Vol-2

22.1K 1.8K 1K
                                    

Baba--"Jisung birazdan gelecekler hazırlan hadi."

Ertesi gün olmuştu ve diğer aile ile bugüne sözleşmişlerdi.

Kadın ve oğlu hem bavul toplamak hem de tanışmak için geleceklerdi. Kadının herşeyden haberi vardı tabi. O sadece oğlunun baba özlemini gidermek istiyordu.

Genç yaşta kaybetmişti eşini. Oğlu babasız kalmıştı. Tek başına bir çocuk büyütmenin zorluğu umurunda olmamıştı fakat oğlunu böyle görmek de istemiyordu.

Babası son kez oğlunun odasına bakıp bıkkınca verdi nefesini.

Baba--"Jisung sen beni duymuyor musun?"

Jisung --"Seni duymayı çoktan bıraktım. Ne yani gelip o kadına güzel bir karşılama yapıp sevmemi beklemiyorsun herhalde?"

Baba--"Hayır ama insan gibi yerinden kalkıp gelecek olan misafirlerimiz için salona inmeni bekliyorum. Ona anne demek zorunda değilsin veya sevmek zorunda da değilsin. Sadece yüzlerine güleceksin ve düzgünce konuşacaksın olay bu."

Bu sefer bıkkınca nefesini veren Jisung olmuştu.

Jisung --" Ama istemiyorum? "

Baba--" Oğlum ben böyle olmasını ister miydim? Acı bile çekemiyorum nasıl işleri yerine koyacağımı düşünmekten. "

Jisung da sadece acısını bir yerden çıkarmak istiyordu. Babası bunun farkındaydı. Hwall daha küçüktü ve yaşadığı şeyler çokta kaldırılacak şeyler değildi.

Jisung--" Tamam ama o kadın bana yapmacık yapmacık gülümseyip ilgilenmesin yeter. "

Baba--" İyi de o seni cidden çok seviyor. Neyse tamam söylerim ilgilenmez."

Jisung tekrar odasına dönerken arkasından bağırdı babası.

Baba--"Zaten sadece beraber yemek yeriz. Daha sonra sen onun oğlu ile odaya gider oynarsın."

Baba--"Çok tatlı iyi bir çocuk ben tanıştım. Sende seveceksin önyargılı olma."

Babasının son söylediği üzerine 'Yeni bir anne yetmiyormuş gibi bir de kardeş çıktı bana' diye geçirdi içerisinden. Ardından odasına çekilip düşlerine döndü. Orada annesi vardı.

----------

İyi okumalar.

Devil/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin