Vol 39

8.8K 907 1.1K
                                    

Duyduğum şey ile adeta olduğum yere çakılmıştım. Nasıl yapabilirdi ki böyle bir şeyi? Sadece Minho'yu terk etmediğim için mi bunu yapıyordu yani? Bu mu babalık?

Minho—"Anne nasıl böyle bir şey mümkün olabilir ki? Psikolojisinin bozuk olduğunu kanıtlayamaz ki."

Sooyoung—"Siz gönlünüzü ferah tutun çocuklar. Onun donuna kadar her şeyini alalım da görsün."

Jisung—"Zaten ona ait olan hiçbir şey yok ki. Oturduğu ev dahil her şey annemindi şimdi benim."

Sooyoung—"Sen cidden zenginmişsin. Demek taktığı şey elindeki güç. Nasıl bir baba ya bu? Terbiyesiz adam."

Annem ölüyor ve babamın ardından yaptıklarına bak. Yıllarca bu adama baba dedim ben be.

Minho—"Ee o zaman elinde hiçbir şey yok. Tek yapmamız gereken Jisung'un psikolojisinin gayet düzgün olduğunu kanıtlamak."

Sooyoung—"Öyle ama..annesinin ölümünden sonra şöyle oldu böyle oldu diyerek haklarını elinden alabilir."

Jisung—"Ama kanıtlayamaz ki, ben herkesin vereceği tepkileri verdim."

Minho—"Evet yani kolay bir olay mı bu sanki?"

Ben ne yaşıyorum şu an?

Sooyoung—"Ben halledeceğim. Önce bir avukat bulalım sana, sonra bakalım dosyaya neler eklemiş. Sadece sana şunu sormak istiyorum, bu adama daha fazla baba demek istiyor musun?"

Jisung—"İstemiyorum, anneme yaptığı saygısızlığı kaldıramam ben. Ben ona annemin emanetiyim ve o kendi öz çocuğuna, emanetine bunları yapıyorsa bir çocuğa ihtiyacı yoktur."

Sooyoung abla dudaklarını birbirine bastırarak başını salladığında daha fazla kendimi tutamamış ona sarılmıştım. Oda kollarını belime dolayıp sarılışıma karşılık verdiğinde göz pınarlarım taşmıştı. Nasıl tutabilirdim ki zaten kendimi? Birkaç ay içerisinde her şeyimi kaybetmiştim.

Ne kadar süre öyle kaldık bilmiyorum. En son burnumu çekerek çekildim. Sooyoung ablanın da gözlerinden akan birkaç damla yaşı gördüğümde ağlamam hıçkırıklara dönmüştü. Yere çömelip dizlerimi kendime çektim ve birazda orada kaldım. Hazmetmem gerekiyordu sadece.

.

.

.

Jisung—"Ee Seungmin nerede uyuyacak?"

Seungmin'in gelmesi ile hızla kendimi toplayıp ayağa kalkmıştım. Kısa bir banyo seansının ardından uyumaya hazırlanmaya başlamıştık. Minho'nun büyük bir yatağı vardı fakat biz üç kişiydik ve tabiî ki Seungmin bizimle uyuyamazdı.

Minho—"Benim bundan önceki yatağımı kurarız ona."

Seungmin—"Söyleyeyim o zaman ben teyzeme."

Minho Seungmin'i onayladıktan sonra Seungmin çıkmıştı. Daha olaylardan haberi yoktu fakat gözlerimin şiş olduğunu gördüğünde öyle bir sarıldı ki bana, şok geçirmekle yetindim sadece.

Seungmin'in çıkmasıyla Minho yanıma gelip burnumun ucuna küçük bir öpücük kondurdu.

Minho—"Sıkma canını tamam mı? Ben annemi tanıyorsam o halleder bu işi."

Jisung—"Parası pulu önemli değil. Ben sadece nasıl bu hale geldik onu anlayamıyorum. Biz mutlu bir aileydik. Ama resmen annemin mallarını almak için oğlunu siliyor."

Minho—"Nereden bilebilirdin ki? Kafana takmamaya çalış ve iyi yanından bak. Erkenden gördün gerçek yüzünü ve hep beraber olabiliriz."

Jisung—"Evet."

Devil/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin