Jisung--"İstemiyorum, anlamıyor musun? İstemiyorum!"
Bu sefer hiddetle bağırmıştı Jisung. Babasına bunu söylemekten bıkmıştı.
Baba--"Oğlum biz kendi başımıza nasıl bakacağız? Yapamayız. Benim sürekli isim var seni evde tek bırakamam."
Jisung --"Ah pardon annemi gömer gömmez başkası ile evlenmenin daha mantıklı bir açıklaması olabilirdi. Aşık oldum deseydin daha inandırıcı gelirdi."
Baba--"Oğlum niye böyle yapıyorsun? Ben anneni seviyordum, biz güzel bir aileydik. Ama o öldü ve sen daha küçüksün. Ben babalığı zor yapıyorum. Hem onun da bir oğlu var. Beraber güzel vakit geçirirsiniz. Birbirinize yardımcı olursunuz. Sende seveceksin ben eminim. "
Jisung burun direğini ovusturup babasına döndü. Şu an ağlamamalıydı. Bağırıp çağırmalı zehrini akitmaliydi.
Jisung--" Defolup gidebilirsin sen. Kendine dahi bakamayan nankör bir adamın babam olmasını istediğimi kim söyledi. Git o kadın ile yaşa, mutlu ol."
Adamda sabrının son demlerindeydi. Çocuğunun acılı olduğunu biliyordu, kendide perişandı. Fakat onları kollayacak bir kadına ihtiyacı vardı.
Baba--" Sana yeterince söz hakkı verdim. İnsan gibi konuşunca anlamıyorsun o zaman konuşmayalım. Beraber defoluyoruz Jisung bey. Saygısız velet. Fikrini sormuyorum eğer konuşmaya devam edersen de ne yapacağımı biliyorum."
Jisung korkmuştu fakat korktuğunu belli etmemek için göz devirip her zamanki umursamazlığı ile odasına girip kapıyı sertçe kapattı..
Şimdi akıtma vaktiydi, acısını.
------
Çok uzun zaman oldu değil mi? Nasılsınız görüşmeyeli.Evet arkadaşlar yeni bir fice başladım.
Çok beğendiğim ve gerçekte de var olduklarını düşündüğüm bir çift. Umarım sizde sever ve okursunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devil/Minsung
FanfictionAnnesi öldükten sonra babasının başka bir kadınla evlenisini kaldıramayan bir çocuk ve ona çoktan kapılmış yeni kardeşi. --------- Smut içerir.