Vol 47

10.1K 791 1.4K
                                    

Tattığım dolgun dudaklar üzerinde durmadan öylece dururken bile nefesim kesilmişti. Bir de hareket etseydi o dudaklar?

Hyunjin'in beni birden ittirip hiçbir şey demeden çıkması ile anın etkisinden çıkıp arkama döndüm. Tamam kızgındı ama bu onun hiçbir şey düşünmeden deli gibi bana karşılık vermesi gereken yerdi ve böyle yapması biraz kalbimi kırmıştı.

--------Felix'ten--------

Jisung her zamanki gibi Minho ile uğraşırken gülerek onları izliyordum. Seungmin kaçırır gibi Hyunjin'i alıp gitmişti, Jeongin ve Chan ise bir kelime ediyor ardından gülüşüyorlardı. Etrafımdaki herkes birden kısmetini bulmuşken ben sap gibi onları izliyordum işte.

Changbin—"İçecek bir şeyler ister misin?"

Evet, sonunda beyimiz telefondan başını kaldırabilmişti.

Felix—"Bekle bende geleyim."

Bu olanlar içerisinde en çok Changbin ile anlaşabilmeme şaşıyordum. Tamam, ilk, okula geldiğim zamanlar ondan hoşlanırdım ama tam bir piç gibi davrandığı için ona olan sevgim nefrete dönmüştü.

Sonra kişisel olarak tanışmış ve nefretimi katlamıştık ama şimdi iyiyiz, hatta bu aralar en çok onunla konuşuyorum ve bu garip.

Changbin—"Ben soda alacağım sen ne istiyorsun?"

Felix—"Ben çay alayım."

Zaten Changbin'in en çok yaptığı şey kantinden bir şeyler almaktı. Birkaç saniye sonra aldıklarıyla yanıma geldi.

Changbin—"İstersen dışarı çıkalım, bunlar birbirlerini yesin."

Gülümseyerek kabul etmiş ve önden giden gencin ardına takılmıştım. Zilin çalmasına on dakika vardı ve bence rahat edebilirdik.

Dışarı çıkmış ve köşede ki banklardan birine oturmuştuk. Öyle havadan sudan konuşurken telefonuma gelen mesaj ile izin isteyip ona bakmıştım.

Gelen mesaj keyfimi kaçırırken Changbin bunu fark etmiş ve ne olduğunu sormuştu.

Felix—"Bir kız var, teklif etti kabul etmedim, her yerden de engelledim fakat hala yazıp duruyor."

Changbin—"Allah Allah kimmiş o?"

Kafamı kaldırıp her zaman bana bakarken yakaladığım kızı tekrar gözlerimle aramaya başladım. Beni hayal kırıklığına uğratmamıştı, çaprazdaki bankta arkadaşları ile oturuyordu.

Changbin hyunga çaktırmadan gösterdim. Eğer Hyunjin veya Jisung'a çaktırmadan göstermiş olsaydım büyük ihtimalle tüm okul çakmış olurdu.

Changbin—"Güzel kızmış." Bu yorumu yapman için mi gösterdim?

Felix—"İstersen kendine bela edebilirsin."

Changbin—"Yok ilgimi çekmiyor, ben o kadar ısrarcıysa deneyebilirsin diye dedim."

Hiç aklıma gelmemişti bu ihtimal, gerçekten.

Felix—"Benimde ilgimi çekmiyor."

Dediğim şey ile yanaklarını içeriden ısırmıştı ve ben bunu gayet görmüştüm. Acaba belli olmadığını mı sanıyordu?

Changbin—"İlgini çeken biri var mı peki? Yardımcı olabilirim, böyle sap gibi kalma arkadaşlarının yanında."

Sana yürümeye yol yapıyorum desen daha inandırıcı olurdu, nasılda düşünceli.

Felix—"Aslında yok ama okula ilk geldiğimde senden hoşlanıyordum."

Şokla bana döndüğünde gülümseyerek çok sakin bir şekilde durmaya devam ediyordum.

Devil/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin