Şimdi başlıyoruz
------------------------------------------------
Kapıda biraz daha durduktan sonra kendimi buna ikna ederek oturma odasına gitmiştim. Ben hazır değildim daha bu çocuk ile yanlız kalmaya falan.
Kendim için hazırladığım yere kurulmuş çocuğu gördüğümde sinir seviyem bir tık daha yükselmişti.Ayağımla onu iterek çekilmesini sağlamaya çalışıyordum.O ise yerinden milim oynamamıştı.
Minho--"Ne yapmaya çalışıyorsun anlamadım."
Anlamaz bakışlarla bana dönüp konuşmuştu.
Jisung--"Bu gece film gecemdi,her şeyi ayarlayıp hallediyorum ve bir şahıs gelip yerime kuruluyor."
Gözlerinde ki bakışlar hala aynıydı, anlamaz ve aptalca.
Minho--"Ee yani?"
Evet sabır dileme kısmına geçtik bile.
Jisung--"Yanisi çekilsene yerimden. Zaten gecemi zehir ettin."
Oda sinirlendiğinde ayağa kalkıp üzerime yürümüştü. Duvara yapıştığımda bu küçük narin vücudum ile fazla mı bir şeyler yapıyorum acaba diye düşünmeye başlamıştım bile.
Konuşmaya başladığında işaret parmağı ile omzuma vuruyordu aynı zamanda gözlerini tamamen açmıştı ve ben sanırım hafiften tırsmıştım.
Minho--"Bana bak ben senin ne annenim ne baban ne kardeşin ne arkadaşın. Seninle aynı evde kalmak için artı bir şey yapmadım ve yapmamda. Emin ol sana bakıcılık yapmak isteyeceğim son şey bile değil.O yüzden şu şımarıklığını at, dünya senin etrafında dönmüyor,her şey seninle ilgili olacak diye bir şey yok."
Sözlerini bitirip çekildiğinde ağzımı açmıştım ki birden dönüp tekrar konuşmaya başladı.
Minho--"Ha bu arada oraya oturduysam en mantıklı yer olduğunu düşündüğüm için oturdum.Seninle birşeyler yapmak için gelmedim,mecburiyetten buradayım. Bir şey diyeceğinde de ayacağınla itmek yerine ağzını açıp söyle."
Bir şeyler demek istiyordum fakat sanırım uğraşmak istemediğimden hızlı adımlarla yerime gidip oturdum. Oda gelip yanıma oturduğunda göz ucu ile ona baktım. Gitsene ya başka koltuğa oturma benimle.
Derin bir nefes aldıktan sonra televizyonu açtım ve istediğim filmi başlattıktan sonra arkama yaslanmıştım. Minho da elindeki telefonu indirmiş, koltuğa iyice yayılmıştı,oda izliyordu. Ne izliyorsun be benim filmimi.
Yaklaşık ona dakika geçmişti.Gerçekten güzel bir filmdi ve sonunda izleyebiliyordum.
Tam odaklanmışken Minho'nun konuşması ile ona dönmüştüm.
Minho--"Güzel film."
Hıhı diyerek tekrar filme dönmüştüm.
Minho--"Sen gay misin?"Yediğim cips boğazımda kalmıştı, yuh yani o nasıl sormak.
Jisung--"Ne alaka?"
Minho--"Call me by your name filmini izliyorsun?"
Anlamaz gözlerle ona dönmüştüm.
Minho--"Yani gay filmi ya ondan dedim."
Jisung--"Gay filmi izleyen gay midir?"
Minho--"Eğer bundan rahatsız olmadan izleyebiliyorsa yönelimi oraya daha yakındır."
Jisung--"O zaman sen gay misin?"
Minho--"Biseksüelim, yani gay bir tarafımda var."
Yavaşça suyumu yudumlayıp geriye yaslandım.Pekala,bu kadar açık olmasını beklemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devil/Minsung
FanfictionAnnesi öldükten sonra babasının başka bir kadınla evlenisini kaldıramayan bir çocuk ve ona çoktan kapılmış yeni kardeşi. --------- Smut içerir.