46- "Tek Erkek."

25.5K 837 210
                                    

Medyada Durukan ve Aylin temsili.
Şarkı serbest ama ben sevdiğim bir şarkıyı koydum. ( Biraz ileri sararak dinleyin üç dakika falan)

Paragraf arası yapmayı unutmayın. Geçen bölüme gelen yorumlar çok güzeldi en az o yorum sayısı kadar yorum isterim. Tek cümle yasak!

İthaflar:

@mrsalesia

@sedabozca7

Facebook grubunu, paragraf arasını tekrar hatırlatıyorum. Aylinin parodisi: @AylinWatty. Durukan'ın parodisi: @DurukanWatty. Güneşle Kerem kaldı. Arkadaşlar Kerem çok çok önemli bir karakter. Onu yönetmeniz için saniyede bi iğrenç espriler yapmanız lazım, Durukan size bir şey dediğinde kaldırmanız lazım falan. Bunu bana KANITLAYABİLECEKLER istesin sadece ;)

Son olarak Durukanın hesabında soru kitabı çıkmayacak. Ama bir süprizim var! Haftaiçi bir röportaj yapılacak tüm karakterlerle. Bana ÖZELDEN sormak istediğiniz soruları sorun karakterler hakkında. Hangi karaktere sorduğunuzu da yazın. Sorular cevaplanacak -karakterler ağzından-

Bu kadar! Sondaki editi okuyun. İyi okumalar! ^^

--

" Bak şimdi! X buraya geçtiğinde..."

Ders anlatıyordum. Evet, tam üç saattir ders anlatıyordum. Ama sonuç? Tabii ki sıfır!

Oflayarak kalemle Durukanın kafasına vurdum, " Yüzüme değil. Probleme bakacaksın Durukan! Problem yüzümde değil, test kitabında."

Sırıtarak konuştu, " Kağıdı boşver bebeğim. Bana yüzün yeter."

Ağlamalıydım, evet ağlamalıydım.

" Bak çocuk! Sinirlerim tepemde. Yarın matamatik sınavı var zaten, psikolojim bozuldu. Sen ayrı bir dertsin!"

Dudaklarını büzerek sevimli tavrıyla konuştu, " Aşk olsun danacığım! Beni problem olarak mı görüyorsun? Ben senin psikolojini mi bozuyorum? Ben? Ben yani. Durukan Çarpan? Asıl ben senin psikolojini düzeltiyorum. Kurban ol sen bana!''

Hım, evet haklı olabilirdi.

'' Hıh! Hiçte bile ya. Asıl sen bana kurban ol."

Burnumu iki parmağıyla sıktı, "Kurban olurum ben danacığıma. Oyy. Tipini yediğim."

"Ya acıdı! Burnum,ah burnum!"

O melodik kahkahasını attı, "Bir tane öpeyim mi dudaktan?"

Ancak beyni bunlara çalışıyordu. Ayrıca böyle yaptıkça beni de engelliyordu. Ya YGS'ye girecektik biz. Aşk,meşk... Çok uzak olmalıydı. Beyin bunları söylüyordu ancak kalp... dinliyor muydu? Asla! Dinleseydi bu kadar gerizekalı olmazdım zaten. Çünkü aklım, "Sen akıllısın,salakça şeyler yapma!" diye bağırsada kalbim, "Alekte movit movit." diyordu. Evet,kalbimin ruh hali.

"H..hayır, hayır olmaz. Derse başlamadan önce öpmüştün zaten. Önce ders!"

"Hay dersini s..."

"Küfre hayır!"

Dersi anlatmaya devam ettim. Durukana ders anlatırken birgün profesör olacaktım. Benden söylemesi.

"Bak şimdi. Logaritmayı bulmak için..."

Hala yüzüme aval aval bakıyordu. Bir sorun mu var kardeş?

"Durukan! Niye bakıyorsun? Ne var, ben ayı mıyım? Horon mu tepiyorum? Ne yani?"

Dudaklarını tekrar sevimli bir şekilde büzdü ve omuz silkti, "Bilmem ki danacık. Ayı mısın?"

Sapık!.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin