"Günaydın" Karşılık olarak gülümsemiştim "Günaydın". Minho kalkmış güzel bir kahvaltı hazırlamıştı. Biraz garip gelse de afiyetle kahvaltımı ediyordum.
Jisung--"Gerçekten çok zahmet etmişsin. Beni uyandırsaydın keşke yardım ederdim."
Minho--"Ne olacak canım lafımı olur? Beğenmen yetti de arttı."
Jisung--"Beğendiğimi kim söyledi? "
Minho--"Ard arda aldığın lokmalar söyledi. "
Jisung--"Babamın kahvaltısından sonra bu gayet normal yani seninkini öyle çok beğendiğimden değil. Anladın mı sayın ardarda aldığım lokmalar söyledi bey?"
Minho--"Ne yani beğenmedin mi?"
Dudaklarını büzerek söylediği şeyden sonra affalamıştım. Ciddi ciddi yapmış mıydı bunu?
Jisung--"Sen cidden üzüldün mü buna?"
Minho--"Ne üzeleceğim be zevksiz şey."
Karşılık olarak sesli bir şekilde güldüğümde oda bana dil çıkarmıştı ben burnumu kırıştırarak ona dil çıkarmıştım. Tabi yaptığım şeyi farkedip önüme döndüm. Biz ne ara samimi olmuştuk? Ne bu hareketler?
Aradan bir kaç dakika geçmişti. İkimizde doymuştuk ve meyve suyumuzu yudumluyorduk.
Minho--"Ee bugün ne yapalım?"
Birden duyduğum şey ile dikkatle Minho'ya döndüm. Cidden sormuş muydu bunu?
Boğazımı temizleyerek bilmem dedim.
Minho--"Ödevlerin var dimi? İlk önce burayı toparlayalım. Sen nereyi temizlemek istersin?"
Bu çocuk ciddi mi?
Jisung--"Sen zahmet etme ben yaparım işleri." Kaşlarım ister istemez çatılmıştı. Daha dün bana sövmüyor muydu bu çocuk? Aslında akşam ki konuşmadan sonra belki de aramızın iyi olmasını istiyordu,bilemem.
Minho--"Ne zahmetinden bahsediyorsun? Şu an aynı yerde yaşıyoruz, ileride de annem ve babanla beraber aynı yerde yaşamaya devam edeceğiz. Artık bu saçma misafirlik olayını bırakalım yani."
Tabiki sen bilirsin.
Jisung--"Öyle diyorsun demek. Ara babama sor bakayım ben evde iş yaparmıymışım?"
Minho--"Allah allah? Kalk içeriyi sen toparlıyorsun sonra da elektrikli süpürge ile süpürüp siliyorsun. "
Ufakça bir kahkaha atmıştım.
Jisung--"Ben yapıyorum bunları öyle mi?"
Yüzünü dibime getirerek konuşmaya başladı.
Minho--"Yapmayacaksın öyle mi? Doğru mu anlamışım?"
Her kelimesinde daha da yaklaşıyordu,tabi bende daha da geriye gidiyordum. Tamam suratını yakından görmüştüm bu kadarına gerek yoktu.
Daha da gerilmiştim.
Jisung--"Tamam yapıyorum." Derin bir nefes almıştım oda gülümseyerek geri çekildi.
Minho--"Altı üstü bir iş artık bunları yapmayı öğren kaç yaşına geldin."
Jisung--"Ben annenle babam evlenecek sanıyordum meğer babamla sen evlenmişsiniz ve bana anneliğe başlamışsın haberim yok."
Ufak bir gülüş atarak gözlerini kıstı.
Minho--"Yok canım annemle baban evlenecek. Evlenecek olsam babanla değil seninle evlenirim ve annelik değil kocalık yaparım."
Bu ne dediğini biliyor mu? Bilerek mi böyle konuşuyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devil/Minsung
FanfictionAnnesi öldükten sonra babasının başka bir kadınla evlenisini kaldıramayan bir çocuk ve ona çoktan kapılmış yeni kardeşi. --------- Smut içerir.