42- "Abiler kız kardeşlerini korurlar."

29.5K 890 345
                                    

Medyada Aylinin abisi. 

İthaf: yazarkix 'in . Gelecek bölüm için ithaf isteyenler yoruma abansın zaa :D

Şarkıyı başlatın ve okumaya başlayın. İyi okumalar ^^

--

 DURUKAN'DAN ;

Aylin kendisi gibi koyu sarı saçlı,açık mavi gözlü, en az benim kadar kas yapmış,hayvan kadar baklavası olan, yakışıklı bir şahısın boynuna sımsıkı sarılınca afalladım. Şimdi o şahısı öldürürdüm ama garip olan Aylinin anne ve babasının da çıkıp o şahısa sarılmasıydı. Ve Nesibe Teyzenin ikide bir, "Oğlum!" diyip yanaklarını vakumlamasıydı. Aylinin o şahısın yanağını öpmesi koymuştu daha çok.

Şey şuan tam bir... tam bir.... tam bir göt gibi hissediyordum.

Kerem yanıma gelip fısıldadı sessizce, "Yoksa bu kaslı yapıt Aylini 5 çocuğuyla ortada bırakan bir hıyar mı?" Ellerini kirli sakalına koyup hareket ettirdi "Hımm,düşündürücü"

"Sikeyim düşündürücünü anlıyor musun?"

Benim kaslarım daha çoktu bir kere! Daha yakışıklıydım her kimse! Hem Aylin esmer severdi. Yoksa sarışın mı sever?

"Aman yesinler havanı."

Benim havam o çocuğun havasını döver.

Daha fazla Aylinin o şahısın yanaklarını öpmesini kaldıramayıp hızlı adımlarla yanlarına gittim. Arkamda Güneşle Keremin " Ay kız kıskanıyor!" dedikodularına aldırmadan. 

Yanlarına gittiğimde şaşırmıştım. Çünkü Nesibe Teyze beni kolumdan sürükleyip o şahısın tam karşısına dikti. Valla bu kadın beygir gücüne sahip. Benim gibi kaslardan meydana gelmiş birini nasıl taşıyabiliyor? Aylin bile yapamıyor yani. Burada Aylinden bahsediyoruz!

"Durukan! Bak, bu oğlum Alper. Oğluşum bak buda Durukan.Kendisi yan komşumuz olur. Görüyor musun pekte efendi!"

PARDON PARDON?

"Ay Melek Hanım gelin oğlumla tanışın! Üniversiteden tatile gelmiş!"

Neler oluyor gibisinden Ayline baktığımda dudağını ısırdı. Şuan böyle bir andayken dudak ısırmak! Benim karşımda hemde! Hiç yakıştıramadım açıkçası.

Annemler koştura koştura geldi ve o şahısın yanaklarını vakumladı. Annem yanıma gelip bas bas bağırmaya başladı, "Ay oğlum görüyor musun pekte yakışıklı maşallah. Tü tü tü tü tü. Nazar değmesin."

Zaten bir Sağır Sultan duyamamıştı o da duydu. Selamı var.

Adını bilmediğim "o şahıs" sertçe bir bakış attı bana. Elini yavaşça Aylinin belinden çekip öne doğru uzattı. İmayla bakışlarını üzerimde gezdirirken ağzına iki tane çakmak istedim. "Ben Alper. Aylinin abisi."

"Aslında... gelmenize hiç gerek yoktu çünkü Ayline ben bakıyordum zaten. Abi gibi." 

Abi gibinin altını imayla çizdim. Arkadan annemler mıncıklayınca aldırış etmedim. Aylin mıncıklayınca içim bir hoş olmuştu tabii. Çaktırmayın, şşh.

"Öyle mi? Seninle ne güzel anlaşacağız."

"Haklısın", dedim ve aynı imayla mavi gözlerine baktım. Uzattığı eli sıkarken iki kat daha güçlü sıkıyordum. Tabii Aylinin abisi dediğin akıllı olur, buda akıllı çıkmıştı. Benim yaptığım şeyleri yapıyordu. Ah! Bu gerizekalı ortadayken Aylinle nasıl ilişki yaşayabilirdik? Ayrıca Aylin beni öldürecekti. Bu tutumum yüzünden,hani Alper onun "abisi" ya. Heh! Bende "sevgili" siyim. Bir sorun mu var birader?

Sapık!.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin