Dün ki smutun devamı gençler.
----------------
Çıkardığı baksırımı hızla yere atarken, beni dizlerimin üzerine getirip tekrar üzerime uzanmıştı. Kazık gibi olmuş penisi kalça arama giriyor, elleri belime sarılmış, çenesi omzumdaydı. Çıplak ve sıcak göğsü sırtımın üstünde inip kalkarken yüzümü ona çevirdim, kalça aramda deliğime girmeden gel-git yaparken dudaklarıma kapandı hızlıca.
Arzudan ikimiz de yanıyorduk artık, bu yüzden hareketleri de sertleşmişti. Dudaklarımı tutkulu ve sert bir şekilde öperken, kısık bir inleme bıraktığımda dilini ağzımdan içeriye soktu ve keşfe başladı.
Dilini benimkine dolamış ardından dudakları ile dilimi emmişti, ardından dilini çıkarıp önce dudaklarımı yaladı, ondan sonra da çenemden başlayarak omzuma kadar ıslak bir yol çizdi. Sıcak ve ıslak dil vücudumda arsızca gezinirken başımı geriye atıp gözlerimi kapattım.
Başımı geriye almamla birlikte elini boğazıma sarmış ve hafifçe sarmıştı. Bu hareketiyle nefes alamayıp öksürdüğümde, elini boğazımdan çekip parmaklarını ağzıma soktu. Üç parmağı birden sakso çekermiş gibi ağzımda git gel yaparken, aynı esnada penisi kalça aramı zorluyordu.
Dili ensemde ve kulağımda gezinirken, bir an durmuş ve tutku ile bakan gözlerini benimle buluşturmuştu.
Minho—"Sana ne yaparsam yapayım doyamam Jisung, inlemelerinin kulaklarımı doldurmasını istiyorum." Deyip boşta ki eli ile bir şaplak daha atmıştı.
Dediği şeyin etkisiyle baya sesli bir şekilde inlemiştim. Ağzımın içindeki parmaklarını sertçe emdiğimde, aynı bölgeye daha sert bir şaplak atmıştı. Dudaklarını kulağıma dayayıp, ıslak öpücüklerini kondurmuş ve birkaç küfür söylenmişti. Bu beni azdırırken sadece dinlemeye devam edip inlemiştim.
Üzerimde geriye doğru gidip, yüzünü kalça hizama getirdi. Kalçamın iki tarafın tutup ayırmıştı, kalçamı hafifçe oynatıp belimi eğdim ve sporun da etkisi ile oldukça dolgun olan kalçamı gözlerinin önüne serdim. Sertçe yutkunmuştu. Her sevişmemizde sanki ilk defa sevişiyor gibiydik.
Önce iki eliyle tuttuğu kalçamı okşamaya başladı, ardından başını eğmiş ve kalçama sulu, beni çıldırtan öpücüklerini kondurmaya başlamıştı. Yavaş yavaş, tadını çıkara çıkara yapıyordu her şeyi. Belli bir süre kalçamı emip ısırdıktan sonra, iyice aralayıp dudaklarını deliğime değdirdi.
Önce sert bir öpücük kondurdu, ardından dilini çıkardı ve boydan boya yaladı. Hoşuna gittiğini gerilen dudaklarından anlamıştım. Yeni aldığım meyveli duş jelini onunla tekrar keşfetmiştik.
Minho—"Senin duj jelin böyle kokmaz ki, neyle yıkandın sen?"
Sorusuna cevap vermek yerine kalçamı ona biraz daha yaklaştırdım.
Jisung—"Sevdin mi?"
Kalçama dayalı dudaklarının yukarıya kıvrıldığını fark etmiştim.
Minho—"Jisung, delirtiyorsun beni." Dedi yüzünü kalçama yaslayıp derin derin nefesler alırken.
Jisung—""Sen de beni delirtiyorsun Minho." Dedim kalçalarımı arsızca oynatmaya devam ederken. Dudaklarını oyalanmadan tekrar kalça arama götürdü ve deliğimi yalamaya başladı. Önce yalıyor, ardından dudakları arasına alıp emiyordu.
Tek elimi geriye atıp saçlarına daldırdım ve sıkı sıkı bastırdım. Dil darbeleri beni delirtiyor ve daha fazlasını istememi sağlıyordu.
Jisung—"Daha fazlasını istiyorum M-Minho, dilini en derinlerimde hissetmek istiyorum." Dedim sık nefeslerimin arasında. Bu gece için kaç zamandır hazırlanıyordum ve zevki doruklarıma kadar yaşamak istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devil/Minsung
FanfictionAnnesi öldükten sonra babasının başka bir kadınla evlenisini kaldıramayan bir çocuk ve ona çoktan kapılmış yeni kardeşi. --------- Smut içerir.