45- Çene kasılması.

29.1K 911 231
                                    

Medyada video bölümünde tanıtım videomuz. Bir daha paylaşayım dedim. Durukanın parodisinden bir öneri geldi; Sapık yazarıyla -benimle- soru cevap. @DurukanWatty hesabında yayınlanacak. Görüşler? Cevap isterim ;)

Medyada Aylin, yeni saçları...

Son olarak, paragraf arası yapmayı, upuzun ya da etkileyici yorumlar yapmayı, vote vermeyi, Facebook grubumuza üye olmayı, sondaki editi okumayı unutmayın.

İyi okumalar ^^

"Hep aynı şeyler ; ders, okul, sınav... Başka da bir şey yok! Bu ne biçim hayat? Yok, 2015 bize yaramadı. Yaramayacak da. Baksana ilk sınavım bok gibi geçti. Kesinlikle daha kötüsü olamazdı. Rezalet!"

" Durukan! Kapa çeneni, kapa! Edebiyat sınavına çalışsaydın böyle olmazdı. Birde psikiyatrist olacaksın! 4 gündür ne yapıyordun evde?"

" Kusura bakma kanka. Herkes senin gibi inek değil."

" Allah Allah Kerem! İneklik en azından gerizekalılıktan iyidir. Daha çok işine yarıyor. Gerizekalılıkta senin gibi işsizler için."

Güneş sandiviçini kantin masasına koyup konuşmaya katıldı, " Ya bir susun ya! Sabahtan beri dırdırdır... Ne edebiyat sınavıymış be! Asıl benim konuya odaklanalım. Sizce edebiyatçı lezbiyen mi?"

Al beyin, kullanırsın.

" Güneş! Kadın sana bir bakış attı diye lezbiyen mi olsun?"

" Durukan haklı..."

" Ya ama öyle bir baktı ki. Sanırsın gözlerimi oyup Venüs'e gidecek. O derece!"

" Bak aşkım, bilmiyorsan söyleyeyim. Hocanın optikleri dağıtırken bir öğrenciye bakması gayet normal!"

Oflayıp konuşmaya başladı Güneş, " Ya sus Kerem ya! Lise 1'den beri bir farklı bakıyor kadın."

" Güneş zaten okula geçen sene geldi?"

" Sende sus Aylin!"

" Ne haliniz varsa görün hıyar turşuları!"

Sandalyemi Durukan'ın yanına yaklaştırdım. Yerde çıkan sesle kantindeki çoğu kişinin bakışları bize dönsede hepsine dönün önünüze eşek atları bakışımı atınca önlerine döndüler. Zaten lise 1 ' ler bizden hep korkuyorlar, sülalem rahat.

" Ne yapıyorsun öküzcük?"

Telefonuyla uğraşıyordu.

" Hiiiç. Instagram' da geziniyorum. Annenin paylaştığı fotoğraflara baksana."

Yanağının yanında o şirin gamze belirince dayanamayıp öpücük kondurdum gamzesine. Daha çok gülümsedi. Bende bu romantik anı bozmak istediğim için telefonu elinden aldım. Ne!!! Bunlar ne????

Annemin profilinde hep benim, abimin, böreklerin, karın ve daha bir sürü şeyin fotoğrafı vardı. Hele yorumlar, ah! Durukanın annesi annemin paylaştığı fotoğrafa yorum yapmıştı: " Ooo Nesibe Hanım. Ne güzel yapmışsınız gelirken bie de getirin. Ailecek tıkınırız ahahahahaahahaha."

Sonra... Diğer bir fotoğrafta benim küçükken kardanadam yaptığım ve Winxli bir montla çekilmiş fotoğrafım vardı. Üstelik annem beni etiketlemiş ve " Benim kızım çok severdi Winksi. Pulum mudur nedir onu tutuyordu. Di mi kızım?" yazmıştı.

Şuandan itibaren kariyerim kül olmuştur. Elveda arkadaşlar.

" Durukan! Benim neden bunlardan haberim yok? Hemen annemi engellemeliyim. HEMEN!"

Sapık!.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin