Vol 19

14.6K 1.1K 1.8K
                                    


Jisung--"Felix şunu al başımdan artık."

Ellinci yalvarışımın ardından Felix'te inadı bırakıp Hyunjin'i tepemden çekmiş ve insan gibi oturtmuştu. 

Felix--"İnsanlar insan olduğumuz konusunda şüpheye düştüler gibi geldi ondan durdurdum. Bu konuyu çıkışta bir kafede oturup konuşacağız."

Evet öğle arasında Minho ile yaşadıklarımızdan sonra tabiki yakın arkadaşlarım ağzıma sıçmıştı.Neymiş neden onlara bir şey anlatmıyormuşum, bende bir bok bilmiyorum ki size anlatayım.

Kalan üç ders boyunca Hyunjin'in attığı silgi parçaları ve Felix beyimizin kötü bakışları ile uğraşmıştım.

Derslerimiz sonunda bittiğinde Hyunjin ve Felix ile yavaş adımlarla çıkışa yöneldik, merdivenlerden inerken gördüğüm Minho'ya selam vermiş ardından kafama yediğim şaplak ile offlamıştım.Bunlar niye böyle yapıyorlar ki?

Merdivenlerde ki karmaşadan dolayı bir şey dememiş sakince dışarı çıkmıştım. Ardımdan arkamı kollayarak gelen Hyunjin hiç yardımcı olmuyordu.Hayır neden arkamı kolluyorsun Minho gördüğü yerde yapacak olsa ohooo kaç gündür evdeyiz ıhhı neyse.

Okul kapısının önüne geldiğimizde durmuş ve nereye gideceğimiz hakkında konuşmuştuk. Telefondan Minho'nun numarasını çevirmiş ardından çalmasını beklemiştim.

Minho--Alo

Gelen sesle gülümsedim.

Jisung--Alo, napıyorsun?

Minho--Şu an seni izliyorum sen?

Jisung--Bende arkadaşlarım ile duruyorum da nereden izliyorsun?

Hyunjin--"Ne izlemesinden bahsediyorsun sen?Telefonda ki kim?"

Bunlarda iyice tuhaflaştılar.

Jisung--"Eve gitmeyeceğimi haber vermek için Minho hyungu aradım Hyunjin noluyor Allah aşkına?"

Minho--Ne oluyor Jisung?

Jisung--Ben de anlamad--

Felix--"O kim ki arayıp hesap veriyorsun ona?"

Elimden çekilen telefon ile şok içerisinde çeken kişiye baktım. Aynı evde yaşıyoruz tabiki haber vereceğim iyice mallaştılar.

Jisung--"Felix saçmalama telefonu niye çekiyorsun?"

Felix--"Gereksiz biri ile gereksiz bir konuşma içerisinde girme diye çektim."

Lan bunlar değil miydi Minho'yu beğenen takdir eden. Acaba paralel evrene falan mı düştüm.

Hyunjin--"Evet hak veriyorum Felix'e"

Jisung--"Siz ne saçmalıyorsunuz? Telefonu kulaktan çekmek ne? Tamam tribinizi atın bir şey demem ama gerçekten abartıyorsunuz."

Sesim biraz yükselmiş olabilir, onları da kırmak istemiyorum fakat gerçekten her şeyin bir sınırı vardı.

Minho--"Hey ne oluyor?"

Felix ve Hyunjin arkamda ki kişiye gözlerini kısarak baktığında bende gelen ses ile arkama dönmüştüm.

Jisung--"Bir şey olmuyor arkadaşlarımla her zaman ki gibi takılıyoruz."

Minho--"Telefonu niye suratıma kapattın?"

Küçük adımlar ile gelip yanımda durduğunda hala suratsız duran arkadaşlarıma baktım.

Devil/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin