30- '' Kerhaneye mi gidiyoz amk?''

38.9K 1.2K 204
                                    

Multi: Durukan ve Aylin :D

Nefesimin kesildiği ana şahit oldunuz ok bb.

Keyifli okumalar :D

--

Durukanın yaptığının haram bişey olduğunu anlayınca ben şok,ben iptal, ben wefad, ben migros, ben A-101.

Tüm hayvan gücümle Durukanı kendimden itmeye çalıştım. Ama şimdi biliyosunuz yani sadece çalıştım. Kaslılarda bu böyle abi yani.

Güçlükle ittiğimde anca iki üç adım gerileyebilmişti. Kaslarım mı çıktı lan? Normalde hiç kıpırdatamazdım da. Neyse öhöm! Ciddi ortamdayız Aylin,ciddi ol Aylin, Durukanı süründür Aylin! Tamam Aylin çok konuştun Aylin sus Aylin, bi bok bilmiyosun Aylin he he qes.

Dudağımı aynı sinirle sildikten sonra sürtük içsesim durur mu?

- Niye siliyon uleeeeeyn! Belki elini dudağına götürüp Durukanla sevişme sahneleri kurcaktın?

Ben onu sadece Dylanla yaparım bi kere!

" Naptığını sanıyosun sen ya? Yeter ya yeter! Ay valla yeter! Sıkıldım artık yaa! Her kavgamızda böyle öperek susturmalar falan! Kafanda var mı çocuk senin? Sen her tanıştığın kıza böyle mi yaparsın? Ya hiç mi anlamıyosun arkadaş kavramından? Hep böyle mi susturursun sen! Ya bak yoruldum. Bittim! Öpme artık ya! Ya bak klişe " Ben senin bildiğin kızlardan değilim!" konuşması yapmak istemiyorum ama ben senin bildiğin kızlardan değilim anladın mı beni? Ay dur kız başım sıkıştı dur öpim dudaktan gel ayol utanma dediğin sürtüklerden değilim ben! Anladın mı çocuk!!?"

Söylediklerim bitince kızarmaktan alev alan yanaklarımı boşvererek inip kalkan göğsüme koydum elimi.
Kalbim küt küt atıyo felan.

'' Belkide öpmeden duramıyorumdur Aylin!? He? İlla bu öpücüklerin altında bi oyun mu olması gerekir! İlla bi iddia falan mı olması gerekir? He Aylin! Neden susuyosun? Ben hayatımda hiç yapmadığım şeyleri sende yaşadım! En büyük örneğiyse arkadaş olmaya çalışmam! En azından deniyorum Aylin,deniyorum! Belki sende azıcık anlayışlı olmayı denesen böyle olmaz di mi Aylin? He? Bu dediklerimi o kalın kafana sok! Çünkü belkide ben arkadaş olmak istemiyorumdur!''

'' N..ne demek istedin şimdi?''

'' Ne anladıysan o!''

Ni inlidiysin ı!

Yoksa bu bana aşık falan mı laan? Yok olmaz ki. Olamaz yani! Böyle kaslı bi hıyar ve ben? Ben ve yakışıklı hıyar? Lan ben birinci sınıfta sümük yiyen çocuğun yanında oturuyodum hep ondan oldu bunlar. Beynimde sorun var benim. Psikolojim bozuk. Siz anlamazsınız.

Daha Durukanın dediklerini sindiremesemde hızlı adımlarla Burger Kingin önüne yürümeye başladım. Bir yandan da cüzdanımı arıyordum 50 liram duruyo mu diye. Arka fondada Duuuur Aylin durrrr çığırışları. Enderle Durukanın çığırışları tabii bunlar. Ay çok kuulum. 

Durukan arkamdan gelse de aldırmayıp taksi durdurdum. Havam bozulmasın diye yani. Taksiye binince taksici amcaya Götür Beni Gittiğin Yere Amcaaeeğ diye bağırasım geldi ama bağırmadım. Sessizce sahile gidiyoruz diye fısıldadım. Durukan benim camıma yapışmış Açmazsan Sikerim gibi bişeyler bağrıyodu. Tabii burnu cama yapışık olduğu için çok komik görünüyodu. Bu yüzden kahkaha atmamak için dudağımı ısırdım ve önüme döndüm. Taksi hareket etmeye başlamıştı.

Düşünecektim,Durukana karşı fazla mı abartmıştım? Gerçekten çok şey yapmıştı. Lunaparka götürmüştü,pamukşeker almıştı,alışveriş merkezine götürmüştü,sinemaya gitmiştik -hep benzin parası- ve son olarak ilk öpücüğümü çalsa da deniyorum demişti arkadaş kalmayı. Arkadaş kalmayı denemek ne demekti? Bazen üzüyo bazen sinirlendiriyo bazen de dudaklarına yapışasım geliyodu. Galiba itiraf etmenin zamanı gelmişti: Durukandan hoşlanıyordum! Amaaaa tabii Durukana iyi bi ders verdikten sonra bunu itiraf edebilirdim. Evet sahile mahile gerek yoktu. Sudeyi döveyim tam olucaktı.

Sapık!.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin