Vol 24

13.7K 1K 2.2K
                                    

Minho--"Jisung artık iç şu ilacı beni oraya getirtme."

Annemler gelmeden bir şeyler yapmıştık.Tepsileri fırınlarken boş durmamak amacı ile ortalığı toplamaya karar verip salona geldim. 

Göz ucu ile mutfağa baktığımda hala bomboş duran Jisung'u görmemle sinirlerim tepeme çıktı. Sadece ağrı kesicisini içmesi gerekiyordu fakat onu bile yapmamıştı.

Sabır ile ortalığı topladıktan sonra mutfağa,Jisung'un yanına gittim.

Minho--"Ne var bu telefonda bana anlatsana? Sabahtan beri gözün ayrılmıyor."

Elinden kayan telefona bakarken gözlerimiz buluştu. 

Jisung--"Bu benim senin kalbini kırıp odana ağlayarak göndereceğim, daha sonra da gelip özür dileyeceğim an mı?"

Aman hiçbir şeyi de unutma.

Minho--"Ne kindarsın be.Hayır bu artık ağrı kesici içeceğin zaman. Bak ben içtim cidden ağrım kalmadı annemler gelmeden iç sende ilaç etkisini göstersin."

Jisung--"Tamam anneciğim içiyorum."

Bunun annelikle alakası neydi? 

Minho--"Babanın karşısında seke seke yürüme diye söylüyorum oğulcuğum."

Dönüp bana dil çıkardıktan sonra ilacı ağzına atıp suyunu içmişti.

Jisung--"O değilde"  yavaşça bana gelirken konuşmuştu. "Sabahtan beri düşünüyorum."

Minho--"Düşünüyor musun?Hayret oysa ki hiç yapmazsın.Önemli bir şey demekki."

Eline aldığı çatalı bana batıracağını düşünmemiştim. İlk önce kardeş olduk şimdi sevgiliyiz umarım katilim olmaz.

Jisung--"Şimdi sıkmayayım ümüğünü, neyse. Babamlar geldiğinde nasıl davranacağız?"

Cidden bunu yeni mi düşünüyordu? Oysa ki ben gittikleri ile günden beri düşünüyordum.

Minho--"Önlerinden öpüşüp koklaşmayacağız."Jisung yine göz devirmişti. İçimden "Efekan yapma oğlum gözlerin öyle kalacak" desemde bu türk vine ruhumu ona göstermem için uygun bir zaman değildi.

Jisung--"Tüh bende kapının önünde sevişerek karşılarız diye planlamıştım. SALAK SALAK TEPKİLER VERME BANA."

Minho--"Jisung bi sakin mi olsan?Ani ruh değişikliklerin beni korkutuyor." Gerginlik bu çocuğa yaramıyordu.

Minho--"Ayrıca.."Tam lafa girecekken sözünü kesmiştim.Şu an uslu bir sevgili olup onu yatıştırmam gerekiyordu.

Minho--"Sadece doğal davran,samimi olduğumuzu biliyorlar ve istedikleri de bu zaten."

Jisung--"Ama ya yanlış bir şey yaparsam?"

Minho--"Yanlış ne yapabilirsin? Biz normal bir sevgililik hayatı yaşamıyoruz ki zaten. Sevişmediğimiz ve öpüşmediğimiz zamanlarda beni dövüp bana laflar sokuyorsun, böyle sevgililik mi olur?"

Kollarımı bağlayıp kalçamı masaya yasladım. Yine şaşkınca bana bakıyordu, Jisung şaşırmıyor adeta şaşırma eylemini yaşıyordu.

Jisung--"Alındığını bilmiyordum.. ayrıca alınıyorsan da alın sanki sen çok geri kalıyorsun benden."

Minho--"Tabi geri kalmayacağım ite bak."

Bu konuşmanın sonu saç baş kavgaya gittiğinden tatlıca gülümseyip gözlerimi kıstım oda gülümsediğinden bakışları bir yere dalmıştı. 

Devil/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin