23- Romantik Öküz.

58.8K 1.6K 422
                                    

MULTİDE AYDUR ÇİFTİMİZ ( Temsili) :Dd

Ayrıca bölüm şarkısı Demi Lovato-La la land :)

---

" Ya Durukan gelmese miydik?" dedim omuz silkerek. Şuan Durukanın 'değerli porşe' sinden daha yeni çıkmıştık ve barın önündeydik. Ama şimdiden eve gidebilirdim. Teallam şu barın önündeki yiyişen çifte bakar mısınız? Bide ikiside kız ya kız! Zina olom zina! Allah onların hepsini Cehennemde yakcakki hıh -_-

" Ya of saçmalama yemezler gel!" diyip elimden tuttuğu gibi barın girişine getirdi Durukan. Demesi kolay, sen hergün burdasın zaten. Tövbe tövbe.

Derin bir nefes aldım ve Durukanın meymenetsiz suratlı mafyalar gibi duran adamlarla kırk yıl dostmuş gibi konuşmasını bekledim.

Sonra bişeyler konuştular ve bizde içeri girdik. Adamlara para vermediğine göre ya Durukanın bi öküz çiftliği var ve bu yüzden zengin ya da buranın GERÇEKTEN sık müşterisi. Tamam tabii ki ikinci seçenek daha mantıklı.

Durukan elimden tuttu ve uzun koridordan geçmeye başladık. Şu kız erkek çiftine bakar mısınız? Lan yaşın en fazla on beş git evinde zıbar teallam. Hele şu gaylara bakın. Ananız babanız yok mu la sizin? Bak şunlarda lezbiyen. Uff şu biri sıçmış kokusu varya hele.

İçimden Sabır dileyerek müzik çalan yere gittik. Şu şarkınında boku çıktı hee. Let me take a selfie. Let me take a selfie, hayır yani belki ben selfie çekilmek istemiyorum. Of tamam pardon içki kokusu beyin dokularımı yok etti zaten yoktulardı tabii orası ayrı.

Durukan elimi daha çok sıkarak bir masaya geçtik. Şu yan masadaki Tekila Shot mu? Şuda yetmişlik galiba. Çüş çük mü o?

Gözlerimi kapattım bi daha bara gidersem Tövbe! Bide İzmirin en iğrenç barına getirdi beni yaa. Şu şarkıda kulaklarımı şeyetti zaten. Nolurdu bizde inek olsaydık?

Gözlerimi Durukanın sesiyle açtım. " Daha önce hiç içtin mi?" dedi ve sırıttı. " 1 kere. Neden sordun?" dedim ve kaşlarımı çattım. Bu bana bi yerde tecavüz etmez dimi?

" Şu anda içiceksinde ondan." dedi ve piç smile yaptı.

Piç smileni al bi yerlerine sok. Tövbe Allam.

" İçmiycem!" dedim ve yan masaya baktım. Kıza bak! Striptiz yapıyo. Yok valla yok kusucam ben.

Tekrar bakışlarımı Durukana çevirdim. Öküzümüz de striptiz yapan kızın göğüslerine bakıyodu. Otomatikman elimi çenesine götürdüm ve bana bakmasını sağladım. Çenesi niye kasıldıki bunun?

" Ya da içerim ama bir şartla!" dedim. Başını onaylar biçimde salladı. Derin bi nefes aldım " Beni burdan götür!" Piç smile yaptı ve başıyla tekrar onayladı.

Sonrada barmenin yanına gitti, barmen demişken aklıma Gay Boy geldi. Gülmekten ağlamıştım yeminle. Hatta annemle babamın uzaydan gelmişim bakışlarına maruz kalmıştım. Ah ah! Ne güzel günlerdi. Ühühüh. Duygulandım bak.

Durukan elinde iki tane çiş renginde içkiyle gelip birini bana uzattı. Ya of ölmem inşallah. Tedirginlikle içkiyi elime alıp yavaşça köpek misali kokladım. Öğk! Amına koyim şu Efes Pilseni bulanın. Eğer ölmüşsede mezarına çiş yapim. Lan bu koku ne lan!? Köpek çişi bile bundan daha güzeldir.

Durukan sn bna nlr yptryn yha.

Yüzümü buruştura buruştura içkiyi tekrar elime aldım ve Besmele çekerek dudaklarımı uzattım.

-Salak mısın lan sen? Günah işlemeden önce Besmele çekiyo salak.

Sen ne ara bu kadar mantıklı konuşmaya başladın içses? Hı annem?

Sapık!.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin