ÖNEMLİ ŞURAYA BAKIN AZ: İlk bölümleri vakit buldukça düzenliyorum. Yazım hatalarını, saçmalığını falan yok etmeye çalışıyorum. İlk 7 bölümün düzenlenmiş halini ve diğer bölümlerinkini de okumak istiyorsanız, arada bir Sapık'ı kütüphaneden kaldırıp tekrar eklemelisiniz.
--
Ay, yazmayı, Sapık'ı gerçekten çok özlemişim. 2016'ya giriyoruz evet. Hepinizin yeni yılı kutlu olsun. Yeni Yıl hepinize mutluluk, sağlık ve heyecan getirsin. Aylin ve Durukan gibi bir aşkınız olur umarım. O yorumlarınızı ve oylarınızı merakla bekliyorum. Sizi seviyorum, özel bölümümüz kutlu olsun :")
Ha bu arada, medyada benim çok çok çok sevdiğim bir şarkı var. Dediğim yerde açarsanız mükemmel oluur.
Bir de, aslında hikayede 5 yıl ileriye gitmiştik evet. Ancak 2021'e girmeleri komik duracağından hikayede de 2016'ya giriyorlar. Ve bir de sonuçta bunlar özel bölüm ve hikayelerle alakaları yok. İyi mi yapmışım? Yalnız yine 5 yıl ilerideler yani kafanız karışmasın.
İyi okumalar ^^
----
"Şşşt, sessiz olun!"
"Ne çekiyorsun be, geldik işte!" diye fazla sessiz (!) bir şekilde fısıldadı Güneş. Arkasından bir kız gibi kıvırta kıvırta yürüyen Kerem de gelince, oflayarak kapattım kapıyı. "Hayır yani Kerem, salak olmak sende doğuştan mı var? Üzerine yapıştı bir türlü gitmiyor."
"Sus Aylin, benim kafamı herkes yaşayamaz bir kere!"
"Sende çok iyi bir kafa var da içi boş işte ne yapacaksın."
Laf soktuğum için kendimle bir kez daha gurur duyarken, fazla uzatmadan konuya girdim. "Evet arkadaşlar, bugünkü konumuz..."
"Hocam ben biliyorum," diyerek parmak kaldırdı Kerem. Salak şey!
Sakin olmaya çalışarak, "Ne biliyorsun Kerem?" dedim. Sabırla bekledim. Sabır, sabır, sabır... "Bugünkü konuyu!"
"Söyle Kerem."
"2016'ya giriyoruz!"
"Harika, süpersin! Otur, 100."
Güneş onu alkışlarken sakin olmaya çalıştım. Şimdi, ikisinin bakışları da tahtaya dönmüştü. Tahtada büyük harflerle "2016 IS COMING (DURUKAN'I MUTLU ETME OPERASYONU)" yazıyordu. Tahmin ettiğiniz gibi 2016 is coming kısmını Kerem yazmıştı...
"Her şey tahtada göründüğü gibi açık ve basit."
"Doktor yazısı gibi bu ne be?" diye bağırınca Güneş ona baktım sinirle. "Sen çok biliyorsun ha! Hızlı yazmak benim doğamda var be!"
Göz devirip önüne döndü. "Bildiğiniz gibi arkadaşlar, son yıl başımızda Durukan beni mutlu etmişti. 2015'e girerken yani. O dövmeyi biliyorsunuzdur."
Bakışlarım hülyalı hülyalı Durukanla anılarımıza kayarken hemen toparladım kendimi. "Şimdi sıra bende. Onu çok çok mutlu edeceğim. Hatta o kadar mutlu olacak ki..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sapık!.
HumorBizim hikayemizin olağanüstü bir güzelliği yoktu. Olağanüstü kişiler, olağanüstü olaylar... Hiçbiri. Ama bizim hikayemizdi ya... Bu en güzeliydi. Bu, o gülünce kalbimin deli gibi çırpınışının, ne kadar kırılırsak kırılalım dönüşümüzün hikayesiydi. B...