37- " Bul beni kaybolmuşum."

34.7K 1K 160
                                    

Şarkıyla birlikte dinleyeceksiniz bittikçe tekrar edeceksiniz. Hele de Aylin Durukan bölümünde. Yapmazsanız dediğimi adresinizi alır dövmeye gelirim..

Üstüme pembe bir elbise,altıma siyah topuklular, düz uzun saçlar, kot ceket,hafif makyaj... Gerizekalı olmasam güzel kızım ben.

" Ay kızım çok güzel oldun yiaa!"
" Ahahahaha,biliyorum!"
" Pislik,ego yığını!"
" Saat kaç Güneş?"
Totosunun cebinden telefonunu çıkarıp saate baktı. " Eyvah! 19.25!"
" Durukan kırt kırt kescek kahretsin,aşkitoşkom ben çıkıyorum. Annemi idare edersin. Şans dile de kas yığını ağzıma sıçmasın. Bay.."
" Öff Aylin! Şimdiden sayende ömrüm tükendi. Durukanla evlenince kocan nasıl dayanacak acaba!?"
Evlenmek mi? Peh! Ben ve evlenmek? Evlenmek ve ben? Ben artı gelinlik artı gelinlik artı GERDEK GECESİ! Saçmalamayalım lütfen.

" Oha be çüş deve! Daha lise 4 var,üniversite var kezoo!"
Güneş öfleyince zaferle sırıttım. Sıra gelmişti anneme çaktırmadan dışarı çıkmaya!
--
Durukanın totosundaki hücrelerin içindeki moneküllerden;
" Hadi kızım gel artık!"

" Totona ben..."

" Götün de güzeldir şimdi senin!"
" Yok ben kendi kendime konuşuyorum iyi değilim."

Sinirle arabamın dütdütüne tekrar bastım. Şu kızlar yok mu! 40 saat bekletirler,psikolojini bozarlar adamın. Psikoloji bozmak demişken... Ender boku yok mu o Ender boku! Ne arıyordu benim Aylinimin kapısının önünde? Köpek gibi. Tövbe tövbee. Ah,tamam kıskanıyordum şu kızı! Deli gibi hemde. Her hücresinin benim olmasını istiyordum. Tabii bunu anca rüyamda görürdüm ama kıskanmak suç değildi. Aslında kaybetme korkusu.. O çok kötü bir duygu işte. Hele kaybettiğini gözlerinle göre göre hissetmek. Bu en kötüsü. Bu duyguyu hissetmek istemezdim. Bu kız hala gelmedi mi?

Son kez bastım dütdütüme. Çekip gidicem en sonunda o olacak! Gelsene bre dana!
" Of basmasana öküz,geldim işte!"

Arabamın kapısı açılınca keyifle sırıttım. Maviş gözlü danam benim. Tipe bak. Acaba bebekliğinde de bu kadar güzel miydi? Daha çok tatlıydı bence.

" Napıyım kızım! Geliyor musun ki 40 saat. Bak alttan köklerim çıktı,dokunmak ister misin?"

Aylinin gözler 10 metre açıldı. Yüzü domates gibi kızarırken kahkaha atmamak için dudağımı ısırdım. Bu kız domates soyundan geliyor gibi oluyordu böyle durumlarda.

" SAPIK! PİSLİK ORANGUTAN BEYİNLİ CAMIŞ SURATLI KAS YIĞINI EGONUN ÜVEY BEBEĞİ FİL HÜCRESİ!"

Koluma vurmaya başlayınca kahkaha attım, " Hayvan gibi elin var Aylin,yavaş vur biraz!"
" Efendim?"
" Zırt eren köy puhahauohbıhubıu!"

Hep o mu donduracaktı beni? Allah Allah. Aylin bana sen espri yapma gibisinden bakınca önüme dönüp arabamı çalıştırdım. Elimde olsa Aylini bi koluma diğer koluma da Porschemi alıp ikisini bir ara da götürürdüm. Tamam,dememişim farz edin.
--
GÜNEŞ'TEN;
" Kerem yapma bak lütfen"

" Sus dinlemek istemiyorum Güneş! Sesini duymak istemiyorum,anladın mı beni!"

" Lanet olsun,sadece içtin ve kendinde değilsin. Bu yüzden o siktirik tripini büyültüyorsun!"

Mal mal sırıtmaya başladı. Hı komik değil bi kere tamam mı?

" Komiksin. Peh,içmedim ben! O göt beyinli çocukla yattın değil mi? Beni sevmiyordun başından beri,onu seviyorsun?"

Allahım,sen bana yardım et! Bu çocuk içince neden bu kadar mal oluyor? Sadece sosisli sandviçe indirim yapmak için çocuğa gülümsemiştim o kadar! Böyle trip mi olur?

Sapık!.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin