YİNE BURALARI OKUYUN, ÖNEMLİ!
Merhabalar Sapıkatörlerim! Öncelikle geçen bölüme gelen yorumlar hayli uzun ve güzeldi, bu ilham depomu doldurdu, teşekkürler. Ya ithafı kime yapacağımı bilemedim, çünkü yorum yapan herkes uzun yazmıştı, aralarından birini seçmek zorunda kaldım. Özür dilerim, ithafı alamayanlar lütfen üzülmesin. Sizden yine uzun yorumlar istiyorum, bu sefer de herkes uzun yorum yaparsa ithafı boş olan geçmiş bölümlere yazabilirim adınızı, ithafı boş geçmiş bölümler var ;)
İthaf : mavi_vampir88
Evet! Bol paragraf arası isterim. Yine. Çünkü ithaf alma şansınız hala var. Upuzun yorum da isterim, aynı geçen bölüm gibi. Çünkü ne kadar uzun veya paragraf arası yorum ve vote, o kadar hızlı bölüm. Yani ilham verdikleri için diyorum...Onun dışında bir şey danışmak istiyorum size. Sizce wattpad parodileri gibi facebook parodileri de olsun mu? Görüşler ve nedenleri? Eğer olur derseniz Aylin hemen dolmuş olacak çünkü bir kişi Ayline istiyor.
Kereme de parodi açıldı hayırlı olsun! İsmi @KeremWatty. Takibe alın! Evet parodilerimiz @AylinWatty, @DurukanWatty, @GunesWatty ve @KeremWatty. Sahra karakteri için parodi verir miyim bilmiyorum çünkü alan kişi okuyuculardan bol küfür yiyecek, orası belli. Parodilere buradan sesleniyorum bu arada! Lütfen okurlarla konuşurken ya da açıklamayı, konumu falan yazarken yazım hatasından kaçının, qlw, s.s.s veya blmyrm gibi kısaltmalar yapmayın, hani hikayede şu son on beş bölümde falan öyle yapmıyorlar ya, o yüzden diyorum. Onun dışında parodilerle gurur duyuyorum.
Çalışmalarınız varsa bana ulaşsınlar! Kapakta arıyorum! Facebook grubumuza katılmayı unutmayın, tanıtım fragmanı aradığımı da. Tekrar diyorum, uzun yorumlar, paragraf araları ve vote gerek bana. Ve size güveniyorum Sapıkatörlerim.
Medya Gizem Bayrak tarafından yapılan bir çalışma var. Ben çok sevdim, teşekkürler Gizem ^^ Bu arada şarkı koymadım.
Sizi seviyorum! İyi okumalar ^^
--
Homurdanarak yatakta tepindiğimde yanımda iri bir cüsse olduğunu yeni fark etmiştim. Durukan... Oflayarak telefonumun saatine baktım. Ne? Saat 5 miydi? Bu bir çeşit küfür falan olmalıydı.
Sinirlenerek kurumuş dudaklarımı yaladım, hormonlarım iyi değildi. Sabahın 5'inde uyanmayı kim isterdi ki? Hem de iki saat sonra okula gidecektim!
Aklıma gelen fikirle sırıttım, belki bugün falan da tatildir he? Karlar hala lapa lapa yağıyordu, neyse önce su içecektim.
Yataktan kalkıp Yelizle Edizin üzerinden atlayarak mutfağa doğru gittim. Şu bücürlerin üzerinden atlamak hayli zor olmuştu, çünkü eğer düşseydim kafaları ezilirdi mazallah! Ve bu genç yaşımda hapislerde çürümeye hiç niyetim yoktu.
Kendime bir bardak su doldururken Durukanın yanında ne kadar huzurlu uyuduğumu bir kez daha anladım. Acaba o da huzurlu oluyor muydu benim gibi? Durukan odunla romantik karışımı bir şeydi. Normal zamanda çok çok istekliyse romantik şeyler yapardı, ama gaza geldiğindeyse ya da ilk adımı ben atmışsam romantikliğin dibini yapardı. Onu kesinlikle seviyordum, kesinlikle.
Suyu yudumlarken kurumaktan çatlamış boğazım rahatlığına ermişti, şimdi sıra bana gelmişti. İnternetten bakacaktım tekrar tatil mi diye, tabii önce Durukanı yanağından öpecektim.
Bardağı tezgaha koyarken aklıma bu sefer de ygs geldi, gerçekten bana girecekti. Şu son üç gündür çalışmıyordum, bu bana yapılır mıydı ya? Çalışmadan kazanmanın yolunu bulan mucitin alnından öpecektim, yeminle. Yani ben yaşarken bulursa yapacaktım bunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sapık!.
HumorBizim hikayemizin olağanüstü bir güzelliği yoktu. Olağanüstü kişiler, olağanüstü olaylar... Hiçbiri. Ama bizim hikayemizdi ya... Bu en güzeliydi. Bu, o gülünce kalbimin deli gibi çırpınışının, ne kadar kırılırsak kırılalım dönüşümüzün hikayesiydi. B...