----------Jisung'tan--------
Felix'i gönderdikten sonra diğer arkadaşlarım gelmişti. Ne olduğunu sorduklarında sadece Changbin ile küçük çaplı bir tartışma yaşadıklarını ve Felix'in onun yanına gittiğini söylemiştim.
Hyunjin kendi kendine fesat düşüncelerini anlatıp onlar hakkında türlü türlü fanteziler kurarken sadece gülmüş ve dinlemeye devam etmiştim.
Seungmin—"Tamam sus artık Hyunjin."
Seungmin dayanamayıp kafasına bir tane çaktığında bu kadar kibar çocuğun içindeki kaba çocuğu bulduğu için tebrik edecektim Hyunjin'i.
Hyunjin—"Elin ağır Seungmin ya, al koptu işte kafam."
Hyunjin kendini yere attığında göz devirmiştim. Her zaman ki, klasik Hyunjin. Chan yerdeki arkadaşımı ayağının ucu ile dürtmüş ardından konuşmuştu.
Chan—"Ee bir de öl Hyunjin."
Hepimiz güldüğümüzde söylenerek ayağa kalktı Hyunjin.
Hyunjin—"Ölsem umurunuz da olmayacak, arkadaş diyorum ben size."
Jisung—"Hyunjin, abartma."
Hyunjin—"Tamam."
Ardından 360 derece dönmüş ve sevgilisinin yanına oturup kolunu sevgilisinin omzuna atmıştı. Gayet normal bir şekilde etrafına baktığında Chan hyungun onu anlamaya çalışan yüz ifadesine gülmüştüm bu seferde.
Jisung—"Eğer Jeongin ile sevgiliysen buna alışman gerekecek hyung."
Dediğim şeyle gözlerini Hyunjin'den çekmiş ardından bana dönmüştü.
Chan—"El mecbur napalım."
Dudaklarımı birbirine bastırıp başımı sallamış ardından gülümsemiştim.
Jeongin—"Sevgili demişken, Minho hyung nerede kaldı?"
Chan—"Sevgili demişken senin aklına niye Minho geliyor?"
Çünkü benim sevgilim ve hala yok?
Jeongin—"Jisung'un sevgili olduğu ve bizde zaten onu beklediğimiz için olabilir mi?"
Aklın yolu bir işte.
Chan—"Doğru ya nerede kaldı Minho."
Chan hyung lafını bitirir bitirmez giren Minho içeri girmişti.
Hyunjin—"İti an çomağı hazırla."
Jisung—"İyi insan lafının üstüne gelir."
Hyunjin ile aynı anda konuştuğumuzda gerizekalının dediği şey yüzünden herkes ona dönmüştü.
Minho—"İt? Ben senin abinim Hyunjin doğru konuş yoksa öğretirim."
Hyunjin—"Benim abimsen Jisung'un da abisisin. Kabul ediyor musun abim olmayı?"
Dünya da ki bütün saçmalayabilme yeteneği tek bir bedende buluşmuş gibi.
Minho—"Hyunjin, buranın çıkışı da var."
Hyunjin—"Tamam hyung ya."
Minho gözlerini kısarak Hyunjin'e döndüğünde Hyunjin gözlerini çekmiş ve etrafına bakınmaya başlamıştı. Bir gün ciddi bir dayak yemese bari diye geçirmiştim içimden.
Jisung—"Ee çıkıyor muyum?"
Dağılan konuyu toparlayıp asıl konumuza dönmüştüm. Minho sorduğum soru ile derin bir nefes alıp dudaklarını birbirine bastırdığında cevabımı almıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devil/Minsung
FanfictionAnnesi öldükten sonra babasının başka bir kadınla evlenisini kaldıramayan bir çocuk ve ona çoktan kapılmış yeni kardeşi. --------- Smut içerir.