" Ya Durukan gelmese miydik?"
" He Aylin! İstersen sen git ben herşeyi hallediyim!"
" Ohh içim rahatladı mümin gardaşım! Allah ne muradın varsa versin! Hadi ben Nutella yemeye gidiyom bay!"
" Ya Aylin saçmalama! Gel buraya!"
" Ya Durukan gözünü sevim yaa. Ya bak 1 gün istediğini işini falan bırak. Ayıptır,günahtır. Ya ben intikam alcam diye o sürtüğün botokslu göğüslerini patlatırım. Yapma böyle şeyler!"
" Aylin sinir etme beni! Beni sinir etme! O sürtük olmadığın halde sana sürtük dedi günah olmadı da. Sen ondan intikam alınca mı günah oldu?"
" Evet!"
" Nah evet! Düş önüme!"
İmana gel insafsız.
Oflaya oflaya Durukanın koluna girdim. Acaba nasıl Durukanla yalandan da olsa sevgili olcam. Bu arada bugün günlerden neydi la? 5 Ağustos glb. Konuyu değiştirme çabalarım harika yalnız (!)
Restoranttan yavaşça içeri girdik. Restorantta lüks hee. Artık şu sürtük nasıl bi zengin yavrucak bulduysa.
İçeri girdiğimizde orta masalardan birinde bize hayvan gibi el sallayan Sudeyi görünce anlık felç geçirdim. Oha Sude mi dedim?
Laaaaaan noliyir lan burdaa?
Bakim! Yok valla Sude. Yine olaya İtalyan kaldınız siz! Şimdi bizim okulun bir numaralı sürtüğü Sahradır dedim ya. Sudede okulun iki numaralı sürtüğüdür. Eed biz sürtüklerin numaralarını tutuyoruz, eed cnm eed eed kesin tamam siz çok biliyonuz.
Bir yandan Sudenin olduğu masaya giderken bir yandan da Durukana fısıldadım.
" Oha! Yattığın kız Sude miydi?"
" Onun adı Sude miydi?"
E yuh ama! Daha yattığı kişinin adını bile bilmeyen bir insafsızdan ne beklenir ki? Söyleyin söyleyin. Söyleyin a dostlarım!
- Durukanla takıla takıla beyninde göçük oluştu senin.
He he qes qes.
O masaya ulaştığımızda Sude malı Durukanın boynuna sarıldı hemen.
" Durukaaaağn!"
Yok bu hala konuşamıyo. Biz bunu Güneşle kafede nasıl tanıyamadıysak! Kız mal doğmuş mal gidiyo. Konuşmayı bile bilmiyo. Bi dakka ya! Durukan bu Sudeye Ateşli mi demiş? Bu mu ateşli? Bu! Bu? Ay kıçımla gülerim valla.
Durukan ona karşılık vermeyince sırıttım ve Sudenin ellerini zorla Durukanın boynundan çektim. Valla sülük gibi yapışmış! Bunun sevgilisi nerdeyse artık!
" Aaa Sudecim canıım! Görmeyeli estetiklerin çoğalmış!"
" Aa! Aylin! Yuh! Bu sen misin? Se..sen Durukanla çıkıyo musun? Sen... Evrim geçirmişsin!"
AHA KONUŞMAYI ÖĞRENDİ.
Bu arada bu götü kalkık bi sürtük olduğu için kimse umrunda olmaz bu malın. Anca gece kimle yatcağını düşünür.
" Hıı benim canım benim! İltifatların için sağol ama aynı şeyi ben sana söyleyemicem!"
Cici kız smilemi sarışın yelloz için kullandım ve Durukanla el ele tutuşarak masaya oturduk. Sudede göt kalmış bi şekilde orda duruyodu. Tabii ağzıda açık. Eee ben laflarımla göt ederim demiştim. Ama bi dakka ben az önce Durukanın elinden mi tutmuştum. Ben? Beeen? Bide hala tutuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sapık!.
HumorBizim hikayemizin olağanüstü bir güzelliği yoktu. Olağanüstü kişiler, olağanüstü olaylar... Hiçbiri. Ama bizim hikayemizdi ya... Bu en güzeliydi. Bu, o gülünce kalbimin deli gibi çırpınışının, ne kadar kırılırsak kırılalım dönüşümüzün hikayesiydi. B...