Naber gençler? Hızlı gelen bir bölüm, mutluyum.
Birde bir ricam olacak sizden, ficim sıralamalarda görünüyor mu sizde yazar mısınız? Bende görünmüyor fakat fake hesap açıp baktım sıralamadayım, bu işten hiçbir şey anlamadım.
Sizi çok seviyorum, kendinize iyi bakın.Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın, oy sayısı çok düştü arkadaşlar bunu söylemek isterim.
Devil-Minsung ve benimle kalın görüşmek üzere.
------------------------------------------------
Minho'nun annesi mısırları da getirip tekrar babamın yanına oturduğunda öylesine bir film açıp izlemeye başlamıştık.
Minho kolunun bir tanesini omzuma atıp beni kendine çektiğinde omzuma attığı eli tutarak üzerine yayıldım. Göz ucuyla sürekli babamlara bakıyordum.
Bazen fısıldaşıp gülüşüyorlardı. Neydi komik olan onu merak ediyordum.
Ayaklarımı da koltuğa çıkarıp uzattığımda Minho'nun kucağına iyice yayılmıştım. Başımı Minho'nun göğsüne yasladıktan sonra Minho'nun boynumu saran koluna gitti elim.
Kafamı kaldırıp yüzüne baktığımda bana gülümseyerek baktığını gördüm. Göz ucu ile tekrar babamlara baktığımda buralı olmadıklarını görmemle tekrar Minho'ya dönmüştüm, bu sıkıcı filmi izlemekten daha mantıklıydı hemen dibimdeki suratı izlemek.
Biz öyle dururken arkamdan gelen gülme sesi ile o tarafa dönmüştüm. Telefondan bir şeylere gülen iki kişiyi görmemle kaşlarım çatılmıştı. Bunlara ne oluyor böyle?
Yerimden dikelip onlara gözümü diktim. Minho önüme dönmem için dürterken onu umursamamaya çalışarak onları izlemeye devam ettim.
Babam bir süre sonra farkedip kadından uzaklaşıp bana dönmüştü. Boğazını temizlediğinde anlamıştım, benim babam bir şeyleri saklamak istediğinde boğazını temizlerdi.
Jisung--"Bu filmi siz açtırdınız ve izlemiyorsunuz.Kendi açtığınız filmden daha çok ilgilinizi çeken şeyi merak ettim açıkçası, bende bakabilir miyim?"
Jinyoung--"Haklısın oğlum en iyisi filme dönelim biz."
Jisung--"Hayır bakacağım."Diyerek kararlı bir şekilde babama doğru yürüdüm. Karşısında durduğumda ne yaptığımı anlamaya çalışıyordu. Boşluğundan yararlanarak elindeki telefonu çekerek odama doğru koştum.
Odaya girip kapıyı kilitledim ve bağırışları görmezden gelerek telefonu açtım.
Son girilen sekmeye girerek ne olduğunu anlamaya çalıştım. Açılan fotoğraflar arasında gezinirken ağzım istemsizce açılmıştı.
Babam ve o kadının yakın çekim aldığı fotoğraflar gözümün dolmasına sebep olurken gördüğüm video sinirlerimin tepeme çıkmasına neden olmuştu.
Kadın tatlılık yaparken babam gülmemeye çalışıyordu, ardından kadının yanağından makas almış ve gülmüştü.
Gördüğüm fotoğraf ve videolar kaşısında sinirlerim çoktan kendini salmışken elimdeki telefonu fırlatmamak için indirip herhangi başka bir şey alıp duvara fırlattım. Duyduğum kırılma sesi ile yere çöküp ağlamaya başlamıştım bile.
Biraz sakinleşene kadar odamda bekledim. Ardından Minho'nun sesini duymam ile kalkıp kapıyı açmıştım.
Minho--"Ne oluyor Jisung ne bu hal?"
Minho hemen beni kolları arasına aldığında kokusunu içime çektiğimde gerçekten sakinleştiğimi hissetmiştim.
Jisung--"Onlar bana bunun hesabını verecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devil/Minsung
FanfictionAnnesi öldükten sonra babasının başka bir kadınla evlenisini kaldıramayan bir çocuk ve ona çoktan kapılmış yeni kardeşi. --------- Smut içerir.