" Hadi iyi geceler"
" İyi geceler tontiştom!"
Durukanın yanağına küçük bir öpücük kondurup arabadan indim. Anahtarı çevirirken gelen mesajı düşünüyordum. Ender neden Sude ve Durukan konusunda konuşmak istemişti ki? Çok saçmaydı.İçeri girdiğimde burnuma içki kokusu geldi, kokuyordu. Bir dakika ya. İÇKİ Mİ DEDİM?
" Laaaan kim kokuttu burayı?"" Anne ,içtiniz mi lo?"
Yatak odasını açıp baktım. Yoo,annemlerde gelmemişti. Odalara baktım,yok, nereden geliyor bu koku? Yavaşça odamın kapısını açtığımda kalp krizi geçirmek istedim. Yov siz hayırdır?
" KALK LAN KALK YATAĞIMDAN LEŞ GİBİ KOKUTMUŞ OÇ BEYİNLİ FİL SİKİ. GÖT BEYİNLİ O BENIM YATAĞIM İÇMİŞ İÇMİŞ KUDURMUŞ GÖT HERİF. KEREM KALK LAN. GÜNEŞİN KIÇINI ELLİYO TERBİYESİZ,AHLAKSIZ,DİNSİZ GERİZEKALI. KALKIN LAAAAN!"
Hızlıca Güneşle Keremi sarsmaya başladım, osuruk mu kokuyor içki mi kokuyor bok mu kokuyor ortaya mı karışık belli değil. Gerzekler!
" Kalk laaaaaaaan!
Keremle Güneş yere düşünce kahkaha atmamak için zor tuttum kendimi. Sik beyinliler, yatağımı çöpe atıcam onlar yüzünden! Kesin sevişmişlerdir bide biricik yatağımın üzerinde. Aman Allah korusun!
" Noluyor lan,odanın içine öküz mü daldı?"
Güneş uyku mahmurluğuyla söylemişti bunları." Hee odaya öküz daldı. Ve birazdan o öküz katilin olacak!"
" Öff ne kokuyo bura?"
" Senin bu gerizekalı sevgilinin marifeti! Seviştiniz mi lan yatağımda!?"
Kerem hala uyuyordu. Birde horluyor terbiyesiz.
" Üff ne sevişmesi salak,uyuduk sadece!"
" Ne kokuyo. İçti mi bu insan dışı varlık?"
Gözlerimle yerde horlayarak uyuyan Keremi işaret ettim. Ulan biraz yavaş horla ayı!
" Hee o meseleyi hiç sorma. Ben şu Keremi uyandırıyım, yatağını temizleyeyim. Sende bu gecelik benim yatağımda uyu."
Ay sen ne tatlı bir şeysin öyle. Abuduk gubuduk kızıma.
" Sen nerde uyucan?"
Sırıtarak konuştu. " Ebende uyuyacağım."
Laflarımı geri alıyorum,lütfen öl Güneş.
" Güneş uykum kaçtı. Yemin ederim sana yemin ederim ki uykum kaçtı. Hadi git uçurumdan atla! Teallam ya,peki annemler gelmeyecek mi?"
" Kanka annenler tahminlerime göre bu gece oteldeler. Tabii yük oluyoz onlara. Giderler kafa dinlerler otelde herhalde. Miki fiki meseleleri anlayacağın."
" Aferin benim akıllı Zekiyeme. Hadi bu moron götlü göt herif odamdan çıkar. Parfüm sık bişey mişey yap şu odaya. Eşek ölmüş gibi kokuyor öptüm bay."
Güneş'in yanağından öpüp,Kereme de bir tekme atıp odamdan çıktım. Mutluydum çünkü Güneş'in odasında priz vardı. Yatağının hemen yanında yani. Abi bu kız seçilmiş kişilerden ya.Yatağa hopladığımda hemen elime telefonumu elime aldım. 2 tane mesaj vardı. Biri Enderden diğeri Durukandan. Durukanın mesajını açtığımda iyi geceler dilediğini gördüm. İyi geceler yazıp tereddütle Enderin mesajına tıkladım.
Kimden: Ender
Cevabını sabırsızlıkla bekliyorum.
Ne diyecektim ben? Durukan ve Sude hakında benim bilmediğim bir şeyler mi vardı? Endişelenmeme gerek var mıydı? Güneş veya bir başkası benim durumumdayken ne yapabilirdi? Araftayım adlı şarkıyla arabesk yapmak geldi şimdi içimden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sapık!.
HumorBizim hikayemizin olağanüstü bir güzelliği yoktu. Olağanüstü kişiler, olağanüstü olaylar... Hiçbiri. Ama bizim hikayemizdi ya... Bu en güzeliydi. Bu, o gülünce kalbimin deli gibi çırpınışının, ne kadar kırılırsak kırılalım dönüşümüzün hikayesiydi. B...