-----------Jeongin'den----------
Karşımda menüden bir şeyler seçmeye çalışan gence bakıp gülümsedim. Oda bana karşılık verdiğinde içimden kendimi sakinleştirme çabalarım atmıştı. Öğlen ne diye öyle bir itirafta bulunduğumu bile bilmiyordum.
Chan—"Sen bir şey seçmeyecek misin?"
Karşısında ne yersem rezil olmam ki?
Jeongin—"Sen ne alacaksın? Ona göre alayım."
Chan—"Ben frambuazlı yaş pasta alacağım. Fresh bir tadı var."
Jeongin—"O halde bende alayım hem denemiş olurum."
Peki diyerek garsonu çağırdı. Aldıklarımızın yanına birer kola da söyleyip tekrar bana döndü.
Chan—"Ee nasılsın?"
Jeongin—"İyiyim sen?"
Chan—"Ben de iyiyim, bacağım kaşınıyor ama olsun."
Jeongin—"Çok geçmiş olsun."
Chan-"Sağol."
Sürekli gülümseyerek konuşuyordu. Kısılan gözlerin ve kenarında oluşan kırışıklar beni bende alırken lütfen gülme diye bağırmak istedim, zira kalbime iyi gelen bir görüntü değildi bu.
Chan—"Hiç konuşmayacak mısın?"
Pekala, ne diyeceğimi bilmiyorum ki.
Jeongin—"Konuşmak için buradayız değil mi?"
Chan—"Evet ama susup etrafı inceliyorsun, bari suratıma bak."
Suratına tekrar döndüğümde nasıl baktıysam artık birden gülmeye başlamıştı. Gülme diyorum sana be adam.
Jeongin—"Biraz heyecanlıyım da."
Chan—"Anlıyorum tabiî ki seni ama korkma insan yemiyorum."
Jeongin—"Beni yiyebilirsin hiç sıkıntı değil."
Chan—"Ne?"
Jeongin—"Ne, ne?"
Chan—"Seni yiyebileceğimi söyledin."
Jeongin—"Ben onu içimden söylemedim mi?"
Başını hayır anlamında sallayıp güldüğünde kafamı duvarlara sürtme isteğim bastırmıştı.
Jeongin—"Bunu da mı dışımdan söyledim?"
Chan—"Evet."
Sıçmışım ve sıvamışım ne diyebilirim ki.
Chan—"Hayır yüzünü saklamana falan gerek yok. Dışından söylemen içinden konuşmandan iyidir."
Eliyle suratımdaki elleri indirirken donmuştum. Rezilliğim iyi bir işe yaramıştı sanırım.
Jeongin—"Sonuçta hyungsun böyle şeyler söylememeliyim."
Chan—"Hyung muyum?"
Niye bana bu kadar garip bakıyor ki? Hyung sonuçta.
Jeongin—"Garson geldi."
Neden bunu söylediğimi bile bilmiyorum. Garson tepsidekileri masaya indirip gitmişti.
Chan—"Beni sevdiğini söylemiştin en son."
Niye bu kadar hızlı bir giriş yapıyorsun ki?
Jeongin—"Evet söylemiştim ama gerçekten ben buluşup konuşma istemedim seni zorlayacak değilim herkes herkesi sevecek diye bir şey yok yani değil mi? Ben sadece sen gitmeden söylemek istedim o an da bir deli cesareti geldi bana karşılık beklemiyorum ve bil—"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devil/Minsung
FanfictionAnnesi öldükten sonra babasının başka bir kadınla evlenisini kaldıramayan bir çocuk ve ona çoktan kapılmış yeni kardeşi. --------- Smut içerir.