süre ilk baştaki gibi davranmaz."
Minho-"Haklı da bence. Seungmin çok saçmaladı."
Jisung-"Sülalenin bütün aklı sana ve annene gelmiş herhalde."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devil/Minsung
FanfictionAnnesi öldükten sonra babasının başka bir kadınla evlenisini kaldıramayan bir çocuk ve ona çoktan kapılmış yeni kardeşi. --------- Smut içerir.