Vol 38

8.9K 859 1K
                                    


---------Hyunjin'den--------

Hyunjin—"Ya Seungmin ciddiyim ya aşık oldum diyorum."

Seungmin—"Daha bir gün olmadı tanışalı neyin aşkı bu?"

Minho ve Jisung'un gidişinin ardından biz de toplanmışken bir yerlere oturalım demiştik. Changbin ve Felix ortamı gererken ben Seungmin'e olan aşkımı anlatmaya çalışıyordum. Niye ciddiye almıyor ki?

Hyunjin—"Ya Seung ben sen olmadan yapamam ya nolur, lütfen bir şans ver nolursun."

Seungmin—"Hyunjin iyi misin? Sen bana herhangi bir teklifte bulunmadın ki niye seni reddetmişim gibi davranıyorsun?"

Doğru ya daha teklif etmedim. Ama nasıl teklif edeyim yüzükleri hazırlamadım.

Hyunjin—"Öyleyse siz evinizi bir düzenleyin, taşının. Ben annemle babamla gelirim."

Seungmin—"Anlamadım?"

Salak herhalde bu çocuk.

Hyunjin—"Tanışırlar diyorum neyini anlamadın? Hem sözü de aradan çıkartmış oluruz."

Seungmin gülmeye başladığında durup gülüşünü izledim, çok tatlı lan bu çocuk.

Seungmin—"Sanırım çok komik olduğundan bu kadar kısa bir sürede alıştım sana."

Ya şaka yapmıyorum ki çocuk.

Hyunjin—"Neyse bugün alışırsın yarın seversin bir şey olmaz."

Yine anlamamış gibi yapıyor, anladığını biliyorum ne rol yapıyorsun?

Seungmin—"Acaba Minho hyung ve Jisung ne yaptı?"

Hyunjin—"Bilmiyorum da ortalık baya karıştı gibi. Bu akşam seni korumak için sizde kalacağım."

Seungmin—"Niye ki?"

Hyunjin—"Dedim ya seni korumak için işte."

Seungmin—"Niye korunmaya ihtiyacım olsun ki, o kadar mı kötü durumlar?"

Hyunjin—"Sana yaklaşan sinek bile tehlike benim gözümde o yüzden her türlü korurum."

Seungmin—"Yani..teşekkür ederim."

Utandı..inanamıyorum, Seungmin utandı.

Hyunjin—"Senin annen ve baban bal arısı herhalde, bu kadar tatlı olmanın başka yolu yok."

Yine utandı, kalbime zarar bu çocuk.

Seungmin—"Yani sen böyle diyince ne diyeceğimi bilemiyorum ki ben."

Yüzünü masaya gömerek konuştu ve bu yine beni çıldırttı.

Hyunjin—"Öylece dursan bile yeter, bir şey demene gerek yok."

Sana duygularımın gerçek olduğunu kanıtlayacağım.

-------Changbin'den----------

Felix—"İnşallah çok kötü bir şey olmamıştır."

Changbin—"Onu bunu bilmem de, babasının karşı çıktığına eminim ama Minho'nun annesi iyidir korur onları."

Felix—"Babası normalde kötü biri değilde yani annesi öldükten sonra adamın içinden başka bir şey çıktı. Gerçi normalde evi ile çok ilgili olmadığı için bu hareketlerini bilmiyorduk tabi."

Hyunjin Seungmin ile oynaşmaya çalışırken biz sadece konuşuyorduk. Bence konuşmamız bile iyi bir şeydi, sonuçta dün bildiğin düşmanım olmuştu bu çocuk.

Devil/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin