Ben rahatça yerimde oturmaya devam ederken Hyunjin hala kapıyı tekmeliyordu. Bir salsan ikimizde rahatlayacağız be çocuk.
Seungmin—"Hyunjin otur konuşalım."
Bana bakmadan kapıyı tekmelemeye devam ettiğinde ayağa kalkıp kollarımı koltuk altlarından geçirerek onu çekmeye başladım. Bu kadar saçmalık artık canıma tak ettirmişti.
Gövdesinden çekerek yatağa kadar getirip attım ardından karnının üzerine oturup iki bileğini de hareket etmemesi için kavramıştım.
Hyunjin—"Ne yapıyorsun ya çekil üstümden."
Seungmin—"Barışalım diyorum akıllandım."
Hyunjin—"Çocuk muyum seninle küs olacağım çekil üstümden."
Seungmin—"Küs değil miyiz? O halde neden benimle konuşmuyorsun?"
Hyunjin—"Sen olsan kendinle konuşur musun?"
Aslında bu kadar çırpındığımı görsem konuşurdum ne yalan söyleyeyim.
Seungmin—"Bir şans verirsen eğer bunu sana kanıtlayacağım."
Cevap vermeden çırpınmaya devam edince daha çok ağırlığımı vermiş canının acımasını sağlamıştım.
Seungmin—"Ya bu kadar çırpınacağına bir şans versen ne olur? Herkes bir şansı hak eder. Yemin ederim sen böyle bir şey yapmış olsaydın ve sonrasında benim kadar pişman olsaydın ben seni affederdim."
Hyunjin—"Ama ben böyle bir şey yapmadım ve yapmam da."
Kararlı gözlerle konuştuğunda oflayıp üzerine eğildim. Yüzlerimiz arasında az bir mesafe kalıncaya dek sürmüştü yakınlaşma.
Seungmin—"Bir daha olmayacak, söz veriyorum."
Gözleri yüzümde dolaşırken ağzından sadece 'peki' kelimesi dökülmüştü. Gözlerim, gözlerinden ayrılıp hareket eden elmacık kemiklerine kaydı.
Seungmin—"Affediyor musun yani?"
Hyunjin—"Evet, ş-şimdi biraz geri çekil." Kelimeler zorla ağzından döküldüğünde etkimin bu denli işlemesi hoşuma gitmişti.
Seugmin—"Nasıl güveneceğim? Ya bu kapıdan çıkar çıkmaz tekrar benimle konuşmazsan?"
Hyunjin—"Öyle bir şey olmayacak, sözleşme imzalayalım istersen."
Gözleri kararmaya başladığında yutkunarak daha da yaklaşmıştım. Vücudumu aşağı doğru kaydırıp tamamen üzerine yayıldığımda korkarakta olsa bıraktım bileklerini.
Seungmin—"Sözleşme imzalayalım ama imzalar için nikah memuru isterim."
Güldüğümde oda gülmüştü. Zaten şimdiye kadar yumuşamaması garipti.
Hyunjin—"Ee böyle mi kalacağız?"
Seungmin—"Bilmem, bence başka şeyler yapabiliriz."
Kollarımı kafasına sarıp bir elimi yumuşak saçlar içerisinden geçirirken konuşmuştum.
Hyunjin—"Ne gibi mesela?"
Anlamamazlıktan gelip benimle oyun oynarken biraz daha aşağı inip kasıklarına bastırmıştım kendimi.
Seungmin—"Uygulamalı göstermemi ister misin?"
Başını hayır anlamında salladıktan sonra yükselip dudaklarıma bir öpücük kondurup çekildi. Pekala bunu hiç beklemiyordum.
Hyunjin—"Kendimize ait bir yerde, her şey rayına oturduğunda uygulamalı olarak göstermeni isterim. Ayrıca ilkinde sinirlerimi bozduğun için o öpücüğe karşılık verememiştim kusura bakma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devil/Minsung
FanfictionAnnesi öldükten sonra babasının başka bir kadınla evlenisini kaldıramayan bir çocuk ve ona çoktan kapılmış yeni kardeşi. --------- Smut içerir.