Gruba katılmayı unutmayın. Facebook grubumuz; Sapıkatör Ailesi (Watty) Herkesi bekliyorum. Katılmayanlara darılırım valla :( Linki sayfamda bulabilirsiniz :*
Medya; Çift eşleşmeleri ve sevdiğim bölümle alakası olan dinlemenizi istediğim bir şarkı.
Sizi seviyorum ^^
&_&
Evet, işte içeri giren bir kişi! Hafif şişman, tombul, mavi gözlü, kırmızı saçlı bir kadın! Sizce kim? Tahmin yeteneğininizin öncelerden güçlü olduğunu biliyorum!" Kerem, bu kız kim?"
Kerem'in annesi öyle bir kükremişti ki ben bile yerimden sıçramıştım. Keremin halini düşünemiyorum bile! Bir dakika ya! Bu kadının Keremin annesi olduğu ne malum? Belki de beni aldatıyordur! Hayır paranoya değil bu bir kere.
" Aa anne hoşgeldin. Neden geldin? Saat 12, gecenin 12' si yani. Babam uyuyor mu?"
" KEREM! Konuyu başka yerlere çevirme terbiyesiz! Terlik şov yapardım da önce bu kızın kim olduğunu öğreneyim!"
Elim ayağım birbirine dolanmıştı. Ne yapacaktım ben? Annem duysaydı öldürürdü beni. Biterdim ben. Bir yalan uydurmamız gerekiyordu, hemde acilen! Acaba süt kardeşiz biz dese miydim? Ay! Amma asabi görünüyor kaynanam!
" Şey efendim ben..."
Kereme ümitsizlikle baktım, çocukta tık yoktu.
Derin bir nefes alıp konuştum. E napayım canım! Yalan söyleyemem ben. Valla da doğru billa da doğru. Hey! Sensin iyi kız!
" Biz Keremle aşk yaşıyoruz."
Kadın bir iki saniye gözünü kırpıştırdı. Ağzı açıldı, gözleri pörtledi. Öylece 50 saniye bekledi.
En sonunda tepki vermeyi akıl edince içimden alkışlamak geldi.Kendine geldiğinde kahkaha atmaya başladı. Durmadan kahkaha atıyor, yerlere yatıyordu. Gülüyordu yani, kahkaha atıyordu. Hunharca gülmek tabirinin vücut bulmuş haliydi resmen. Neden böyle yapıyordu?
" Puahhahaahahahha! Aha aha ahahahahahahaha! Kimle bizim, bizim sidikli Keremle mi puahahjsjahhahahahahahbıhlbkhu!"
Durumun vahim olduğunu anlayınca hafiften hafiften kaynanama katıldım.
" Ahajahajhahahaha! Ayy,tabii ya sidikli Keremle mi? Puahahhaha! Ne komiğim di mi? Sjlnjhıp!"
Keremin annesiyle beraber gülmeye başladık. O susuyor ben gülüyorum, ben gülüyorum o gülüyor. Çiçeği burnunda tüten çiftler gibiydik. Kerem birdenbire gülmemizi kesti;
" Hop hanımlar! Ağır olun! Karşınızda sidikli Kerem değil, kaslardan oluşmuş, Ediz Çağırana meydan okuyan, yakışıklı, dağ gibi Kerem var. Ayıp oluyor yani!"Daha çok gülmeye başladım, " Puahhahahahaqh! Sen ve Ediz! Enterasan!"
Kaynanam araya girdi, " Erdem kim, ne diyorsunuz siz?"
Tamam işler iyicene saçma sapanlaşıyor farkındayım.
" Efendim! Biz şaka yapmıyoruz, biz gerçekten birbirimizi seviyoruz. Daha yeni aşk yaşamaya başladık. Ne olur, Keremle ayırmayın bizi."
Kadın birdenbire ciddileşti, " Bir dakika ya! S... Sen ciddi misin kızım?"
Başımı onaylar şekilde salladım, hafif ümit kırıntılarıyla.
Kadın ellerini gözlerine götürüp çığlık attı. " Ayyyy! Sen benim gelinim misin şimdi? Böyle güzel gelinim mi var? Ayyyy! Tü tü tü maşallah Ay Perisi kadar güzel. Oyy güzel gelinim benim. Simsiyah saçları var. Oyyyyy Adriana Limaya bin basar aynı kaynanası. Tü tü tü tü maşallah! Kerem! Aşk olsun anneciğim! Böyle güzel bi gelinim olduğunu neden daha önce söylemiyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sapık!.
HumorBizim hikayemizin olağanüstü bir güzelliği yoktu. Olağanüstü kişiler, olağanüstü olaylar... Hiçbiri. Ama bizim hikayemizdi ya... Bu en güzeliydi. Bu, o gülünce kalbimin deli gibi çırpınışının, ne kadar kırılırsak kırılalım dönüşümüzün hikayesiydi. B...