Vol 51

8.2K 752 1K
                                    

Arkadaşlar bölüme geçmeden önce söylemek istediğim bir şey var. Ben birkaç bölüm önce ChanJeong ikilisi için bir smut yazmıştım ve 50 tane falan Chan ayağın kırık yorumu aldım, demek istediğim şey şu; ben yazarken Chan'in ayağının kırık olduğunu unuttum normalde biraz zorlanmış olarak düşünebiliriz bence sdjhfksdhjfskd

---------Chan'dan---------

Jeongin uyuduktan sonra yanından kalkıp mutfağa gittim. Çıkardığımız kıyafetleri toparlayıp geri dönmüş, hem kendi kıyafetlerimi hem de Jeongin'in kıyafetlerini giydirip onun da tekrar uyanmasına sebep olmuştum.

Chan—"Çok yorgunsan tekrar uyu, annen ne zaman gelecek?"

Jeongin—"Gelir birazdan ya, kalkayım ben." Genişçe esnedikten sonra kurduğu cümle ve çoktan uykunun etkisine girdiği belli olan suratı ile o kadar tatlı duruyordu ki, dayanamayıp dudaklarına bir öpücük kondurdum.

Birden öpmemle şaşırdığı belliydi fakat geriye çekilince kızarmakta olan yanaklarını görüp ısırmak istemiştim. Utandığı şey öpücüktü ama az önce yaptıklarımızı düşününce bir öpücükten utanması gerçekten komikti.

Chan—"O halde kalk ve hızlı bir duş al istersen. Kedin yalnız kalmasın diye eve gelmiştin fakat şimdi bakınca sahipsiz kaldı yavrucak."

Jeongin—"Ya hyung, gülmesene." Eğer dut yemiş bülbül gibi durup alttan alttan beni izlersen tabiî ki gülerim.

Chan—"Kalk toparlan hadi."

Niye sadece bana bakıp duruyor bu çocuk?

Chan—"Ne oldu ya? Kalksana."

Jeongin—"Hyung kalkamıyorum affedersin ama mal mısın?"

Biz az önce sevişmiştik ve giren bendim değil mi? Tamamen aklımdan çıkmış.

Chan—"Özür dilerim ya, çok mu ağrıyor?"

Jeongin—"Yani ağrıdığını otururken hissediyorum, hiç kalkıp yürüyemeyerek kendimi sana rezil edemem o yüzden git ve televizyon sehpasının alt çekmecesinde ki ağrı kesiciyi getir."

Allahtan canı ağrıyor, dil hala pabuç gibi.

Chan—"Tamam alıp geliyorum ben."

Ardından çıkmış ve dediği yere bakmıştım. İlaçlardan hiç anlamadığım için direk ilaç kutusunu almış, mutfaktan da bir bardak su aldıktan sonra tekrar Jeongin'in odasına doğru ilerlemiştim.

İlaçları getirip suyla beraber komodinin üzerine indirdim.

Chan—"Ben hangisinin ağrı kesici olduğunu bilmiyorum o yüzden hepsini getirdim. Şimdi sen ye, annen gelene kadar da burada kal bende kedine bakayım, yapılacak bir şey varsa söyle."

Jeongin—"Yok hyung teşekkür ederim."

Güzelce gülümsediğinde bende gülümsemiş ardından şakaklarına bir öpücük kondurup çıkmıştım.

Gittiğimizden beri içeride öylece duran kediyi kucağıma alıp oturdum.

Oldukça tatlı bir kediydi ve fazla usluydu. Tüm gün kimse eve gelmese yine de böyle oturur bekler gibi gelmişti.

Chan—"Senin adın Sung mu?"

Cevap beklediğimde beni takmadan etrafına bakmaya devam eden kedinin ilgisini çekmek için gövdesini kavrayıp yukarı doğru kaldırmıştım.

Chan—"Adını değiştirelim mi seniiiin? Hııı eğer bir kere miyavlarsan hayır iki kere miyavlarsan evet."

Chan—"Ee hadi miyav diyeceksin ama iki kere bak şöyle; miyav miyav."

Devil/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin