Uyanan genç ilk önce etrafına baktı. Dün akşam aklına gelince dudaklarına gitti eli. Gerçekten yaşanmış mıydı dün gece? Kendini mutlu hissediyordu.
Yanına baktığında aradığı bedeni göremeyince yüzü düştü. Büyük ihtimal ile kahvaltı hazırlıyordu fakat uyandığında yanında istediği bedeni görmeliydi.
Yataktaan kalkıp lavaboya doğru yol aldı. Duş alıp almama arasında gidip gelsede duşunu da alıp öyle çıkmıştı banyodan.
Koşar adım aşağı gidip mutfağa bağırarak girmişti.
Jisung--"Minhooo hani güzeel kokulaar."
Sesi duvardan dönüp kendine çarparken durakladı, Minho yoktu.
Belki de içeride kurmuştu sofrayı diye düşünerek içeriye gitti, yine yoktu. Alt katın her tarafına bakıp yukarı gitti orada da yoktu. Niye habersiz çıksın ki? Bu çok saçma gelmişti kulağa.
Telefon numarası olmadığı için arayamadı.Aşağıya inip en sevdiği koltuğa çöktü. Dün gece çokta yanlış şeyler olmamıştı, Minho eğer bu durumdan müzdaripse konuşabilirlerdi. Gitmesi gerekmiyordu.
Moreli iyice bozulmuşken babasını aramak aklına geldi.
Telefonu kulağına götürüp beklemeye başladı, kısa sürede açılmıştı zaten.
Baba--Alo
Jisung--Alo, nasılsın?
Baba--İyiyim velet senden naber?
Babamın içine ne kaçmış böyle diye düşündü Jisung, düşüneceği şeyler iyi kalabalıklaşmıştı.
Jisung--İyi benden moruk, işler nasıl gidiyor?
Baba--İyi gidiyor, almak üzereyiz iki güne döneriz bu gidişle. Sizde nasıl durumlar? Çok hırpalamadın dimi çocuğu?
Hırpalamadım ama neden olmasın?
Jisung--İyiyiz biz de sabah kalktım Minho yok, not falanda bırakmamış, numarası da yok. Haberiniz var mı sizin?
Adam bir süre durdu.
Baba--Dur bir yan odaya gidip annesine sorayım.
Jisung--Tamam
Bir süre normal şeylerden konuşmuş ardından konuşmaları kesilmişti.Babası kadın ile konuşurken Jisung sabırsızca bekliyordu.
Baba--Oğlum Minho konuşmuş annesi ile herhalde sabah birden bir işi çıkmış. Numaran olmadığı için haber verememiş. Akşama doğru gelecekmiş.
Akşama doğru mu? Daha saat sabahın 10'u ne akşamı bu?
Jisung--Baba bana Minho'nun numarasını verir misin?
Baba--Tabi oğlum atıyorum.
Jisung--Tamam teşekkürler
Baba--Rica ederim bu arada evi harabeye döndürmediniz umarım.
Jisung--Baba Minho annemden beter. Sürekli temizlik yapıyoruz biliyor musun limonata yaptım içeriyi süpürdüm, bulaşık temizledim. Allah bilir geldiğinde tuvaleti de temizletir.
Adam güldüğünde Jisung'da gülmüştü.
Baba--Bizim 17 yıl yaptıramadığımızı iki günde yaptırdı helal olsun.
Jisung--Tuhaf değil mi?
Bu sefer gülümseyen Jisung'tu.
Jisung--Neyse baba kapatayım ben kahvaltı hazırlayağım.
Kısa bir veda konuşmasının ardından telefon kapanmıştı. Hiç düşünmeden Minho'yu aramıştı bu sefer Jisung.
Birinci çalışta açılmayınca telefonu bir daha aradı Jisung, bu sefer kısa sürede açılmıştı telefon.
Minho--Buyurun?
Minho tanıyordu numarayı fakat tanıdığını Jisung'un bilmesine gerek yoktu.
Jisung--Benim Jisung, ne oldu sabahın bir körü bu kadar acil?
Minho bir süre sessiz kaldı.
Minho--Arkadaşım aradı bende çıkmak zorunda kaldım.
Jisung--O zaman niye akşama kadar anca geliyormuşsun?
Minho--Sadece arkadaşlar ile beraberiz, sohbet muhabbet sürer diye söyledim onu.
Jisung derin bir nefes vardı, bildiğin kaçıyordu Minho.
Jisung--Gelmeyecek misin yani?
Minho bir süre sustu.
Minho--Kahvaltı ettikten sonra almam gereken şeyler var alıp gelirim.
Jisung--Kahvaltıyı hazırlıyordum gel kahvaltını et daha sonra beraber gidelim.
Minho ne hissetmesi veya ne yapması gerektiğini bilmiyordu bu yüzden biraz uzak kalmak istiyordu.
Minho--Bilmem.
Jisung--Bak ben hazırlıyorum hadi hızlıca gel tamam mı?
Tebessüm kaplamıştı Minho'nun suratını.
Minho--Tamam gelirken pastaneden bir şeyler alırım bende.
Jisung--Tamam hadi görüşürüz.
Minho--Görüşürüz.
İkisi de telefonu kapatamamıştı. Jisung'un kalbi ağzında atıyordu.
Jisung--Öptüm.
Diyerek telefonu suratına kapattı. Ardından yastığı teklemeye başlamıştı hoş Minho'nun da ondan farkı yoktu.
------------------------------------------------
Kısa bir bölüm ama güzel bir gölüm.
Keyifli okumalar ,oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Sizi seviyorum Devil ve Minsung ile kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devil/Minsung
FanfictionAnnesi öldükten sonra babasının başka bir kadınla evlenisini kaldıramayan bir çocuk ve ona çoktan kapılmış yeni kardeşi. --------- Smut içerir.